امبر هرد پیش از حضور در دادگاه: «همچنان می خواهم بهای سخن گفتن علیه مردان را بپردازم»

آیا امبر هرد برنده غرامت 100 میلیون دلاری می‌شود؟

امبر هرد پیش از حضور در دادگاه: «همچنان می خواهم بهای سخن گفتن علیه مردان را بپردازم»

دادگاه امبر هرد و جانی دپ برای تعیین تکلیف غرامت ۱۰۰ میلیون دلاری همسر سابقش هفته دیگر برگزار می شود.

امبر می‌گوید که به دلیل افترا علیه همسر سابقش جانی دپ «به پرداخت هزینه‌ای که زنان برای سخن گفتن علیه مردانِ در قدرت می‌پردازند» ادامه می دهد.

دوری امبر هرد از فضای مجازی و حواشی

امبر هرد، ستاره فیلم آکوامن، به موضوع محاکمه حماسی ۱۰۰ میلیون دلاری خود در اینستاگرام پرداخت. این محاکمه به منظور افترای همسر سابق او، جانی دپ، هفته آینده در ویرجینیا آغاز می شود. امبر اعلام کرد که به همین دلیل «برای چند هفته آینده آفلاین خواهد شد».

او بار دیگر گفت که هرگز نام دپ را در مقاله واشنگتن پست خود که در آن تجربیات خود را در مورد خشونت خانگی شرح داده است، نبرده است. این همان دلیلی است که باعث شد جانی دپ ابتدا در مارس ۲۰۱۹ از او شکایت کند.

امبر هرد و جانی دپ

امبر هرد در اینستاگرام خود نوشت که «به پرداخت [بهایی] ادامه می‌دهم… که زنان برای سخن گفتن علیه مردانِ در قدرت می‌پردازند». او امیدوار است که او و دپ هر دو بتوانند پس از پایان محاکمه هیجان‌انگیز به کار خود ادامه دهند.

او بعد از ظهر شنبه به ۴ میلیون دنبال کننده خود گفت: «همانطور که می دانید، من در ویرجینیا خواهم بود؛ همان جایی که در دادگاه با همسر سابقم، جانی دپ، روبه‌رو خواهم شد.»

هرد افزود: «جانی از من برای مقاله ای که در واشنگتن پست نوشتم شکایت می کند؛ مقاله ای که من در آن تجربه خود از خشونت و آزار خانگی را بازگو می کردم. من هرگز نام او را نبردم، بلکه در مورد بهایی که زنان برای سخن گفتن علیه مردانِ در قدرت می پردازند، نوشتم. و همچنان به پرداخت این هزینه ادامه می دهم، اما امیدوارم وقتی این پرونده به پایان برسد، بتوانم ادامه دهم و جانی نیز بتواند».

امبر هرد و جانی دپ

همیشه به جانی عشق می‌ورزم و این برای من درد بزرگی را به همراه دارد که باید جزئیات زندگی مشترک گذشته‌مان را جلوی دنیا شرح دهیم.

ماجرای یک ادعای دروغین

وکیل جانی دپ گفت اگرچه امبر هرد، ۳۵ ساله، هرگز نامی از دپ در این مقاله ذکر نکرده، اما زمان جدایی آنها امبر به دروغ اعلام کرده که در طول ازدواجشان مورد آزار فیزیکی و جنسی دپ قرار گرفته است.

این بازیگر ۵۸ ساله برای ۵۰ میلیون دلار شکایت کرد و مدعی شد که از فرانچایز فیلم دزدان دریایی کارائیب در میان گمانه زنی ها که او سوءاستفاده کننده بوده است، تبرئه شده است. او اجازه داشت در ویرجینیا شکایت کند زیرا نسخه های آنلاین پست از طریق سرورهای واقع در شهرستان فیرفکس منتشر می شود.

امبر هرد و جانی دپ

هرد با طرح شکایت ۱۰۰ میلیون دلاری پاسخ داد و مدعی شد که دپ او را لکه دار کرده و او را دروغگو معرفی کرده است تا زمینه مناسب را برای فصل آخر هفته آینده در داستان پر فراز و نشیب جدایی آنها فراهم می کند.

دپ به دنبال این بود که وکلای هرد را از ادعای مصونیت در دادگاه آتی خود منع کند. این دادگاه قرار است در ۱۱ آوریل پس از تاخیرهای فراوان از زمان طرح دعوای دپ در سال ۲۰۱۹ تشکیل شود.

با این حال، پنی آزکارات، قاضی دادگاه نوزدهم ویرجینیا، ماه گذشته علیه دپ حکم داد و گفت که نوشته های سرمقاله هرد موضوعی مورد علاقه عمومی است.

حکم آزکارات به این معنا نیست که هرد نسبت به نوشته‌هایش مصونیت دارد، بلکه به این معناست که او می‌تواند این استدلال را به عنوان بخشی از دفاع خود به هیئت منصفه برساند.

امبر هرد و جانی دپ

رابطه عاشقانه اما طوفانی بین دپ و هرد، در سال ۲۰۱۷ با یک سری خصومت‌های عمومی که اتهامات سوءاستفاده و خیانت از هر دو بخش را دربر داشت، به اوج خود رسید. هرد سال گذشته از طریق رحم جایگزین صاحب یک دختر به نام اونا پیج هرد شد که اکنون حدود یک سال دارد.

شاهدهای احتمالی امبر هرد ؛ پای ایلان ماسک در میان است!

انتظار می رود چندین نفر از جمله جیمز فرانکو، دوست پسر سابق هرد، ایلان ماسک، بازیگر واندا ویژن، پل بتانی و الن بارکین در جایگاه شاهد حضور داشته باشند.

اما خبرگزاری DailyMail.com می‌داند که ایلان ماسک احتمالاً زمانی که پرونده انفجاری آغاز می‌شود، در معرض نمایش قرار نمی‌گیرد، زیرا هیچ یک از طرفین نمی‌توانند ثروتمندترین مرد جهان را مجبور به ظاهر شدن کنند.

نام ماسک در پرونده های دادگاه برجسته است و در لیست ۸۰ شاهد احتمالی هرد قرار گرفته است که او قصد دارد از آنها برای حمایت از داستان خود در مورد ضرب و شتم و آزار وحشیانه قبلی خود توسط همسر سابقش ، بازیگر فیلم سینمایی Fantastic Beasts ، استفاده کند.

جیسون موموآ
جیسون موموآ

اما بر اساس قانون ویرجینیا، هیچ راهی وجود ندارد که ماسک، به عنوان یک فرد غیر مقیم ایالت، بتواند به صورت حضوری یا از طریق تماس ویدئویی در دادگاه منطقه فیرفکس شرکت کند.

اگر شاهدی تصمیم بگیرد که شرکت نکند، وکلا می‌توانند به جای آن از اظهارات خود به عنوان مدرک استفاده کنند – اما رئیس ۵۰ ساله تسلا هرگز با هیچ یک از طرفین در طرف مقابل قرار نگرفت.

خبرگزاری DailyMail.com می‌تواند فاش کند که وکلای دپ در شش نوبت مختلف سعی کردند ایلان ماسک را احضار کنند تا او را به اتهام رابطه‌ای که با هرد در طول ازدواج ناگوار ۱۸ ماهه‌اش داشته است، محکوم کنند.

اما با وجود استخدام بازرسان خصوصی و کنترل خانه‌ها و مشاغل مختلف این غول در کالیفرنیا و تگزاس در طول دو سال، آنها هرگز نتوانستند او را برای ارائه اسناد شناسایی کنند.

درگیری تمام کننده همراه با خشونت

هنرپیشه آکوامن همیشه پای گزارش خود درباره درگیری زبانزدشان در ۲۱ مه ۲۰۱۶ که پیوندِ محکوم به شکستِ این زوج را به پایان رساند، ایستاده است و ادعا می کند دپ تلفنی را به سمت صورت او پرتاب کرده و یک دسته موهایش را کنده است.

اما وکلای او استدلال خواهند کرد که این داستان یک «فریب» بود که توسط هرد و نزدیک‌ترین دوستانش، همراه با عکس‌هایی از جراحات جعلی، برای اخاذی طلاق ۷ میلیون دلاری با هم ساخته اند.

شاهدهای احتمالی جانی دپ

دپ یک لیست ۳۸ نفره از شاهدان را ارائه کرده است و از بتانی ۵۰ ساله می خواهد تا در رابطه با پیام های متنی که قبلا با دپ رد و بدل کرده بود در دادگاه افترا علیه نشریه The Sun شهادت دهد.

به گزارش تایمز، دپ فهرستی از اعضای تیم امنیتی خود و همچنین یک کارگر در ساختمان آپارتمانش در لس آنجلس را نیز آورده است که قبلاً شهادت داده بود حمله هرد به او را دیده و به نفع او مدرک داده است.

امبرد هرد و جانی دپ

مدارک هرد علیه جانی دپ

هرد فهرستی ۷۱ صفحه‌ای ارائه کرده است که شامل ارجاعاتی به مصرف مواد مخدر ادعایی دپ و همچنین ایمیل، متن‌ها، رونوشت‌های صوتی و نوشته‌های مجله است.

طبق گزارش تایمز، این محاکمه همچنین شواهدی از یک مشاجره در می ۲۰۱۶ در پنت هاوس دپ در لس آنجلس ارائه می شود. در این داستان ادعا می شود دپ به هرد ضربه زده است. علاوه بر این، متن هایی بین این بازیگر زن و ماسک، که یک سال با هم قرار عاشقانه می گذاشتند.

