خطرات استفاده از لوازم آرایشی فیک و تقلبی

خطرات استفاده از لوازم آرایشی فیک و تقلبی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه افراد به دلایل مختلف از جمله مشغله کاری، حجم ترافیک و بسیاری موارد دیگر توجه بیشتری به خرید اینترنتی دارند. زیرا خرید اینترنتی امکانات مختلفی را برای آنها فراهم می کند این خرید در خصوص تمامی اقلام صدق می‌کند و خرید اینترنتی لوازم آرایشی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

لوازم آرایشی یکی از اقلامی است که انتخاب و خرید آن برای اکثر خانم ها همیشه هیجان انگیز بوده است، حتی اگر مدام از آن استفاده نکنند، آنچه در خرید لوازم آرایش بسیار مورد توجه قرار می گیرد، انتخاب آنها از بین بهترین برندهای بازار است.

لوازم آرایشی از دسته محصولاتی هستند که مستقیما با پوست شما در تماس هستند و به راحتی می توانند زیبایی و سلامت شما را تحت تاثیر قرار دهند. لوازم آرایشی تولید شده توسط برندها و شرکت های معروف جهانی مسئولیت سلامت مصرف کنندگان را بر عهده دارند و به همین دلیل از بهترین مواد اولیه برای تولید محصولات خود استفاده می کنند.

شایان ذکر است خرید لوازم آرایشی باید از برندهای معتبر و استاندارد باشد زیرا زیبایی و سلامت پوست و مو یکی از نعمت های بی نظیری است که خداوند به ما داده است. وظیفه لوازم آرایش برجسته کردن این زیبایی است نه اینکه با استفاده از محصولات غیر اصل به این موهبت ها آسیبی وارد کنیم و خود را از داشتن آنها محروم کنیم.

نکاتی در رابطه با خرید لوازم آرایشی اصل:

لوازمی که با نام برندهای معروف و معتبر به فروش می رسند اما محتویات آنها در جای دیگری غیر از برند مذکور تولید می شود و هیچ ضمانتی در مورد مواد به کار رفته در تولید آنها وجود ندارد، تقلبی یا فیک نامیده می شوند.

در سال های اخیر به دلیل استفاده بیش از حد از محصولات آرایشی، فروش محصولات تقلبی به جای محصولات اصلی به یکی از موضوعات چالش برانگیز در حوزه بهداشت عمومی تبدیل شده است. بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی از مضرات این محصولات لوازم آرایشی ارزان و تقلبی خریداری می کنند و به عواقب این کار فکر نمی کنند. به طور مثال محصولات اوردینری موجود در بازار ایران اکثرا فیک می باشد.

اما چیزی که همیشه مهم بوده، هست و خواهد بود، این است که خانم ها به دلیل استفاده زیاد از این ابزار باید در انتخاب و خرید وسواس بیشتری داشته باشند تا پوست و زیبایی آن ها از آسیب استفاده از لوازم آرایش های تقلبی در امان بماند.

خطرات استفاده از لوازم آرایشی فیک و تقلبی

نکات مهم خرید لوازم آرایشی :

از جمله نکات مهم که پیش از خرید لوازم آرایشی باید به آن توجه کنید عبارتست از:

همواره لوازم آرایشی خود را از بین برندهای اورجینال انتخاب کنید.

هنگام خرید حتما به تاریخ انقضای لوازم آرایشی توجه کنید.

انتخاب خود را با توجه به رنگ پوست خود انجام دهید.

با توجه به سبک آرایش خود لوازم مورد نیاز را تهیه کنید.

این موارد جزو نکات کلی به حساب می‌آیند و هر کدام از لوازم آرایشی نیز نکات مخصوص به خود را دارند که در ادامه سعی می‌کنیم نکات مهم در خرید برخی لوازم آرایشی و بهداشتی مهم را با شما به اشتراک بگذاریم.

خرید لوازم آرایشی پرکاربرد

انواع مختلفی از محصولات آرایشی وجود دارد که ممکن است به همه آنها نیاز نداشته باشید بنابراین هدف خود را از خرید لوازم آرایشی مشخص کنید . با توجه به نوع آرایشی که انجام می دهید لوازم مورد نیاز خود را بخرید، مثلا از رژگونه مایع استفاده می کنید یا رژگونه پودری؟ پنکیک دوست دارید یا کرم پودر؟ برای خرید ریمل می خواهید مژه هایتان بلند باشد یا حجیم؟ رژ لب مات راحت تر استفاده می کنید یا رژ مدادی؟

با در نظر گرفتن موارد بالا، محصولات آرایشی مناسب خود را انتخاب کنید و از استفاده آنها لذت ببرید.

خرید لوازم آرایشی با بهترین قیمت

قیمت یکی دیگر از عوامل مهم در خرید محصولات آرایشی و بهداشتی مانند محصولات مراقبت از پوست مانند ضد آفتاب است. خرید محصولات اصلی با قیمت مناسب می تواند کار دشواری باشد. همانطور که می دانید امروزه بسیاری از فروشندگان به قیمت با توجه به ارزش اصلی کالا توجهی نمی کنند.

خطرات استفاده از لوازم آرایشی فیک و تقلبی

مضرات استفاده از لوازم آرایشی تقلبی

چندمورد از آسیب‌هایی که ممکن است بر اثر استفاده از لوازم آرایشی فیک به آن دچارشوید را آشنا می‌کنیم.

آسیب زا برای سلامت پوست صورت

خراب شدن در زمان کوتاه

ایجاد شکل ظاهری بد در هنگام آرایش

مستعد کردن پوست برای جوش و آکنه

احتمال ایجاد عفونت در چشم و لب

ایجاد حساسیت‌های پوستی

پیری زودرس و ایجاد چین و چروک

خطر ایجاد سرطان

احتمال ایجاد مشکلات تنفسی

سخن پایانی

همانطور که گفته شد خرید لوازم آرایشی باید بسیار با دقت انجام شود زیرا در صورت خرید محصولات بی کیفیت می توانیم آسیب های زیادی به پوست خود وارد کنیم.

خرید از فروشگاه های معتبر و با سابقه ای درخشان مانند فروشگاه آنلاین زمان شاپ این اطمینان را به شما می دهد که محصولات اورجینال را با کمترین و مناسب ترین قیمت خریداری کنید و از این بابت خیالتان راحت باشد.

بدون نظر

ورود