۶ زوج محبوب و جذاب سینمایی که در واقعیت تحمل یکدیگر را نداشتند

۶ زوج محبوب و جذاب سینمایی که در واقعیت تحمل یکدیگر را نداشتند

یکی از چیزهایی که بازیگرها بابت آن مورد تحسین قرار می گیرند، توانایی آن ها در به تصویر کشیدن انواع احساسات در برابر دوربین است.. جادویی که آن ها منتقل می دهند به قدری است که کسی تصور نمی کند ممکن است میان بازیگران فیلم و همبازی هایشان اختلافی بوده باشد.

در حقیقت ممکن است آن زوج عاشق محبوب از هم متنفر بوده باشند، یا آن دوستانی که قدرت دوستی را به تصویر کشیده بودند، در پشت صحنه حتی با یکدیگر صحبت نمی کردند.

سیلوستر استالونه و ریچارد گی‌یر

به گفته ی التون جان، موزیسین مشهور، در مهمانی ای در سال ۱۹۸۱ که سیلوستر استالونه، ریچارد گی‌یر و پرنسس دایانا در آن حضور داشتند، نزدیک بود به خاطر توجه پرنسس دایانا به گی‌یر، او و استالونه با یکدیگر دست به یقه شوند. با این حال، اختلاف آن ها ممکن است منشأ قدیمی تری داشته باشد، زمانی که آن ها بازیگر فیلمیبه نام «اربابان فلتبوش» (The Lords of Flatbush) مربوط به سال ۱۹۷۴ بودند. اینطور که گفته می شود استالونه پس از حضور سر صحنه دچار انزجاری آنی نسبت به گی‌یر شده و در روزهای بعدی نیز برخی رفتارها استالونه را بسیار اذیت کرده بود.

نینا دوبرو و پل وسلی

گرچه حالا باهم رابطه ی دوستانه ای دارند اما در فصل های اول سریال «خاطرات خون آشام» (The Vampire Diaries) نینا دوبرو و پل وسلی در پشت صحنه درگیری هایی با یکدیگر داشتند. به گفته ی وسلی، در زمان فیلمبرداری آن ها دائماً روی اعصاب یکدیگر راه می رفتند. اما به مرور موفق شدند باهم کار و از یکدیگر حمایت کنند تا پروژه پیش رود.

وین دیزل و دواین جانسون

اینطور که گفته می شود وین دیزل در پستی اینستاگرامی که بعداً آن را حذف کرد از همبازی های مرد خود در مجموعه فیلم «سریع و خشن» (Fast & Furious) انتقاد کرده بود. بعدها این شایعه مطرح شد که منظور دیزل تنها دواین جانسون بوده و اینکه آن ها رابطه ی بدی با یکدیگر داشتند. میشل رودریگز، بازیگر این مجموعه فیلم نیز گفته میان دیزل و جانسون تنش هایی سر صحنه وجود داشت اما به نظر او درگیری هایی طبیعی میان دو دوست بودند که تحت فشار زیادی کار می کردند.

رایان گاسلینگ و ریچل مک آدامز

زوج عاشق مشهور فیلم «دفترچه خاطرات» (The Notebook) از چنان شیمی ای در برابر دوربین برخوردار بودند که برای کسی قابل باور نیست آن ها در واقعیت تحمل یکدیگر را نداشتند. وقتی فیلمبرداری شروع می شد، هم رایان گاسلینگ و هم ریچل مک آدامز حتی نمی توانستند به همدیگر نگاه کنند و از رفتار همبازی خود بیزار بودند. گاسلینگ حتی به کارگردان گفته بود که کار کردن با مک آدامز تا چه حد برای او دشوار بود.

لی میشل و نایا ریورا

لی میشل و نایا ریورا در سریال «گلی» (Glee) با یکدیگر همبازی بودند، اما از قرار معلوم رابطه ی چندان خوبی با یکدیگر نداشتند. و اختلاف آن ها زمانی شدت گرفت که شصیت سانتانا که ریورا نقش آن را برعهده داشت، حضور پررنگ تری در داستان پیدا کرد. با این حال، میشل شایعات درباره ی دعوای آن ها سر صحنه را رد کرده و ریورا گفته هیچ ارتباطی با همبازی خود نداشته است.

اشلی تیزدیل و لوکاس گربیل

اشلی تیزدیل و لوکاس گربیل در فیلم «دبیرستان موزیکال» (High School Musical) با یکدیگر همبازی بودند. با این حال، آن ها اذعان کرده اند که آن زمان نمی توانستند باهم کنار بیایند و اینکه بعد از گذشت چند سال بالاخره توانستند بی پرده درباره ی آن صحبت کنند. تیزدیل در ویدئویی در کنار گربیل گفت: «از هم متنفر بودیم.»

منبع: brightside
مطالب مرتبط
دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • باب دی ۱۳, ۱۴۰۱

    رسانه این قدرت رو داره که هر دروغی رو به خوردت بده موضوع مقاله بالا که در واقع تنفر دو نفر از همدیگره و در فیلم عاشق هم نشون داده میشن جزء کوچک این قدرت رسانه است

  • مهدی دی ۱۳, ۱۴۰۱

    اینها فقط برای فریب ذهن عوام و تعقیب ادا اطوارشونه یک مشت مزخرفات

  • یه بنده خدا خرداد ۲۰, ۱۴۰۲

    اصن اینجوری نیس وین دیزل و دواین جانسون خیلی رابطه خوبی باهم دارن
    وقتی که برای سریع و خشن ۵ دنبال بازیگر بودن ک نقش هابز رو بازی کنه وین دیزل دواین رو معرفی کرد