پرت شدن یک زن از خودروی گشت ارشاد در رشت و واکنش نیروی انتظامی + ویدئو

پرت شدن یک زن از خودروی گشت ارشاد در رشت و واکنش نیروی انتظامی + ویدئو

ویدئویی در شبکه های اجتماعی با عنوان پرت شدن یک زن از خودروی گشت ارشاد در شهر رشت در حال دست به دست شدن است. نیروی انتظامی استان گیلان به ارائه ی توضیحاتی در خصوص این اتفاق پرداخته است.

امروز ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌ دهد در محله سبزه‌ میدان رشت، یک زن از یک خودروی گشت ارشاد که با سرعت درحال حرکت است، به بیرون پرت می‌ شود.

سرهنگ حسین حسن‌ پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان امروز با حضور در جمع تعدادی از خبرنگاران به تشریح ماجرا و توضیحات پلیس در جریان حادثه سبزه‌ میدان رشت پرداخت.

وی با رد برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی در خصوص برخورد گشت ارشاد با این شهروند خانم افزود: «در پی شکایت احدی از شهروندان به دلیل سوء استفاده ی طرف مقابل از سانحه ی تصادف رانندگی چند روز گذشته و قصد اخاذی از وی، رسیدگی به ماجرا در دستور کار عوامل گشت انتظامی کلانتری ۲۲ رشت قرار گرفت.»

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: «متهم این ماجرا که حالت طبیعی نیز نداشت پس از رویارویی با پلیس با استفاده از الفاظ رکیک قصد درگیری و فرار از دست مأموران را داشت که عوامل انتظامی حاضر در صحنه پس از هماهنگی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.»

وی با اشاره به وجود مستندات کافی و روشن بودن اصل این ماجرا از ممانعت شهروند خانم مورد بحث از انتقال متهم به مقر انتظامی و تلاش برای خارج کردن فرد دستگیرشده از خودرو پلیس، خبر داد و افزود: «با توجه به محرز بودن تخلف متهم دستگیر شده و وجود شاکی خصوصی، پلیس ملزم به دستگیری و انتقال متهم به مقر انتظامی برای رسیدگی بیشتر بوده و قطعاً مخالفت یا اصرار سایرین دلیلی بر عدم اجرای قانون نیست.»

سرهنگ حسن‌ پور افزود: «با بررسی مستندات و تصاویر دوربین‌ های محل حادثه مشخص است این شهروند خانم پس از حرکت خودرو پلیس، از پنجره ی خودرو در حال حرکت آویزان شده و ادعای پرتاب کردن وی از خودرو گشت امنیت اخلاقی، کذب محض است.»

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با گلایه از برخی شبکه‌ های اجتماعی که به صرف دیدن یک ویدئو از زاویه ی نامناسب و بدون بررسی اصل ماجرا اقدام به قضاوت ناعادلانه درباره ی پلیس می‌ کنند، افزود: «کارکنان پلیس موظف به برخورد صحیح و رعایت حقوق تمامی شهروندان هستند و پلیس در برقراری نظم و امنیت، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.»

ماه گذشته ویدئویی از برخورد نامناسب گشت ارشاد با مادر یک دختر منتشر شد که سر و صدای زیادی به پا کرد. پلیس در نهایت از برخورد با گشت مذکور و دلجویی از مادر آن دختر خبر داد.

همچنین چندی قبل، رضا مرادخانی، ملی پوش سابق بوکس ایران و همسرش ماریا عارفی در گفتگویی با روزنامه شرق مدعی شدند طی اتفاقی که اردیبهشت امسال رخ داده بود، گردش خانوادگی آن ها پس از تذکر حجاب یک گشت ارشاد به درگیری فیزیکی و شلیک تیر از سوی مأموران گشت انجامیده بود.

 

بیشتر بخوانید:

برخورد تند گشت ارشاد با مادر نگران یک دختر و واکنش ها + ویدئو

ادعای جنجالی درباره شلیک مأمور گشت ارشاد به ملی پوش بوکس ایران

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۱۲ نظر

ورود

  • داریوش مرداد ۲۹, ۱۴۰۱

    ایران اسلامی به روایت تصویر??

    • ناشناس مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

      این خانم اصلا داخل خودرو نبوده که بخواد به بیرون پرت بشه اگه این فیلمو از زاویه دیگه دیده باشید این خانم خودشو از ماشین آویزون کرده که باحرکت خودرو یه دفعه روزمین میافته ماشینم نیرو انتظامیه نه گشت ارشاد دعوا هم سره موضوع رانندگی بوده این خانم میخواسته باآویزون شدن از ماشین پلیس جلودستگیری شوهرشو بگیره که خب مسلماً کسی که خودشو به در یاپنجره ماشین آویزون کنه رو زمین پرت میشه

      • کازرونی بهمن ۳۰, ۱۴۰۱

        غلط کردند که اینگونه با ملت بیگناه که چهل سال در فلاکتِ این جمهوری، زندگی کردند، اینگونه رفتار میکنند

  • محمد مرداد ۲۹, ۱۴۰۱

    ایران اسلامی به روایت

  • محسن مرداد ۲۹, ۱۴۰۱

    احترام به زن در ایران به روایت تصویر

  • کوروش مرداد ۲۹, ۱۴۰۱

    آخرش که چی؟ با این رفتارهای زشت قرون وسطایی می‌خواهید به کجا و چی برسید؟

  • خشایار مرداد ۲۹, ۱۴۰۱

    بعد یک جماعت خاصی که همه می‌دانیم کی هستن از بدی پلیس آمریکا میگن??

  • یه ایرانی بی‌طرف مرداد ۲۹, ۱۴۰۱

    الان دلواپسان زن ایرانی و آنهایی که شب و روز از غیرت اسلامی حرف میزدن کجا هستن؟؟؟؟؟

    • خسته مرداد ۲۹, ۱۴۰۱

      در حال ساندیس خوردن مثل همیشه

  • بهادر مرداد ۲۹, ۱۴۰۱

    مشخص شد که این خودرو گشت ارشاد نبوده و شوهر این زن رو بازداشت کرده بودند و این زن هم از خودرو آویزون شده بوده که مثلا جلوی بازداشت شوهرش رو بگیره. دلیل بازداشت هم زد و خورد مربوط به تصادف رانندگی بوده ظاهرا. البته بازهم پلیس بد مدیریت کرده صحنه رو.

  • پری مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

    عدالت و رافت حکومت اسلامی

  • سایه مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

    شما … نیروی انتطامی از کدوم سیاره ی عقب افتاده اومدین. اومدین دنبال دشمن بگردین؟ ما زنها دشمن شما نیستیم. اسباب بازی و محرک شما هم نیستیم. زنیم. بانوی سرزمین پهناور ایران. تک تک ما ملکه های این دیاریم و پوزه ی شما وحشی های خرده پا رو به همین خاک میمالیم.