ولادیمیر پوتین پارانوئید است، روان پریشی دارد و در سر خود صداهایی می‌شنود!

ولادیمیر پوتین پارانوئید است، روان پریشی دارد و در سر خود صداهایی می‌شنود!

دلیل احتمالی حمله روسیه به اکراین مشخص شد! پوتین جنگ طلب پس از قرنطینه، علائم روان‌پریشی نشان می‌دهد و “صداهایی در سرش” می‌شنود.

به ادعای یک کارشناس، ولادیمیر پوتین، رهبر روسیه، پس از انزوا در دوران قرنطینه، علائم روان‌پریشی و شنیدن صدا در سر خود را نشان داده است.

این ظالم در چند ماه گذشته به طور فزاینده ای پارانویا شده است، جلساتی را پشت یک میز غیرعادی بزرگ برگزار می کند و می ترسد کسی در حلقه خودش او را مسموم کند.

گزارش شده است که رئیس جمهور روسیه، پس از اینکه مجبور شده به مدت دو هفته در هتل ها قرنطینه شود. از تماس نزدیک با دیگران اجتناب می کند و تنها با افرادی که در حلقه داخلی خود هستند ملاقات می کند.

گفته می شود که برخی از مهمانان حتی مجبورند از یک تونل پیچیده پاشش مواد ضدعفونی‌کننده عبور کنند.

حمله روسیه به اوکراین

احتمال تاثیر انزوا در حمله روسیه به اوکراین

نوئل مک درموت، روان‌درمانگر، مدعی شده که پوتین از زمان شروع همه‌گیری که ممکن است آسیب‌های روان‌شناختی «غیرقابل برگشت» داشته و حتی به تصمیم او برای حمله به اوکراین منجر شود، خود را منزوی کرده است.

کارشناسان توضیح دادند که گذراندن یک دوره طولانی مدت در انزوا می تواند تأثیر زیادی بر سلامت روان افراد داشته باشد، مغز آنها را “تخریب” کند و حتی آنها را مجبور به تصمیم گیری های شدید و ویرانگر کند.

او به وب سایت اکسپرس گفت:

«در ابتدای قرنطینه، پوتین خود را منزوی کرد و حتی تا این لحظه از مردم دوری کرد. حتی در حال حاضر، او همچنان از نظر فیزیکی در انزوا به سر می برد. رفتار او کاملاً ضداجتماعی است و نشان‌دهنده فردی است که یا اختلال شخصیت دارد، که این احتمال وجود دارد، یا نشان می‌دهد که او به شدت ترسیده و پارانوئید است.»

«یکی از راه‌هایی که می‌توان کسی را در زندان تنبیه کرد این است که او را در انزوا قرار دهیم و مردم نمی‌دانند چقدر این انزوا مضر است و علاوه بر این، آسیب روانی جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت. این کاری که پوتین با مردم انجام می دهد بسیار وحشتناک است. اگر او خود را منزوی کرده باشد، همانطور که به نظر می رسد، در یک وضعیت روانی بسیار بسیار عجیب یا روان پریشی قرار می گیرد. گزارش‌های بیشتر و بیشتری از او وجود دارد که این رفتارها را نشان می‌دهد.»

این روان‌درمانگر توضیح داد که نشانه‌های روان‌پریشی با فقدان تماس اجتماعی بسیار رایج است و سپس افزود:

«صداهای درون سر پوتین احتمالاً بسیار واقعی‌تر می‌شدند».

حمله روسیه به اوکراین

ترس پوتین از دچار شدن به سرگذشت قذافی

این ادعاها در مورد وضعیت روحی پوتین در حالی مطرح می شود که به گفته کارشناسان، این ظالم روس می ترسد او هم مانند قذافی ظالم لیبی در یک انقلاب کشته شود، در این میان، گزارش هایی وجود دارد که پوتین «با وسواس» فیلم هایی از قتل دیکتاتور فقید در سال ۲۰۱۱ را تماشا کرده است.

یوری فلشتینسکی، منتقد پوتین به روزنامه سان گفت که پوتین بیست سال است کنترل خود را بر روسیه حفظ کرده است. اما از این وحشت دارد که اگر روزی کنترل را شل کند، سرنوشتی مشابه قذافی خواهد داشت.

فلشتینسکی گفت: «درست است – خودش این را می داند.»

پوتین آنقدر باهوش است که بداند تحت قوانین عادی، سیستم حکومتی او نمی تواند وجود داشته باشد. او یک ایده آلیست نیست.

«او می داند که هیچ راهی برای زنده ماندن وجود ندارد مگر اینکه به ظلم و ستم ادامه دهد. درسی که پوتین پس از حوادث اخیر آموخته این است که باید بیشتر کنترل و بیشتر سرکوب کند. و این چیزی است که خواهیم دید.»

حمله روسیه به اوکراین

دیکتاتور پارانوئید

در همین حال، کارشناسان هشدار داده اند که رفتار پارانوئید رهبر روسیه منجر به برکناری وی در جریان یک «کودتای کاخ» خواهد شد.

دراگونفلای، تحلیلگران اطلاعاتی، که به درستی پیش‌بینی کرده بود روسیه به اوکراین حمله خواهد کرد، گفت که دوستان پوتین رفتار «سمی» او را تهدیدی برای ثروت و قدرت خود خواهند دید. بنابراین، «به احتمال زیاد» او را برکنار خواهند کرد.

اعتقاد بر این است که تصمیم رهبر روسیه برای حمله به اوکراین در ۲۴ فوریه ممکن است ناشی از عدم برخورداری از وضعیت جسمانی او باشد.

و اقدامات نامنظم فزاینده پوتین در جنگ می تواند نشان دهنده مردی باشد که در آستانه شکست جسمی یا روحی قرار دارد.

حمله روسیه به اوکراین

پوتین و احتمال ابتلا به سرطان

تغییر بدنی رئیس جمهور روسیه در طول سال ها این گمانه زنی را ایجاد کرده که او ممکن است از یک بیماری جسمی شدید رنج می برد.
کارشناس زبان بدن اریک باسی از دانشگاه فناوری تگزاس توضیح داد:

«تضاد با ولادیمیر پوتینِ پنج یا ۱۰ سال پیش – زمانی که او بسیار پرانرژی تر و راست‌قامت‌تر بود – کاملاً آشکار است.»

حضور اندک او در انظار عمومی در ماه های گذشته شایعاتی را در مورد سلامتی او ایجاد کرد زیرا چهره او «پف کرده» و ظاهرش «ضعیف» به نظر می رسید.

منابع اطلاعاتی قبلاً گفته بودند که صورت پف کرده او و همچنین شهوت او برای خشونت ممکن است ناشی از درمان استروئیدی برای سرطان باشد.

در اوایل این ماه، تحقیقات نشان داد که پوتین ظالم «به طور مداوم» توسط یک پزشک متخصص در سرطان تیروئید همراه است.

این نظریه که ممکن است پوتین مبتلا به سرطان و پارکینسون باشد اولین بار در سال ۲۰۲۰ توسط والری سولووی، تحلیلگر سیاسی ، مطرح شد. او همچنین ادعا کرد که پوتین نیاز به جراحی اضطراری دارد.

نیروهای دیکتاتور در انتقام غرق شدن تحقیرآمیز کشتی جنگی مسکوا، دیروز صدها حمله به اوکراین انجام دادند.

انتظار می رود که این فرمانروای دیوانه هر روز یک حمله بزرگ خونین را در منطقه دونباس آغاز کند تا هفته ها شکست های نظامی را خنثی کند.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

۵ نشانه که از ابتلای ولادیمیر پوتین به سرطان تیروئید یا پارکینسون حکایت دارد

پیشگویی بابا ونگا از جنگ روسیه و اوکراین: «پوتین ارباب جهان خواهد شد»

در صورتی که ولادیمیر پوتین کناره گیری کند چه کسی جانشین او خواهد شد؟

کیف هسته ای ولادیمیر پوتین چیست و چه محتویاتی دارد؟

ولادیمیر پوتین با چه روش‌هایی از ترور محافظت می‌شود؟

منبع: thesun
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود