بازگشت ستاره فیلم «ترمیناتور» به زندگی و بازیگری بعد از اعتیادی که دندان‌هایش را گرفت

بازگشت ستاره فیلم «ترمیناتور» به زندگی و بازیگری بعد از اعتیادی که دندان‌هایش را گرفت

ادوارد فرلونگ، ستاره ۴۴ ساله ترمیناتور ۲، در یکی از مصاحبه های خود اعلام که تازه چهار سال است از دام اعتیاد خلاصی پیدا کرده و هوشیار شده است. او دوباره قرار است در یک فیلم جدید بازی کند و بعد از مدت ها به صحنه سینما برگردد.

دندان‌های ادوارد در اثر سال‌ها استفاده از متافتامین پوسیده شدند و حالا دندان‌های جدیدی جای آنها را گرفته است. او از این بابت خیلی خوشحال است.

او یک ستاره کودک بود که در نقش جان کانر در ترمیناتور ۲ و دنی وینیارد در فیلم American History X به شهرت رسید و در کنار بزرگان هالیوود از جمله آرنولد شوارتزنگر، مریل استریپ، اد نورتون و لیام نیسون ظاهر شد.

اما وقتی ادوارد فرلونگ در بیست و چند سالگی بود در جهنمی از مواد مخدر و هروئین فرو رفت؛ البته تا زمانی که پسرش ایتان که اکنون ۱۵ سال دارد متولد شد. اعتیاد شدید او منجر به دستگیری های متعددش شده بود.

ادوارد، که اکنون پدر یک فرزند است، در حال راه اندازی مجدد حرفه سینمایی خود است و اخیراً فیلمبرداری خود را در تگزاس با برد کلر، تهیه کننده و کارگردانی که در سال ۱۹۹۱ در فیلم هیجان انگیز JFK کار کرده، در پروژه ای به نام اسب چارلی به پایان رسانده است.

دندان جدید، زندگی جدید

قرارداد جدید او شامل مجموعه‌ای از دندان‌های تازه نیز می‌شود: دندان‌های او به دلیل سال‌ها استفاده از متامفتامین (شیشه) پوسیده شده بودند و دندان‌های جدیدش را به عنوان بخشی از “شانس دوم” خود در زندگی توصیف می‌کند.

فرلونگ در مصاحبه ای اختصاصی با خبرگزاری DailyMail.com گفت:

«بازگشت به صحنه فیلمبرداری و همچنین هوشیار بودن احساس بسیار خوبی است. وقتی سر کار رفتم احساس خماری نکردم. افراد هوشیار دیگری در محل کار هستند که برایم عجیب است زیرا اگر هوشیار نباشید، با افراد هوشیار دیگر معاشرت نمی کنید. باحال بود.»

«من واقعاً از این روزهایم لذت بردم. احساس می کنم می توانم بیشتر در این لحظه باشم. من عاشق کار کردن هستم. خواهیم دید در آینده چه اتفاقی می افتد.»

فرلونگ می‌گوید مدتی طول کشید تا به این فکر بیفتد که دندان‌هایش را «کشیده» و جایگزین کنند. اما اعتراف می‌کند که ارزشش را داشته است.

این مرد ۴۴ ساله گفت:

«برای من عجیب به نظر می رسد که در مورد دندان صحبت کنم زیرا من آن طور که به نظر می رسید زندگی نمی کردم و نفس نمی کشیدم. خوب است که یک فرصت دوباره بدست آوردم. اعتیاد کار بیهوده ای بود، من بسیار خوشحالم که ترک کردم.»

کشف استعداد ادوارد توسط جیمز کامرون

فرلونگ تنها ۱۳ سال داشت که توسط کارگردان جیمز کامرون از گمنامی بیرون کشیده شد تا نقش اصلی جان کانر را در ترمیناتور ۲: روز داوری بازی کند.

او گفت:

«همه چیز یک شوک بود. نمی دانم تا حالا توانسته ام کاملا جذبش کنم یا نه. فقط برای بازی در این فیلم یک تست دادم و قبل از اینکه بدانم، داشتم آن کار را انجام می دادم. من بازیگر فیلم شده بودم.»