پیوندهای دیگر به هالیوود که به عنوان مدرک در این پرونده ارائه شده است شامل پیام هایی است که هرد با همبازی آکوامن جیسون موموآ و کارگردان جیمز وان، زک اسنایدر کارگردان و برایان لورد رئیس CAA رد و بدل کرده است. همین طور ایمیل های بین دپ و نویسنده Fantastic Beasts ، جی کی رولینگ و همچنین موسیقیدان جک وایت.

به شما پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

جانی دپ قصد داشته امبر هرد را غرق کند و جنازه اش را بسوزاند

شکست مهم جانی دپ در شکایت ۱۰۰ میلیون دلاری اخیرش از امبر هرد

امبر هرد در شکایت جدیدش مدعی شد جانی دپ به او تجاوز کرده است

چرا کاربران شبکه‌های اجتماعی امبر هرد را عامل جدایی جیسون موموآ و لیزا بونت می‌دانند؟

رابطه جنجالی جانی دپ و امبر هرد مستند می‌شود

شهادت جیمز فرانکو و ایلان ماسک در دادگاه جدید جانی دپ و امبر هرد

حکم دادگاه به نفع جانی دپ؛ صحت کمک ۷ میلیون دلاری امبر هرد به خیریه مشخص شود

منبع: dailymail
۳ نظر

ورود

  • امین فروردین ۲۲, ۱۴۰۱

    هر جا بحث از جانی دپه ( اینستا یوتوب)همه میگن فمنیست ها نمیزارن دپ برنده شه اونوقت یه چند تا بچه میان میگن نه فمنیست ها ادمای شریفی هستن. فقط کافیه به جوایز اسکار نگاه کنید تا متوجه قدرتشون بشین دو کارگردان زن دو جایزه مهم و فیلمی با نقش اول زن و با جایزه . حیف دپ که که بخاطر این فاحشه از بازیگری کنار گذاشته شد حیف

  • حامی فروردین ۲۲, ۱۴۰۱

    تو اگر مرد بودی و یک دهم این اتهامات رو به زنت می زدی (حتی اگر کاملا واقعی هم بودند) الان توی تمام رسانه ها به صلابه کشیده بودنت. به حق و حقوقت که نمی رسیدی هیچ، یک چیزی هم بدهکار شده بودی. اگر شما فمینیستها به بهانه صددرصد دروغ “حمایت از قربانیان” این رو باب نکرده بودید که هر زنی هر تهمتی که به یک مرد بزنه بدون شک واقعیه و باید اون مرد رو قبل از اثبات اتهاماتش از تمام حقوق انسانی اش محروم کرد و مورد تحریم قرار داد الان تو و امثال تو نمی تونستید اینقدر راحت به هر مردی که می خواید تهمت بزنید و در حالیکه اون مرد تحت فشار قرار داره و کار و زندگیش به فنا رفته شما ها راحت و آسوده کار کنید و قراردادهای تازه ببندید و کلی پول از اون مرد اخاذی کنید و آخرش هم به خاطر “شجاعت” تون در دفاع از “حقوق زنان” مورد تشویق قرار بگیرید. واقعا چقدر شماها می تونید وقیح و پر رو باشید؟!!

  • ممم فروردین ۲۲, ۱۴۰۱

    امبر یه دروغگوی پسته ک پشت فمینیست قایم شده . کپپانی ها جاینو از فیلمشون کنار گذاشن چون یه مرده ، به امبر ترحم میکنن چون زنه و حکم دادگاه رو به نفع امبر میدن چون زنههههه
    فمینیست واقعا یه چیز کثثثیفه . من خودم دخترم ، ولی از فمینیست واقعا بدم میاد ، فمینیست ینی فقط حرف زنارو باور کنیم ، چه دروغ گفته باشه چه نه زته بی گناهه ، ولی مرده قدرت دارن ، عوضین ، فقط بفکر اذیت زنان ، پس باید بهش هیت داد و کنارش گذاشت
    امیدوارم جانی این دادگاه رو برنده بشه و صدا و پیامش به کل دنیا برسه که فقط زن ها قربانی خشونت خانگی نمیشن ، مردهاهم قربانی ان
    مرد ها هم احساس دارن ، اینکه مردها حتما نباید باید قوی باشن نباید گریه کنن نباید به کسی دردشونو بگن ، مردها هم احساس دارن . اوناعم آدمن . فقط چون تو تاریخ بیشتر مردا عوضی و سواستفاده گر بودن که نبایدفکر کنیم کل مردا اینجورین
    امیدوارم عدالت توی این دادگاه برقرار بشه و بی گناهی جانی ثابت بشه❤