نگاهی به زندگی لاکچری سوپرسیاه؛ رپر ۹ ساله ای با ثروت ۴ میلیون پوندی

نگاهی به زندگی لاکچری سوپرسیاه؛ رپر ۹ ساله ای با ثروت ۴ میلیون پوندی

مسیا بنتلی، رپر ۹ ساله، بیشتر با نام مستعار سوپرسیاه شناخته می شود. او پس از شروع حرفه رپ خود در سال ۲۰۱۷، خود را به عنوان باحال ترین بچه مدرسه معرفی کرد. ارزش دارایی این اعجوبه رپ ۹ ساله ۴ میلیون پوند است.

رپر کودک ۹ ساله هزاران پوند خرج لباس ها و دیزاین اختصاصی خودش می کند، میلیون ها پوند در بانک جمع کرده و با استراحت در قایق های تفریحی، زندگی یک سوپراستار لاکچری را به نمایش می گذارد.

سوپرسیاه، قبل از اینکه به دنبال علاقه‌هایش در موسیقی باشد، در یوتیوب با خانواده‌اش به شهرت رسید.

او مرتباً کلیپ‌های خنده‌داری را به اشتراک می‌گذارد و با دو خواهر و برادر و والدینش شوخی می‌کند؛ البته آن زمان هنوز استعداد قافیه‌نویسی و سرودن متن آهنگ های رپ را از خود بروز نداده بود.

بر اساس گزارش Famous People Today، شعرسرایی های او نتیجه داد و سوپرسیاه قبل از رسیدن به دبیرستان به ثروت ۴ میلیون پوندی رسید.

سوپر سیاه در فلوریدا متولد شده است. او مرتباً سبک زندگی لاکچری خود را با ۷۵۱۰۰۰ دنبال کننده اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد.

اگر او روی یک خودروی بنتلی پهن نشده باشد یا جلوی مک لارن ۵۷۰S ژست نگیرد، می‌توانید او را در ناوگان خودروهای سوپراسپرت‌های مینی برقی‌اش پیدا کنید.

او در یکی از کپشن های غرورآمیز او در اینستاگرام چنین نوشت:

“من یک رئیس هستم، می توانم همان چیزهایی را بخرم که پدر و مادرم می خرند!”

این سوپر سیاه قبلاً توانسته حرکت هایی را فراتر از سن و سالش انجام دهد. زیرا او حتی توجه هنرمندان برجسته را به خود جلب کرده است.

افست، خواننده رپ، برای اجرای مراسم جشن تولد پسرش در اوایل سال جاری، این هنرمند هیت‌ساز را با هواپیما به مهمانی دعوت کرد.

همکاری با برندهای گران قیمت

او بعد از تولد ۹ سالگی خود تصویری از همکاری اخیرش با برند Gucci X Balenciaga را با پوشیدن لباس های این برند از سر تا پا به اشتراک گذاشت.

کانال یوتیوب مسیا به طور مداوم در حال رشد است. به لطف آهنگ های او از جمله I Love My Life، COOL KIDS، School is Out Shine Bright و Cool Mom، دارای ۱.۷ میلیارد بازدید است.

اما این پسر بچه مدرسه ای وقتی ۴.۲۲ میلیون مشترک خود را سرگرم نمی کند، از استراحت در قایق های تفریحی شیک با عزیزانش لذت می برد.

سوپرسیاه اعجوبه، پیش از نوجوانی، از طرفداران سبک لباس و زیورآلات تجملاتی است. او با پوشیدن یک زنجیر الماس پر زرق و برق امضای رپ خود را به نمایش می گذارد.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

شکست مایک تایسون از رپر معروف در مسابقه مچ اندازی + ویدیو

الماس ۲۴ میلیون دلاری روی پیشانی رپر مشهور، لیل اوزی از روی صورتش کنده شد

شبکه مستند سیما ناباورانه آهنگ رپ «سینا ساعی» را پخش کرد!

واکنش شهاب مظفری به انتقاد یاس از موسیقی پاپ با یک کلیپ رپ + ویدیو

منبع: thesun
۸ نظر

ورود

  • بهزاد شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

    شبیه گ..میمونه. صدا و استعداد هم ندارن فقط نزد سیاه پوستا محبوبن. مطرح کردن سیاه پوستا توسط جامعه داره خیلی بیش از حد میره میخوان از جلو نیوفتن از پشت میوفتن. هر رپر سیاه پوست غیر مطرح رو هم ببینی کلی پول داره!

  • Arman شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

    کلا رپ موسیقی سبُکیه،از آدمایی که میان سمت این سبک راحت میشه این موضوع رو تشخیص داد.

    • ممد آذر ۲۸, ۱۴۰۲

      ببین نمیخاستم توهین کنم ولی ب تو چه که کی چی دوس داره گوش کنه؟ حتما آهنگایی که تو گوش میدی خوبن تا نیم ساعت میگه آااااا🤣

  • Ami شهریور ۲۷, ۱۴۰۱

    عجب آدم بیشعوری هستی

  • ..... شهریور ۲۷, ۱۴۰۱

    مزخرفه …نه از رپ‌خوشم میاد نه ریخت این بچهه..
    هیچی نیست فقط اعتماد بنفس داره .

  • مملی شهریور ۲۸, ۱۴۰۱

    این دنیا دیگه بدرد نمیخوره

  • کیومرث شهریور ۲۸, ۱۴۰۱

    این دنیا دیگه اصلا بدرد نمیخوره