جوانی؛ دوران ابتذال

او افزود:

«من اتفاقات شگفت انگیز زیادی داشتم. اما همه چیز بهایی دارد، هیچ چیز رایگان نیست. وقتی جوان‌تر بودم، افراد زیادی به دنبال من نبودند و من به حال خود رها شدم. من نمی دانستم چگونه پولم را مدیریت کنم. اگر بزرگتر بودم، این همه تصمیم بد نمی گرفتم.»

ابتدا ماری جوانا، الکل و قارچ جادویی آمد. سپس، هنگامی که او به بیست سالگی رسید و مهمانی های تقریباً روزانه را آغاز کرد، کوکائین و هروئین به ترکیب اضافه شد؛ یکی برای کمک به بیدار ماندن او، دیگری برای خواباندن او.

«من هرگز یک نوجوان عادی نبودم. من یک زندگی بسیار غیر عادی داشتم. زمانی که در اوج بودم، با افراد دیگر رفاقت داشتم. فقط مشروبات الکلی و مهمانی داشتم. یکدفعه احساس کردم با مردم هستم و به نوعی خود را فراموش کرده ام. اینطوری شروع شد.»

خشونت خانگی و زندان

در سال ۲۰۰۶، او با بازیگری به نام راشل بلا، که بیشتر برای بازی در فیلم ترسناک حلقه شناخته می شود، ازدواج کرد. پسر آنها ایتان در همان سال به دنیا آمد.

فرلونگ، پس از تولد پسرش در سال ۲۰۰۶ ، موفق شد برای مدتی از هروئین دوری کند اما در سال ۲۰۱۳ دوباره به اعتیاد بازگشت و به مصرف هروئین و متا روی آورد. او در ژانویه ۲۰۱۳ به دلیل خشونت خانگی علیه دوست دختر آن زمانش مونیکا کینا دستگیر و به ۱۸۰ روز زندان محکوم شد.

فرلونگ می‌گوید که توانسته هروئین را ترک کند. او پس از تولد پسرش، برای مدتی رژیمی حاوی الکل، ماریجوانا و اسنیف های گهگاهی کوکائین را حفظ کند.

در سال ۲۰۰۹، ازدواج او با درخواست بلا برای طلاق به هم خورد. به دنبال آن ، رسوایی او در سال ۲۰۱۲ رخ داد. زمانی که اتان، شش ساله، به ملاقات فرلونگ رفته بود آزمایش کوکائین پدرش مثبت شد. همین امر منجر به این شد که قاضی فقط دستور ملاقات نظارتی با پسرش را صادر کند.

فرلونگ می‌گوید اکنون هدفش این است که زندگی قدیمی‌اش را بازگرداند. او گفت:

«همه چیز به آرامی در حال تغییر است و من فقط می‌خواهم زندگی‌ام را به همان چیزی که بود و در وهله اول انجام می‌دادم برگردانم. وقتی مواد مخدر مصرف می کردم، با افراد زیادی سر و کله زدم. بازگرداندن اعتماد افرادی که با شما کار می کنند، زمانی که شما آنها را به شدت درگیر کرده اید، یک روند طولانی است. مردم یاد می گیرند دوباره به من اعتماد کنند. »

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

اعتراف جیمز کامرون به مصرف مواد توهم زا هنگام نوشتن فیلمنامه ترمیناتور

۱۵ راز شنیدنی از پشت صحنه مجموعه فیلم های «ترمیناتور» که احتمالاً از آنها خبر نداشتید

آرنولد شوارتزنگر از حضور دوباره خود در قسمت ششم فیلم ترمیناتور خبر داد

نگاهی به تغییرات چهره بازیگران فیلم سینمائی «ترمیناتور» در گذر زمان

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
یک نظر

ورود

  • علی تیر ۷, ۱۴۰۲

    درود بر شرف و غیرتت توجه به حیوانان سخنگو نکن