۱۱ زن زیبای هالیوود که چین و چروک های صورت خود را دوست دارند

۱۱ زن زیبای هالیوود که چین و چروک های صورت خود را دوست دارند

بسیاری از مردم تصور می کنند سلبریتی ها بیش از دیگران از عمل های زیبایی استفاده می کنند. دلیلش این است که در شغل آن ها زیبایی ظاهری اغلب تضمینی برای موفقیت است.

به همین خاطر تعجبی ندارد که آن ها هر چه در توان دارند برای حفظ جوانی و زیبایی خود انجام دهند. اما برخی زنان سلبریتی هستند که تغییرات ظاهری ناشی از بالا رفتن سن را امری طبیعی می دانند و با صراحت در مخالفت با هر گونه عمل زیبایی صحبت کرده اند.

کیرا نایتلی

کیرا نایتلی ۳۷ ساله در یکی از مصاحبه های خود گفته زنانی که موی سفید و چین و چروک دارند، برای او الهام بخش اند. او گفته دوست دارد به طور طبیعی پیر شود و وقتی سنش بالاتر رفت مثل این زن ها باشد. اما در عین حال، با ظاهر شدن هر موی سفید بر روی سرش احساس نگرانی می کند و دوست دارد هر چه زودتر آن ها را رنگ کند.

به نظر نایتلی، او در حقیقت از مواجهه با شخصی تازه در آینه می ترسد. اما از تصاویر او به نظر می رسد که قصد تغییر در ظاهرش را ندارد.

آن هاتاوی

آن هاتاوی ۴۰ ساله معتقد است که چین و چروک ها زیبایی بیشتری به زن ها می بخشند.

او در اینباره گفته: «وقتی ۲۳ سالم بود یک نفر به من پیشنهاد تزریق بوتاکس داد. و کمی باعث شرمندگی است این اعتراف که از ۲۵ تا ۲۷ سالگی هر روز زیر چشم هایم را نگاه می کردم چون فکر می کردم دارد چین و چروک می افتد. بعد یک روز فهمیدم آن ها چین و چروک نیستند، خط خنده هستند. در عکس های بچگی ام هم می توانید ببینید که از سن کم همانطور می خندیدم. بعد آن لحظه ی شگفت انگیز اتفاق افتاد که فهمیدم من این شکلی هستم و بوتاکس آن را از بین می برد.»

کری مولیگان

کری مولیگان ۳۷ ساله هم تجربه ی مشابهی داشته است. او یک بار به یک کلینیک زیبایی رفت تا از چین و چروک های دور چشمش خلاص شود و امیدوار بود به او یک کرم پیشنهاد دهند. اما آن ها به مولیگان پیشنهاد تزریق بوتاکس دادند و او نپذیرفت، چرا که به عقیده ی این بازیگر شغل او اساساً حرکت دادن صورت است.

جولیان مور

جولیان مور ۶۲ ساله از آن دست افرادی نیست که دیگران را به خاطر استفاده از بوتاکس مورد قضاوت قرار دهد. اما فکر نمی کند این کار برای ظاهر ما مفید باشد. او معتقد است بوتاکس، دستکاری شده بودن چهره را معلوم می کند و در اغلب موارد، حالت بسیار عجیبی به آن می دهد.

کریستن دانست

کریستن دانست ۴۰ ساله معتقد است بوتاکس چهره را منجمد و بی حالت می کند. و اگر به دنبال موفقیت شغلی و حضور در فیلم های تاریخی باشد، نباید از بوتاکس استفاده کند.

او در اینباره گفته: «شنیدم که مردها هم این کار را می کنند. این موضوع خیلی ذهنم را به خودش مشغول می کند. حتی متوجه بازی بازیگر نمی شوم چون در آن لحظه همه اش دارم به این فکر می کنم که با صورت خودش چه کرده. بوتاکس قطعاً بدترین کاری است که آدم ها می توانند با چهره ی خود انجام دهند. چهره را پف کرده نشان می دهد.»

سلما هایک

سلما هایک ۵۶ ساله می گوید هرگز تزریق بوتاکس انجام نداده است. به گفته ی خودش، به طور جدی به آن فکر کرده بود و نزدیک بود آن را امتحان هم بکند اما در نهایت تصمیمش عوض شد. او معتقد است زیبایی در درون ما است و زن ها در هر سنی زیبا هستند.

کیت وینسلت

کیت وینسلت ۴۷ ساله می گوید هیچ علاقه ای به معکوس کردن روند پیری ندارد. او شیفته ی چین و چروک هایش است و با استفاده از محصولات زیبایی از پوست خود به خوبی مراقبت می کند.

جیمی لی کرتیس

جیمی لی کرتیس ۶۴ ساله معتقد است پیری به اندازه ی پوست لطیف نوزادان موضوعی طیبعی است. او پیری را روند تکامل انسان می داند.

جنیفر کانلی

جنیفر کانلی ۵۲ ساله برخورداری از شادی و سلامت روان را از همه چیز مهم تر می داند. او می گوید حاضر به شکنجه ی خود با انواع عمل های زیبایی صرفاً برای منطبق شدن با استانداردهای زیبایی جامعه نیست.

هایدی کلوم

هایدی کلوم ۴۹ ساله معتقد است عمل های زیبایی تغییری برگشت ناپذیر در چهره ی افراد ایجاد می کنند که در اغلب موارد، به ویژه برای دختران جوان، خوب نیستند. او در اینباره گفته: «دخترهایی نصف سن خودم را می شناسم که این کار را انجام می دهند. وقتی ۴۰ یا ۵۰ سال شان شد که واقعاً به این کار نیاز پیدا کردند، می خواهند چه کنند؟»

جنیفر لوپز

جتیفر لوپز در ۵۳ سالگی خیره کننده به نظر می رسد. و تعجبی ندارد که حرف و حدیث ها درباره ی ظاهرش زیاد باشد.

بعضی معتقدند لوپز از بوتاکس استفاده کرده است. او اما می گوید هرگز این کار را انجام نداده و از اینکه او را به دروغگویی متهم می کنند ناراحت می شود.

منبع: brightside
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود