دستگیری عروس خانمی که در غذای عروسی اش ماریجوآنا ریخته بود!

دستگیری عروس خانمی که در غذای عروسی اش ماریجوآنا ریخته بود!

یک عروس خانم اهل فلوریدای آمریکا و مسئول تهیه غذای مراسم عروسی او، به اتهام سرو غذای حاوی ماریجوانا برای مهمانان مراسم دستگیر شده اند، اقدامی که باعث بدحالی مهمانان شده و آن ها را راهی بیمارستان کرده بود.

دانیا گلنی ۴۲ ساله و اندرو اسووبودا فوریه ی سال میلادی جاری در کلابی در فلوریدا در حضور حدود ۴۰ مهمان با یکدیگر ازدواج کردند. مسئولیت آماده سازی غذای مراسم عروسی آن ها برعهده ی تهیه غذایی به مدیریت جاسلین برایانت بود.

پس از بدحال شدن تعدادی از مهمانان و خبر کردن اورژانس، با پلیس نیز تماس گرفته شد و مأموران در محل مراسم حاضر شدند. مهمانان بدحال علائم مربوط به مصرف مواد مخدر را داشتند.

وقتی مأموران پلیس از عروس و داماد پرسیدند که آیا خواسته بودند در غذای عروسی شان مواد مخدر بریزند، اندرو اسووبودا با چهره ای متعجب پاسخ منفی داده بود.

مأموران قصد داشتند با مدیر تهیه غذای مراسم هم صحبت کنند اما متوجه شدند جاسلین برایانت و همه ی کارکنانش آنجا را ترک کرده بودند. مأموران مقداری از وسایل غذاخوری و همینطور غذاهای عروسی را به عنوان مدرک جمع آوری کردند.

به گفته ی مهمانانی که تحت رسیدگی پزشکی قرار گرفته بودند، بعد از خوردن غذاهای عروسی، به آن ها احساس نشئگی، بدحالی و مستی دست داده بود.

یکی از مهمانان گفته بود بعد از خوردن این غذاها احساس کرده بود بدنش سوزن سوزن می شود، ضربان قلبش بالا رفته بود و فکرهای عجیبی به سرش زده بود. او همچنین گفته بود پیش از این تجربه ی مصرف ماریجوانا را داشت، اما این بار برایش طور دیگری بود.

یکی دیگر از مهمانان شروع به استفراغ کرده بود و دیگری دچار حالت پارانوئید شده و فکر کرده بود خانواده اش مرگ یکی از نزدیکانش را از او پنهان کرده بودند.

یکی از مهمانان مدعی شده بود که برایانت را در حال ریختن ماده ای سبز رنگ در ظرف یکی از غذاهای مراسم دیده و همچنین گفته بود بوی شدید ماریجوانا را حس کرده بود. به گفته ی این فرد، او حتی از برایانت پرسیده بود که آیا آن ماده ی سبز رنگ ماریجوانا بود که با خنده و پاسخ مثبت برایانت رو به رو شده بود.

تعدادی از مهمانان به بیمارستان منتقل شدند. هم در خون آن ها و هم در نمونه های جمع آوری شده از غذای مراسم، ماده ی اعتیادآور THC (تتراهیدروکانابینول) پیدا شد. THC ماده ی موجود در ماریجوانا است که با فعال کردن نورون های مرتبط با حس لذت، حافظه و درک زمان، حس نشئگی ایجاد می کند.

گلنی و برایانت حالا چند ماه بعد از مراسم عروسی دستگیر شده اند. گفته شده برایانت با موافقت و اجازه ی گلنی در غذای عروسی ماریجوانا ریخته بود، اما انگیزه ی آن ها از این کار هنوز روشن نیست.

منبع: theguardian
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود