مصاحبه آناشید حسینی درباره تحصیلات، کار و حواشی زندگی شخصی اش + ویدئو

مصاحبه آناشید حسینی درباره تحصیلات، کار و حواشی زندگی شخصی اش + ویدئو

آناشید حسینی، اینفلوئنسر و چهره ی مشهور فضای مجازی در مصاحبه ای با رسانه تی وی پلاس از تحصیلات، کار و حواشی زندگی شخصی خود گفته است.

آناشید حسینی در این مصاحبه در پاسخ به اینکه گفته می شود تحصیلات آکادمیک در حوزه ی طراحی لباس ندارد و مدرک تحصیلی او دیپلم است، گفت:

من متولد سال ۷۰ در اهواز هستم و دو سه ساله که بودم با خانواده ام به تهران آمدیم و اینجا بزرگ شدم. هنرستان البرز گرافیک خواندم و مدرک کارشناسی ام را در رشته ی معماری گرفتم.

بعد از آن، دوره ی کارشناسی ارشدم را در یکی از شاخه های رشته طراحی لباس گذراندم. یک دوره ی مشترک دانشگاه امیرکبیر با دانشگاه مد آرت پاریس بود. رشته ی من در واقع مدیریت کسب و کار در حوزه ی فشن و کالاهای لوکس بود. این دوره به صورت فشرده در پاریس برگزار شد. تمام دروس توسط استادان فرانسوی و به زبان انگلیسی تدریس می شد. این اساتید همگی زمانی در بزرگ ترین و بهترین برندهای دنیا فعال بودند.

از ابتدا هدفم این بود که طراح لباس عروس شوم. بعد از آن هم در کلاس ها و دوره های زیادی شرکت کردم و توانستم برندم را گسترش دهم. حالا هم با یک تیم حدوداً ۵۰ نفره کار می کنم. از زمانی هم که کارم را در زمینه ی طراحی لباس عروس شروع کردم، با استقبال خیلی خوبی مواجه شد.

آناشید حسینی درباره ی علت این استقبال و شهرت لباس عروس هایش گفت:

من از همان ابتدایی که وارد کار طراحی لباس عروس شدم سعی کردم از هنر دست زیاد استفاده کنم. و یکی از دلایل دیده شدن کارم همین بود که بخش زیادی از لباس عروس هایم با دست دوخته می شود و زمان زیادی صرف آن ها می شود. ما برای هر لباس حدود ۲ تا ۳ ماه وقت می گذاریم. یک نکته ی دیگر این است که ما در کشورمان خیلی طراح لباس عروس نداریم.

آناشید حسینی که به تازگی با امین رضا چلبیانلو، دندانپزشک مشهور اینستاگرام ازدواج کرده، درباره ی انتشار تصاویر خصوصی ازدواج اولش طی ماه های گذشته در فضای مجازی گفت:

من و همسرم بعد از آشنایی مان حدود شش هفت ماه نامزد بودیم. همان زمان عکس هایی از من مربوط به ۱۱ سال قبل را برای همسرم می فرستادند. خدا را شکر ایشان انسان انقدر فهمیده و باشعوری هستند که همان زمان فقط به این موضوع می خندیدند و اصلاً برایشان مهم نبود.

من نمی دانم به کسانی که این کارها را می کنند چه نفعی می رسد اما همیشه به آدم ها می گویم که شما فقط یک بُعد از ماجرایی را می بینید و از ابعاد دیگرش خبر ندارید.

یک آدمی ۱۱ سال قبل می خواسته زندگی مشترکی بسازد که نتوانسته و آن زندگی به هم خورده. آیا خانواده ای اجازه می دهد فرزندش با کسی وارد زندگی مشترک شود که اعتیاد دارد؟ من گناهی نداشتم. هر خانواده ی دیگری هم که بودند سعی می کردند به هر طریقی فرزند خود را از آن رابطه بیرون بکشند و اجازه ندهند زندگی مشترکی شکل بگیرد.

آناشید حسینی کیست؟

آناشید حسینی یکی از مشهورترین چهره های ایرانی اینستاگرام است.

نام او ابتدا به واسطه ی ازدواجش با امیر محسن مرادیان در سال ۹۷ و فعالیت های اینستاگرامی اش بر سر زبان ها افتاد که با حواشی زیادی همراه بود. امیر محسن مرادیان، فرزند مرتضی مرادیان، سفیر سابق ایران در دانمارک است.

این ازدواج اما تنها ۲ سال دوام آورد و در سال ۹۹، امیر محسن مرادیان با انتشار پستی در اینستاگرام از جدایی او و آناشید حسینی به دلیل حواشی ایجاد شده برای زندگی مشترک شان خبر داد.

یکی دیگر از حواشی آناشید حسینی پس از جدایی اش، تغییر حجابش بود که او را با انتقادات زیادی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی رو به رو ساخته است.

او تیر ماه ۱۴۰۱ با امین رضا چلبیانلو ازدواج کرد.

امین رضا چلبیانلو کیست؟

امین رضا چلبیانلو متولد سال ۱۳۶۲ در تبریز، دندانپزشک و تهیه کننده سینما است.

او به واسطه ی فعالیتش در اینستاگرام و حضور چهره های مشهور در کلینیک دندانپزشکی اش و ارتباط با آن ها به شهرت رسیده است.

بر اساس آنچه در وبسایت امین رضا چلبیانلو آمده، او دارای مدرک فلوشیپ و مسترشیپ ایمپلنت از آمریکا و عضو انجمن های ایمپلنتولوژی آمریکا و جراحان دندانپزشک اروپا است. او همچنین برنده ی جایزه برند سال ۲۰۲۱ خاورمیانه و شمال آفریقا از دانشگاه زوریخ سوییس بوده و به عنوان کارشناس مسائل پزشکی هم در صدا و سیما حضور داشته است.

او یک کلینیک دندانپزشکی در محله زعفرانیه تهران دارد.

بیشتر بخوانید:

ماجرای کامل ازدواج و طلاق آناشید حسینی با پسر سفیر ایران در دانمارک

جشن عروسی آناشید حسینی با دکتر امین رضا چلبیانلو + ویدیو

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود