ابراز حمایت دختر فیدل کاسترو از بازی جیمز فرانکو در نقش رهبر کوبا

ابراز حمایت دختر فیدل کاسترو از بازی جیمز فرانکو در نقش رهبر کوبا

دختر فیدل کاسترو، آلینا فرناندز، تاکید کرده است که جیمز فرانکو نقش پدر انقلابی او و رهبر کوبا را در فیلم مستقلی که به زودی اکران می شود و آلینا از کوبا، («Alina Of Cuba») نام دارد بازی می کند.

به گفته فرناندز ، انتخاب بازیگران شگفت انگیز است. وی در ادامه افزود:

«آنا ویلافانی فوق‌العاده با استعداد است و نه تنها به عنوان یک بازیگر، بلکه به عنوان یک خواننده عالی، یک مجری بسیار همه چیز تمام است. من مطمئن هستم که Mía Maestro، بازیگری که من آن را تحسین می کنم، نتی، مادرم را به شیوه ای منحصر به فرد درک و تفسیر خواهد کرد و من بی صبرانه منتظر دیدن او برای ساختن شخصیتش هستم.»

در این فیلم، رووئلتا برای کمک به شروع انقلاب کمونیستی، وسایل شخصی و دارایی همسر پزشکش را قربانی کرد. فرناندز در سن ۱۰ سالگی متوجه شد که او دختر فیدل کاسترو است؛ مادرش پس از سال ها ملاقات مخفیانه از خانه او، سرانجام فاش کرد که “ال کوماندانته” پدر بیولوژیکی او است.

از آن پس، آلینا تبدیل به یکی از سرسخت‌ترین منتقدان کاسترو مبدل شد. او بیش از یک بار به دلیل تلاش برای ترک کشور بازداشت شد و به عنوان یک فرد مخالف، برای سفر به خارج از کوبا در دسته ممنوع الخروج ها قرار گرفت. در نهایت، در سال ۱۹۹۳ قبل از اینکه میامی را به خانه دائمی خود تبدیل کند، به اسپانیا فرار کرد. این رویداد تیتر اخبار همه شبکه های خبری بزرگ در سراسر جهان شد.

بازیگران مکمل فیلم آلینا از کوبا نیز شامل آلانا د لا روزا، ماریا سیسیلیا بوترو (انکانتو)، هاردینگ جونیور و بازیگران کوبایی الاصل سیان چیونگ و رافائل ارنستو هرناندز هستند.

نقش خود آلینا فرناندز در فیلم

خود آلینا فرناندز که مشاور بیوگرافی و تاریخی فیلم آلینا از کوبا خواهد بود، ادامه داد:

«بقیه بازیگران برای همه مخاطبان شگفت‌انگیز خواهند بود. سازندگان فیلم بسیار کار کردند و من به خاطر انتخاب درجه یک و فراگیرشان بسیار تشکر می کنم. برای من، مهمترین چیز در مورد این فیلم این است که گفتگو در مورد کوبا زنده است و جریان دارد.»

او همچنین مفتخر است که “این پروژه تقریباً به طور کامل لاتین است، چه در جلو و چه در پشت دوربین.”

فرناندز در مورد بازیگر اصیل پرتغالی، که نامزد جایزه اسکار برای فیلم ۱۲۷ ساعت است، گفت:

«جیمز فرانکو علاوه بر مهارت‌ها و کاریزمای خود، شباهت ظاهری آشکاری با فیدل کاسترو دارد.»

فرانکو در نقش کاسترو، ویلافانی در نقش فرناندز و میا ماسترو در نقش مادرش ناتالیا «ناتی» رووئلتا ، یک فرد اجتماعی کوبایی الاصل را بازی می کند که ال کوماندانته با او رابطه عشقی پرشوری دارد.

این فیلم به کارگردانی میگوئل باردم و فیلمنامه نویس نامزد اسکار خوزه ریورا (The Motorcycle Diaries) و برنده جایزه پولیتزر، نیلو کروز، داستان واقعی فرناندز کوبایی را دنبال می کند که تبدیل به یک مدافع اجتماعی شده و تولدش نتیجه رابطه بین کاسترو و رووئلتا است.

فیلم آلینا از کوبا به طور کامل در لوکیشنی در کارتاگنا و بوگوتا و اطراف آن فیلمبرداری می شود. معماری و طراحی اسپانیایی استعماری کلمبیا در هاوانای کوبا در دوره کاسترو حفظ شده است. تولید فیلم از ۱۵ آگوست شروع شد.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

از سیگارهای سمی تا صدف های انفجاری؛ فیدل کاسترو چگونه توانست از صدها سوء قصد جان سالم به در ببرد؟

رکوردهایی که فیدل کاسترو رهبر فقید کوبا در اختیار داشت

فیدل کاسترو چگونه به قدرت رسید و چطور توانست نیم قرن حکومت کند؟

فیدل کاسترو رهبر کوبا در سن ۹۰ سالگی درگذشت

جانی دپ ویدئوهای خیانت امبر هرد به او با ایلان ماسک و جیمز فرانکو را رو کرد + ویدئو

جیمز فرانکو به داشتن رابطه‌ی نامشروع با هنرجویان مدرسه بازیگری اش اعتراف کرد

جیمز فرانکو بار دیگر به سوء استفاده جنسی متهم شد

منبع: yahoo
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود