یک رسوایی دیگر برای ایران خودرو؛ خودروی دنا را هل دادند تا روشن شود! + ویدیو

یک رسوایی دیگر برای ایران خودرو؛ خودروی دنا را هل دادند تا روشن شود! + ویدیو

خودروی دنا در چهارمین نمایشگاه خودرو در تهران دچار خرابی شد. اعضای غرفه ایران‌ خودرو این محصول جدید را هل دادند و به بازدیدکنندگان معرفی کردند.

چهارمین نمایشگاه خودرو، در روز سه شنبه بیست و هفتم اردیبهشت ۱۴۰۱،  در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب تهران افتتاح شد.

شهر آفتاب از سه شنبه تا جمعه سی‌ام اردیبهشت میزبان خودروسازان، مهمانان ویژه و اصحاب رسانه بود.

این نمایشگاه در سال‌های پیش به دلایل مختلف برگزار نشد. سال ۱۳۹۸ باید بنابر رسم هر سال این نمایشگاه برگزار می‌شد اما شیوع ویروس کرونا در کنار تحریم صنعت خودروسازی و خروج برخی از خودروسازان خارجی از کشور سبب شد تا چهارمین نمایشگاه خودرو چندین سال در انتظار روزهای بهتر به تعویق بیفتد.

به هر حال چهارمین دوره نمایشگاه خودرو فرصت مناسبی است تا شرکت‌های خودروسازی بار دیگر بتوانند محصولات تولیدی خود را از سال ۹۷ تا کنون به نمایش بگذارند و روند رشدشان را به رخ بکشند.

در وقفه سه ساله‌ای که از آخرین نمایشگاه خودرو تا امروز ایجاد شد، شرکت‌های خودروسازی محصولات تازه‌ای را به بازار عرضه کرده‌اند.

در این نمایشگاه بعضی از خودروسازان و مونتاژکنندگان کشور به رونمایی از محصولات جدید خود پرداختند. اما نبود غایبان بزرگی چون شرکت سایپا و کرمان موتور نیز در این نمایشگاه حس می‌شد.

 

محصولات ایران خودرو در نمایشگاه خودروی تهران

یکی از شرکت‌هایی که محصولات جدید خود را به نمایشگاه آورده بود تا در معرض نمایش عموم بگذارد، شرکت ایران خودرو بود! که البته، این نمایش آن چنان به ذائقه مردم خوش نیامد و حتی چیزی شبیه رسوایی برای این شرکت به بار آورد.

خودروی تست دنا در نمایشگاه خودروی تهران خراب شد و اعضای غرفه ایران‌ خودرو دنا را با هل دادن به بازدیدکنندگان معرفی کردند! هنوز از واکنش مدیران مسئول نسبت به این آبروریزی شرکتی خبری نیست!

این محصول جدید تیپ جدید دنا پلاس توربو اتوماتیک بود که در همان زمان نمایش نیاز به هل دادن داشت!

شرکت ایران‌خودرو به جز نمایش دنا، از خودروی هایما s8 و x7 نیز رونمایی کرد و ۲۰۶ تیپ ۳ و ۲۰۷mc دو رنگ را نیز به نمایش گذاشت.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • سعید اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۱

    این است خودرو ملی

  • رضا اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۱

    سلام دوسال پیش در طرح ایران خودرو  با قرعه کشی برنده شدم ۵۰ درصد مبلغ خودرو را  دریافت کردند و الان  دو سال می گذرد و کلی تورم بوده و  ارزش پول پایین آمده و شهریور امسال هم قرار است آن خودرو بی کیفیت را تحویل دهند ولی خودرو را به قیمت روز تحویل بنده میدهند فقط آن مبلغی که دادم از مبلغ خودرو به قیمت روز  کم میکند در صورتی اگر کمی انصاف داشتند باید  آن را همان ۵۰درصد حساب می کردند و موقع تحویل ۵۰ درصد دیگر مبلغ را به قیمت می گرفتند ولی فقط برای این دوسال که در انتظار بودیم ۶ درصد سود مشارکت حساب می‌کنند حالا شما خود قضاوت کنید