تایید ساخت دزدان دریایی کاراییب ۶ بدون جانی دپ؛ مارگو رابی “جک گنجشکه” می‌شود!

تایید ساخت دزدان دریایی کاراییب ۶ بدون جانی دپ؛ مارگو رابی “جک گنجشکه” می‌شود!

جانی دپ ، بازیگر اصلی فیلم های سینمایی دزدان دریایی کاراییب در نقش جک اسپارو (جک گنجشکه) ، در نسخه ۶ این فرنچایز با بازیگر دیگری که احتمالا زن است جایگزین می شود!

بالاخره شایعات به پایان رسید و جری بروکهایمر، تهیه کننده سریال دزدان دریایی کارائیب، جایگزین رسمی دپ را تایید کرد. بنابراین، در دزدان دریایی کاراییب ۶ جانی دپ دیگر کاپیتان جک اسپارو نیست.

جانی دپ و جری بروکهایمر

پس از هیاهو و اتهامات همسر سابق جانی دپ، امبر هرد ، مبنی بر اینکه جانی دپ، بازیگر افسانه‌ای (سوئینی تاد، ادوارد دست قیچی) بارها در طول ازدواج پرمخاطره‌شان هنرپیشه آکوامن (۲۰۱۸) را مورد تجاوز فیزیکی قرار داده بود، باعث شد تا هالیوود جانی دپ را در لیست سیاه قرار دهد.

تقریباً یک شبه، جانی دپ واقعا در زمره دشمنان عمومی (۲۰۰۹) قرار گرفت و تمام اعتبار خود را برای آثار ویلی وانکا (۲۰۰۵) و اد وود (۱۹۹۴) از دست داد. طبق گزارش ها، شرکت والت دیزنی قبل از اینکه جانی دپ بتواند علناً از نام و اعتبار خود دفاع کند، به کاپیتان محبوب خود جک اسپارو پشت کرد.

گزارش‌هایی مبنی بر عدم حضور دپ در دزدان دریایی کارائیب ۶ منتشر شده است. این در حالی است که دیسنی هنوز هم از تصویر و شباهت جانی دپ برای محصولات جدید جک اسپارو استفاده می‌کند و همچنین این مرد را در جاذبه‌های معروف دزدان دریایی کارائیب در پارک‌های دیزنی نشان می‌دهد، اما دیزنی رسماً خود شخص دپ را برای همیشه کنار گذاشته است.

مارگو رابی

جری بروکهایمر تایید کرد که در حال ساخت فیلمنامه ای برای فیلم «دزدان دریایی کارائیب» با بازی مارگو رابی ، بازیگر نقش هارلی کویین در جوخه انتحار، هستند.

بروکهایمر در یکی از مصاحبه های خود تأیید کرد که آنها فعالانه روی دو فیلمنامه Pirates 6 کار می کنند. یکی با مارگو رابی و یکی بدون او. وقتی از بروکهایمر پرسیده شد که آیا کاپیتان جک اسپارو بازخواهد گشت، پاسخ داد:

«در این مرحله نه. آینده هنوز مشخص نشده است.»

جری بروکهایمر، خالق فرنچایز دزدان دریایی، که از ابتدا با شخصیت کاپیتان جک جانی دپ همراه بود، به تازگی تایید کرد که «آنها در حال ساخت فیلمنامه ای» برای مارگو رابی (بازیگر گرگ وال استریت، پرندگان شکاری) هستند.

«در اینجا هیچ حدس و گمانی وجود ندارد؛ دیزنی جانی دپ را در نقش کاپیتان جک اسپارو برنمی‌گرداند.»

در پی برگزاری جلسات داغ افترا بین آقای دپ و خانم هرد در فیرفکس ویرجینیا، جانی دپ فاش کرد که چاقوی دیزنی تا چه حد او را در مورد فیلم دزدان دریایی کارائیب زخمی کرده است. او علناً اعلام کرد که هرگز به این نقش باز نخواهد گشت.

علاوه بر این، جانی دپ در دادگاه بیان کرد که چگونه امکان دارد دیزنی همچنان به فروش کالا با جک اسپارو ادامه دهد و در عین حال به شخص بازیگرش پشت کند؟

«آنها شخصیت من را حذف نکردند، فروش عروسک های کاپیتان جک اسپارو را متوقف نکردند و دست از فروش چیزی برنداشتند. فقط می خواستند چیزی  که به شخص من مربوط است را حذف کنند.»

در حالی که هنوز تایید نشده است که مارگو رابی چگونه در سریال دزدان دریایی کارائیب بازی خواهد کرد، اما واضح است که او شخصیت جدید جک اسپارو است اما ذاتا نقش را به طور کامل به عهده نمی گیرد.

بیش از دو سال است که اخبار و شایعات در مورد تصاحب فرنچایز دزدان دریایی توسط مارگو رابی منتشر شده است، اما اینکه جری بروکهایمر اعلام کند که دپ رسماً از صحنه خارج شده است، آخرین میخ در تابوت بود.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

هر آنچه که در مورد بازیگران و داستان فیلم Pirates of the Caribbean 6 می دانیم

حمایت بازیگران و تهیه کننده فیلم های Pirates of the Caribbean از بازگشت جانی دپ

روایت قرص اکستازی خوردن جانی دپ در هنگام ساخت فیلم دزدان دریایی کاراییب

دستمزد در نظر گرفته شده برای جانی دپ در «دزدان دریایی کاراییب ۶» چقدر بود؟

جانی دپ و امبر هرد هر کدام چقدر ثروت دارند؟

منبع: insidethemagic
مطالب مرتبط
۳۳ نظر

ورود

  • امیر خرداد ۵, ۱۴۰۱

    کار به جایی رسیده که فمینیستها علنا به افکار عمومی دهن کجی می کنند ? علیرغم تمام شواهدی که جانی دپ ارائه کرده و علیرغم اینکه به احتمال خیلی زیاد رای دادگاه هم به نفع اون خواهد بود (مگر اینکه فمینیستها روی تصمیم هیئت منصفه هم تاثیر بگذارند) ولی کمپانی دیزنی نه تنها به خاطر حذف سریع جانی دپ پس از مطرح شدن ادعاهای بی اساس امبرهرد از اون عذرخواهی نکرد بلکه با اعلام ساخت قسمت ششم این فرنچایز آنهم با جایگزینی یک بازیگر زن به جای جانی دپ عملا اعلام می کنه که حقیقت و عدالت و حمایت از قربانی (علیرغم تمام ادعاها و شعارهایی که همیشه داده اند و میدهند) و حتی نظر عموم مردم به هیچ وجه براش ارزشی نداره. واقعا باید گفت تن والت دیزنی توی گور در حال لرزیدنه ? کمپانی ای که اون جهت ساخت محصولات سرگرمی برای کودکان تاسیس کرده بود بعد از ۱۰۰ سال تبدیل شده به بلندگوی پروپاگاندای فمینستها و بقیه گروههای رادیکال چپی. شرکتی که حتی با انیمیشنهای کودکانه اش هم سعی در شستشوی مغزی کودکان داره.
    تنها راه مقابله با سرطان فمینیسم اینه که مثل خودشون شرافت رو کنار بگذاریم و کثیف بازی کنیم. سالهاست که این گروهها تلاش کردند فرهنگ حذف رو جا بندازند. سالهاست با بهره گیری از قدرت رسانه ای عظیمی که در اختیار دارند تلاش کرده اند هر شخصیت سیاسی، اجتماعی یا هنرمند و صاحب نظری که سخنی برخلاف عقاید اونها بگه، هر شرکت و سازمانی که عملی برخلاف خواسته اونها انجام بده رو با راه اندازی کمپین های مختلف (مثل “می تو” و امثالهم) حذف کنند. حالا باید خودشون طعم حذف شدن رو بچشند. البته تا وقتی که کنترل رسانه ها رو در دست دارند رسیدن به این هدف خیلی سخت و نامحتمله ولی بالاخره باید از یک جایی شروع کرد.
    خدمت اون دوستانی هم که فکر می کنند این چیزها اهمیتی نداره و فعلا توی مملکتمون باید فقط فکر نون بود این رو بگم که اگر به تحولات اجتماعی توجهی نکنیم و فقط فکر و ذکرمون اقتصاد و سیر کردن شکم باشه نتیجه اش میشه جامعه ای که نه تنها گرسنه است بلکه مدام تحت شکنجه روانی هم قرار داره. همین الانش هم مشکلات اجتماعی زیادی در جامعه مون وجود داره که نتیجه سهل انگاری و بی توجهی های قبلی به مسائل اجتماعیه.

    • Jpnk خرداد ۶, ۱۴۰۱

      دقیقا

    • بهزاد خرداد ۶, ۱۴۰۱

      احسنت به شما… دقیقا همینطور است که فرمودید… چقدر زیباست وقتی انسان هایی مثل شما با افکار زیبا را میتوان مشاهده کرد و یاد گرفت

      • نگین خرداد ۷, ۱۴۰۱

        اگر سری فیلمای دزدان دریایی کارائیب مشهور شد فقط و فقط بخاطر حضور و بازی فوق العاده نقش اصلی یعنس جانی دپ ، حالا که حذفش کردید دیگه انتظار استقبال مردم نباشید منتظر تحریم شدن و هجوم مردم عصبانی باشید . من یکی که حاضرم بزای بار هزارم سریای قبلش رو ببینم و این سری جدید رو نبینم تا درس عبرتی باشه

    • یکی خرداد ۶, ۱۴۰۱

      اینا هیچ ربطی به فمنیسم و جنبش می تو نداره اینکه بکی داره رو این موج اسکی میره ربطی به اینا نداره . شما مردا ایرانی هم از فمنیسم زورتون می گیره چون دیگه زنا هم حقشون رو می خوان ولی برای شما سخته چون تو کشوری زندگی می کنید که زن هیچ حقی نداره و اینا از بچگی به شما خورونده شده

      • گای خرداد ۶, ۱۴۰۱

        سلام ماله کش. بسه دیگه خودتون خسته نشدید از این همه دورویی و دروغ؟ حالا که خیلی دوست داری توی دنیای خیالی ای که فمینیستها توی ذهن امثال تو ساختن بمونی و واقعیتها رو نبینی، باشه این هم برای تو:
        فمینیسم یک جنبش پاک و مقدس و بدون اشکاله که می خواد حق شما زنهای قربانی و مظلوم رو از ما مردهای ستمگر و وحشی بگیره. هیچ کس هم حق نداره این جنبش مقدس رو نقد کنه. برای اینکه بیشتر با آرمانها و عقاید و اصول این جنبش سراسر صلح و پاکی و زیبایی آشنا بشی برگرد توی صفحات اجتماعی فمینیستهای محترم و مظلوم ایرانی مثل نسرین افضلی، فرانک عمیدی، سمانه سوادی و … که مشخصا فقط دنبال برابری هستند و هیچگاه مردستیزی نکردند و نمیکنند. برو خوش باش و اصلا هم سعی نکن واقعیتها و حقایق دور و برت رو ببینی.

      • محمدمهدی فروردین ۲۲, ۱۴۰۲

        ???خیلی جالبه
        این خیلی الکیه که جایی که حق با زناست که همه چی درسته ولی جایی که حق با مرداست حتما زور اومدن و دسیسه و این چیزا توی کاره

    • ویروص خرداد ۶, ۱۴۰۱

      شاه نامه نوشتی

    • Somebody خرداد ۶, ۱۴۰۱

      دقیقا همینه

    • احسان خرداد ۷, ۱۴۰۱

      ترو خدا باید جانی دپ نقش جک اسپارو بازی کنه
      اگه قسمت ششم دزدان دریایی کارائیب بیاد بدون جانی دپ اصلا نباید این فیلم دید

  • m.z خرداد ۵, ۱۴۰۱

    این فیلم رو مردم اگه تحریم کنن؛ هم استدیو ادب میشه هم باقی عوامل، ولی همیشه یه مشت پلشت هستن ک برن ببینم و براشون مهم نباشه این چیزا

  • زهرا خرداد ۶, ۱۴۰۱

    آخه بدون جانی دپ که نمیشه . دزدان دریایی کارائیب شخصیت اصلیش جانییه. از نظرم دیزنی باید شخصا از جانی دپ به خاطر بی حرمتی اش به جانی عذر خواهی کنه

    • جامعه رو به زوال خرداد ۷, ۱۴۰۱

      من دارم میگم رئیس والت دیزنی الان یه جوان پسر بیست ساله همجنس گرا هست که پول میده مرد ها با هم بخوابند بعد میگید از جانی عذرخواهی کنه والت دیزنی لجن خالص

  • نهال دپ هد خرداد ۶, ۱۴۰۱

    خب…من طرفدار دو آتیشه جانی هستم….ولی…..آخه چطور قراره به جای جانی دپ یه زن نقش جک اسپارو رو ایفا کنه؟:/…..نمیگم خیلی بد میشه….مارگو رابی خودش خیلی خیلی بازیگر خوبیه و طرفدار اونم هستم ولی شیرینی فیلم به خاطر جانی دپ بود و یکی دیگه به جاش بیاد بی مزه میشه فیلم…..به احتمال۹۹درصد گیشه فیلم جدید یک چهارم قسمت قبلی هم نمیشه….اون جانی دپ بود که طبع جک اسپارو رو واقعا داشت….نه مارگو رابی…….مارگو رابی بیشتر همون به فیلم های ابر قهرمانی دی سی میخوره….نه اینطور سبک ها…و…یه پیامی هم دارم برای دیزنی…اولاً که فکر نکنه چونکه رابی هم بازیگر سرشناس و پرطرفدار هست بازم فیلم موفقی از آب در میاد….. دوماً ، اصلأ اینو کلا به همه کمپانی ها حتی مثل برادران وارنر که نقش گریندل والد رو توی جانوران شگفت انگیز از دست جانی گرفت و خیلی از شرکت ها برای تبلیغاتشون میگم…. اصلأ زندگی شخصی آرتیست به شما ها مربوط نیست و درضمن اگر هم میخواین خودتونو دخالت بدین کمی صبر کنید که دادگاه ها و شهادت هاشون تموم بشه و نتیجه نهایی دستتون بیاد…..#justiceforjohnnydepp

  • کاویانی خرداد ۶, ۱۴۰۱

    دزدان دریایی کاراییب قسمت ۴ و۵ افت شدیدی داشت حالا بدون جانی دپ از اون کارا میشه که قسمت اخر فاتحه این سری فیلمو میخونه

    • احسان خرداد ۷, ۱۴۰۱

      ترو خدا باید جانی دپ نقش جک اسپارو بازی کنه
      اگه قسمت ششم دزدان دریایی کارائیب بیاد بدون جانی دپ اصلا نباید این فیلم دید

  • Af خرداد ۶, ۱۴۰۱

    دنیا داره کجا میره .آخه اون فیلم دزدان دریایی کارائیب ۴ و ۵ که واقعا افت شدیدی داشتن .دیزنی اون همه سال بهترین کمپانی ساخت فیلم بود و الان داره تمام زحمات فیلم های قدیمش رو به باد میده . بیچاره جانی دپ .واقعا حقش نبود که بهترین نقشش
    ازش گرفته بشه

    • احسان خرداد ۷, ۱۴۰۱

      ترو خدا باید جانی دپ نقش جک اسپارو بازی کنه
      اگه قسمت ششم دزدان دریایی کارائیب بیاد بدون جانی دپ اصلا نباید این فیلم دید

  • فاطمه خرداد ۶, ۱۴۰۱

    تموم شد دیگ این فیلم ورشکسته شد رفت بدون جانی دپ پودر شد نابود شد مارم نابود کرد?? دیزنی با این کارشگند زد ب تموم خاطرات بچگیمون از انیمشناش?

  • امیرحسین خرداد ۶, ۱۴۰۱

    آخه اینا چرا از جانوران شگفت انگیز عبرت نگرفتند؟؟
    اونجا جانی دپ رو انداختن بیرون کلان اون قسمت نابود شد
    بعد مارگو رابی اونم همجنسگرا??

    • سلام تیر ۹, ۱۴۰۲

      مارکو رابی همجنس گرا نیست که
      رئیس والت دیزنی رو میگه که پسر بیست ساله ی همجنس گرا هستش که احتمالا درست میگه و این حقیقته که ابرقدرت های جهان اکثرشون همجنسگرا هستن

  • Hosseinaliesfandi خرداد ۶, ۱۴۰۱

    هعییی روزگار جانی دپ هم مث کویین اسپیسی شد اخه نمیدونم چ لجی دارن ک بازیگرای ب این بزرگی رو میارن پایین دنیل د لوییس جز اینکه بهترین بازیگره از ی نظرم خوب اینکه در اوج خدافظی کرد کاری ک کسایی مث جانی دپ و رابرت دنیرو نکردن

  • hosseinaliesfandi خرداد ۶, ۱۴۰۱

    هعیی جانی دپ هم مث کویین اسپیسی شد نمیدونم چرا الکی بازیگراس بزرگو میارن پایین
    دنیل د لوییس جدا از اینکه بهترینه ی کار دیگش هم عالی بود اینکه در اوج خداحافظی کرد کاری ک افرادی مانند جانی دپ و رابرت دنیرو نکردن یا کرستین بیل یکی بهش بگه مرد بزرگ ت بهترین فیلم هارو بازی کردی بعد بخاطر یکپ پول سابقتو ب خاک میدی(ثور میگم)

  • ایلیا بلوک آذری خرداد ۶, ۱۴۰۱

    اگه جانی نباشه نمی بینم

  • چیه اسمم میخوای خرداد ۷, ۱۴۰۱

    از همین الان ورشکستگی دیزنی را تبریک میگم بهش یکی از فمنیست ترین شرکت ها بود رئیس مردش که یک جوان همجنس گرای مرد هست و کلی پول تاحالا به نهاد های همجنس گرایی اهدا کرده

  • شه زاد خرداد ۷, ۱۴۰۱

    به من چه

  • شه زاد خرداد ۷, ۱۴۰۱

    پول نفت شد سر سفره.

  • Keyvan خرداد ۷, ۱۴۰۱

    دزدان دریایی کارایب بدون جانی دپ معنی نداره.ارزش دیدنم نداره

  • نیکا خرداد ۷, ۱۴۰۱

    این اتهامات خیلی ناعادلانه نسبت به جانی دپ هست از نظر من شخصیت جک اسپارو و جانی دپ به هم گره خورده که فقط جانی دپ می توانه اینقدر خوب نقش جک اسپا رو رو بازی کنه حتی اگه بهترین بازیگر های دنیا رو حتی از ماه هم بیارین هیچ کدوم به پای جانی دپ نمی رسن و همچنین هیچ وقت شهرت جانی دپ در فیلم های معروفی که بازیکرده از نظر طرفداران جانی دپ کم نمی شه حتی اگه بگن مثلا این اتهاماتی که امبر هرد (?)به جانی دپ زده همه حقیقت باشه از نظر ما طرفداران جانی دپ ایشون هنوز شهرت خودشونو به ویژه شهرت جک اسپارو رو داره .
    ولی باعث ناراحتی هست که خود جانی دپ از جک اسپارو کنار کشیده واقعا نمی دونم چرا کنارگیری کرده ولی خوب واقعا هیف داره ولی از این ها بگذریم من واقعا برای دیزنی متاسفم که اینقدر شهرت و اینقدر زود باور و مغرورو …هست واقعا داره از اعتبار و شهرت خودش خیلی کم میکنه با این کارها من که دیگه طرفدار عاشق دیزنی و فیلم ها و انیمیشن های دیزنی نیستم فکر کنم اگه یک مقدار دیگه دیزنی (خیلی ببخشید )زیاده روی کنه من و بقیه طرفدارانی که با من هم نظر هستن دیزنی رو کاملا پاک کنیم من که واقعا از این کار زشت و به قولی کودکانه و مسخره و مغرورانه دیزنی بدم اومد

    • فاطمه خرداد ۱۷, ۱۴۰۱

      من فیلم دزدان دریایی و فقط و فقط به خاطر جک اسپارو میدیدم الان که دیگه نیست ابدا نگاش کنم ?
      اینا هم گند زدن به فیلم با این تصمیمشون ?
      از الان ورشکستگیشون و میبینم حالا که به مردم محل نزاشتن و تصمیمشونو به چیزشون گرفتن ما هم به این فیلم محل سگ نمیزاریم

  • ب خرداد ۷, ۱۴۰۱

    هرکی این فیلمو حتی تیزرشو ببینه از حیوون پست تره

  • محمدمهدی فروردین ۲۲, ۱۴۰۲

    خیلی احمقانست که بخوان جانی دپ رو کنار بزارن
    قطعا نیمی از درآمد کل فیلمها حاصل هنرنمایی جانی دپ بوده
    اگه قراره توی دنباله ها نباشه امیدوارم شکست بخوره تا بفهمن عنصر اصلی رو نمیشه کنار گذاشت