جزئیات حمله نافرجام به امام جمعه اصفهان + ویدیو

جزئیات حمله نافرجام به امام جمعه اصفهان + ویدیو

ظهر روز جمعه ۱۳ خرداد، در حاشیه نماز جمعه که توسط آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در اصفهان اقامه شد، فردی قصد حمله به امام جمعه اصفهان را داشت که با دخالت محافظان و عوامل امنیتی ناکام ماند.

روز جمعه پس از ایراد خطبه از سوی آیت الله یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان و نماینده ولی وفقیه در استان، زمانی که او قصد خروج از محل را داشت، فردی که گفته می‌شود تعادل روحی و روانی نداشت، قصد بر هم زدن نظم مراسم و تعرض به امام جمعه اصفهان را داشت که با اقدام به موقع نیروهای امنیتی پیش از به ثمر رساندن هر اقدامی بازداشت شد.

جزئیات سوء قصد به امام جمعه اصفهان + ویدیو

آیت الله طباطبایی که به‌صورت سرپایی درمان شد و اکنون حال عمومی مطلوبی دارد درباره جزئیات این سوء قصد ناکام گفت: «جوانی که لابد مشکلی داشت به من حمله کرد که نتوانست کاری انجام بدهد. ضربه‌ای به گردنم وارد شد که بعد او را گرفتند. این جوان دستگیر شده و تحت بازجویی است تا انگیزه‌اش از این اقدام مشخص شود.»

جزئیات سوء قصد به امام جمعه اصفهان + ویدیو

در پی این حادثه، رئیس دفتر امام جمعه اصفهان گفت: «جوانی ۲۴ ساله ظهر دیروز پس از خروج آیت‌ الله طباطبایی‌ نژاد از سالن مصلی و پیش از سوار شدن ایشان در ماشین، با اهدافی که هنوز مشخص نیست به بهانه دادن یک نامه به ایشان نزدیک می‌شود و با چاقوی کوچکی که به صورت جاساز بین کلیدهایش بود، یکی دو خراش سطحی به ناحیه گردن ایشان وارد می‌کند.»

سید حسین هاشمی با اشاره به اینکه جوان خاطی دستگیر شده و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفته است گفت: «این مساله هیچ ارتباطی به محتوای نماز جمعه امروز اصفهان نداشته است. این فرد در تاریخ ۲۵ اردیبهشت نیز به دفتر ایشان مراجعه کرده و با من ملاقات داشت، و در همان زمان نیز به دنبال نزدیک شدن به امام‌ جمعه بود، اما موفق نشد.»

بیشتر بخوانید:

اتفاقات مهم دادگاه ضارب روحانیون حرم امام رضا (ع) ؛ متهم: به افراد بی‌گناه حمله کردم

سید مهدی صدر الساداتی ، روحانی فعال در فضای مجازی، خلع لباس شد

قتل روحانی قلابی که ادمین صفحه هواداری بهنوش بختیاری بود

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود