جوزف؛ ثمره رابطه خارج از ازدواج آرنولد شوارتزنگر که در ۱۳ سالگی فهمید پسر اوست!

جوزف؛ ثمره رابطه خارج از ازدواج آرنولد شوارتزنگر که در ۱۳ سالگی فهمید پسر اوست!

بر اساس آمارها ۴۲ درصد از تولدها در دنیا حاصل روابط خارج از ازدواج هستند. در برخی کشورها همچون فرانسه این میزان می تواند تا ۶۰ درصد باشد. جوزف بنا در کالیفرنیا بزرگ شد و ۱۳ ساله بود که پی برد پسر آرنولد شوارتزنگر، ستاره ی هالیوود است. او حالا می خواهد پا جای پای پدرش در هالیوود بگذارد اما تأکید کرده می خواهد به سبک و سیاق خودش اسم و رسم پیدا کند، بدون اینکه زیر سایه ی پدر مشهورش باشد.

جوزف تازه پا به دوران نوجوانی گذاشته بود که تمام زندگی اش پیش چشمانش زیر و رو شد

میلدرد بنا تا پیش از سال ۲۰۱۱، برای نزدیک به ۲۰ سال خدمتکار خانواده ی آرنولد شوارتزنگر بود. وقتی از شوراتزنگر درباره ی رابطه ی خارج از ازدواجش سؤال شد، گفت که گهگاه به آن فکر می کند. او در ادامه گفت: «من می توانم تا جایی که بشود به خودم حمله کنم اما این چیزی را عوض نمی کند. لازم نیست بنشینم و به آن فکر کنم وقتی می دانم که خطای خیلی خیلی بزرگی بوده. پس نکته ی اصلی این است که چطور می شود از آن عبور کرد و ادامه داد؟ چطور می شود با بچه های خود رابطه ی خوبی برقرار کرد؟»

آرنولد حالا مسئولیتی که بر دوش دارد را به جا می آورد و مراقب جوزف و مادرش است.

جوزف روزی که فهمید آرنولد پدر او است را هرگز فراموش نخواهد کرد

جوزف بنا که حالا ۲۵ سال دارد، روزی که این خبر بزرگ را شنید را به وضوح به یاد دارد. او در اینباره گفته: «کلاس هشتم بودم. گفتند بیرون کلاس کارم دارند. مادرم آمده بود. او در ادامه گفت: “باید برویم. به زودی همه درباره ی تو و اینکه پدرت کیست باخبر می شوند.”»

جوزف همچنین گفت: «۱۳ سالم بود و بدن و ذهنم داشت تغییر می کرد. و حالا زندگی ام هم جلوی چشمم دگرگون شد.»

قدرت زیادی لازم است تا بتوانید بدون توجه به دستاوردهای پدرتان زندگی خودتان را کنید

جوزف یک بدنساز، بازیگر، فیتنس مدل و دلال معاملات ملکی است و در واقع استعدادهای مختلفی دارد. او تا به حال چند تجربه ی بازیگری داشته و به تازگی در برنامه تلویزیونی محبوب آمریکا به نام «رقص با ستاره ها» (Dancing with the Stars) هم حضور یافته است. او اعتقاد زیادی به کار خیر دارد و به اینکه از روابط پدرش برای پیشرفت در سینما استفاده نمی کند بسیار به خود افتخار می کند.

جوزف برای رسیدن پدر معروفش خود را تحت فشار می داند. او در اینباره گفته: «آدم های زیادی هستند که پدر و مادر خیلی موفقی دارند… و این ترسناک است. مقایسه شدن با این آدم های بزرگ و داشتن این حس که باید این انتظارات را برآورده کنی ترسناک است.» با این حال، او می داند که مجبور نیست انتظارات هیچکس، جز خودش را برآورده کند.

رابطه ی پدر و پسری آرنولد و جوزف می تواند حسادت هر کسی را برانگیزد

آرنولد شوارتزنگر و جوزف رابطه ی صمیمانه ای با یکدیگر دارند و تصاویر صفحات مجازی شان نیز مؤید این نکته است. آن ها اگر به همراه یکدیگر در باشگاه در حال تمرین نباشند، باهم به دوچرخه سواری می روند. آرنولد به پسر خود افتخار می کند و جوزف را فرزندی فوق العاده و همراهی عالی در ورزش می داند.

آرنولد در پستی به مناسبت تولد پسرش نوشته بود: «تولدت مبارک جوزف! دیدن فارغ التحصیل شدنت از کالج و رفتنت به دنبال آرزوهایت فوق العاده است. تو پسر فوق العاده ای هستی و بی صبرانه منتظرم جلسه ی بعدی تمرینات ورزشی مان هستم. دوستت دارم.»

منبع: brightside
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۴ نظر

ورود

  • مسلم آبان ۲۵, ۱۴۰۱

    چه جالبه اینا هم از ایرانی ها یاد گرفتن ازدواج سگید کنن، تنها تفاوتش اینه که اون پسر آرنولد هستش و در ناز و نعمت زندگی کنه، بچه های مشروع ایران در سطل زباله پیدا بشن و یک شبه ۳۰ هزار نفر تقاضای حضانت اون بچه رو قبول کنن… کپی ممنوع

    • ع آبان ۲۶, ۱۴۰۱

      همچین نوشته کپی ممنوع انگار بزرگترین روزنامه نویس دنیاست. اینقدر هم سرش نمیشه که میگه ازدواج سفیدو از ایران یاد گرفتن اصلا برعکسش وجود نداره ها

    • مانی آبان ۲۶, ۱۴۰۱

      مگه تو هم حاصل ازدواج نامشروع هستی که میگی ایرانیها؟ فکر میکنی پسر آرنولد از لحاظ روانی از هر طرف تحت فشار نیست؟آخه چه ناز ونعمتی که نا مشروع باشه ..خودت حاضری بجای اون باشی همکلاسیهات ودوستات و…نیش و کنایه بزنن؟؟؟ازدواج تو همه جای دنیا هست وامری پسندیده وقانونی ولی کسی که نامشروع بدنیا بیاد میشه زنا زاده.. ..عزیزم هیچ وقت چیزی رو که میگی جمع نبند ..ایرانیها !!! جوری نوشتی کپی ممنوع که مثلا انیشتین نظر داده ..اول فکر کن بعد نظر بده ..

    • مهدی آبان ۲۶, ۱۴۰۱

      گاگولو