در سفر کیش به این ۵ رستوران بروید

در سفر کیش به این ۵ رستوران بروید

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

جزیره زیبای کیش نگینی خاص و پر زرق و برق در مجاورت دریای خلیج فارس است. این جزیره همه‌ساله میزبان خیل عظیمی از گردشگران از سراسر کشور و جهان است. امکانات رفاهی و تفریحی متعددی در این سال‌های اخیر در جزیره کیش راه‌اندازی شده است. بنابراین هتل‌ها و رستوران‌های خاص و فوق‌العاده‌ای در کیش خدمات ارائه می‌دهند. در این مقاله از سفرمارکت ۵ رستوران معروف کیش را به شما معرفی خواهیم کرد. پس بلیط کیش خود را رزرو کنید و با ما همراه باشید.

۱) رستوران هوک لانژ کیش

رستوران هوک لانژ کیش، رستوران فوق‌العاده جذابی است که از موقعیت جغرافیایی بسیار مطلوبی برخوردار است. این رستوران در مجاورت ساحل با دکوراسیون منحصر به فردی که جذب‌کننده هر مسافری است، قرار دارد. با نمای زیبای ساحل خلیج فارس بازدیدکنندگان غذای بسیار مطلوبی میل خواهند کرد. تمام این موارد سبب جذب تعداد بالایی از گردشگرانی می‌شود که با بلیط کیش به این جزیره سفر کرده اند.

فضای زیبا و آرامش‌بخشی در این رستوران حکم‌فرماست. کیفیت بالا و تازگی مواد غذایی در این رستوران حرف اول را می‌زند. فضای بزرگ و دلنشین و طراحی معماری خاص رستوران نیز مشتریان زیادی را به این رستوران می‌کشاند. در رستوران هوک لانژ کیش انواع غذاهای ایرانی، غذاهای فرنگی، فست فود، سالادهای جدید و متنوع و دسرهای خوشمزه ارائه می‌شود. بنابراین نگران عدم تنوع غذاها در منو رستوران نباشید.

آبمیوه‌های طبیعی و تازه رستوران نیز طرفداران خاص خودش را دارد. مخصوصا در روزهای گرم تابستان، نوشیدن این آبمیوه‌ها روح هر فردی را تازه می‌کند. در این رستوران می‌توانید از خوردن وعده غذایی دلچسب خود در کنار دریا لذت ببرید.

این رستوران در مجتمع آوای خلیج فارس قرار دارد و دارای امکانات پارکینگ، رزرو تلفنی، تحویل رایگان در محل و اینترنت رایگان است. این نکته را حتما به یاد داشته باشید که قبل از رفتن به رستوران حتما با رستوران تماس بگیرد و رزرو کنید. برای رزرو در این رستوران از روز شنبه تا چهارشنبه با شماره ۰۹۳۴۷۶۸۰۳۰۵ تماس بگیرید.

۲) رستوران ایوان مروارید کیش

رستوران ایوان مروارید کیش، یکی از رستوران‌هایی است که حتما هنگام سفر با تور کیش باید به آن مراجعه کنید. در واقع ایوان مروارید به عنوان یکی از پرطرفدارترین فودکورت‌های جزیره شناخته می‌شود. در این مجموعه رستوران‌ها و فست‌ فود‌های گوناگونی فعالیت می‌کنند. بنابراین هر فرد با هر سلیقه و ذائقه‌ای که دارد می‌تواند غذای مورد علاقه‌اش را در این مجموعه میل کند. این رستوران روبروی بازار مروارید کیش واقع شده است. طعم‌های جدید و متنوع غذا‌ها در این فود کورت محبوبیت این مجموعه را بسیار بالا می‌برد. این مجموعه هم دارای فضای بسته است و هم فضای باز دارد که هر فرد مطابق میل خود می‌تواند جای مناسب خود را انتخاب کند. با وجود اینکه یکی از شلوغ‌ترین فودکورت های جزیره است، اما نگران کمبود جا در این رستوران نباشید. با رزرو بلیط چارتر کیش و مراجعه به این مجموعه همیشه برای شما جای خالی وجود دارد.

انواع کباب‌ها، سوخاری‌ها، سالادها، فست فود و دیگر موارد در این مجموعه ارائه می‌شوند.

همچنین چندین کافه نیز در این مجموعه فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید در کافه‌های متنوع این فودکورت تجربه خوردن یک صبحانه شگفت‌انگیز را داشته باشید.

این مجموعه رستوران همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱ بامداد خدمات ارائه می‌دهد. شما می‌توانید بعد از خرید خود از بازار مروارید به این فودکورت فوق‌العاده مراجعه کنید.

آدرس رستوران ایوان مروارید، پلاک ۳۳۶ است.

۳) کافه رستوران مارینا کیش

اگر به دنبال چشیدن طعم مزه‌های جدید و امتحان کردن غذاهای با کیفیت هستید، به کافه رستوران مارینا کیش بروید. جدا از غذاهای با کیفیت و خوش طعم، پرسنل این رستوران بسیار با تجربه و کاردان هستند. شما می‌توانید یکی از رستوران‌های مجموعه رستوران مارینا کیش را به سلیقه خود انتخاب کنید. این مجموعه داخل هتل مارینا کیش قرار دارد که یک هتل ۵ ستاره و بسیار معروف در جزیره است. گردشگران می‌توانند بهترین نوشیدنی‌ها و وعده‌های غذایی در جزیره را در این رستوران پیدا کنند.

هتل مارینا دو رستوران معروف به نام لوتوس و رستوران باغ دارد.

رستوران لوتوس یکی از بهترین رستوران‌های پرآوازه در کیش است که حتما در تور کیش باید بروید. اگر هنگام رزرو هتل کیش این هتل را رزرو کنید، در این رستوران سرو صبحانه و ناهار رایگان است. حتما قبل از ورود به رستوران باید رزرو انجام دهید. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، دسر، پیش‌غذا و سالادهای خوشمزه سرو می‌شود.

رستوران باغ گل کاغذی نیز از معروف‌ترین رستوران‌های کیش است در وسط باغ واقع شده است. در این رستوران زمانی در حال غذا خوردن هستید، صدای آرام‌بخش امواج دریا را روح شما بازی می‌کند. واقع شدن رستوران در باغ و محوطه خارجی باعث کسب تجربه منحصر به فردی از چشیدن غذاهای خوشمزه می‌شود.

تلفن رستوران‌های مارینا کیش جهت هماهنگی ۰۷۶۴۴۴۶۵۰۵۱ است.

۴) رستوران کشتی ایرانی کیش

یکی دیگر از معروف‌ترین رستوران‌های کیش، رستوران کشتی ایرانی است. در این رستوران در بلوار دریا کیش قرار دارد. جالب‌ترین نکته رستوران، طراحی آن است که دقیقا مانند یک کشتی ساخته شده است و دو فضای جداگانه دارد.

فضای داخلی رستوران طبقه دوم رستوران است و فضای خارجی آن بر روی عرشه کشتی بنا شده است. اگر در فضای خارجی رستوران بنشینید، درست همانند این است که روی عرشه کشتی واقعی غذا میل می‌کنید. کیفیت غذا در این رستوران فوق‌العاده است.

علاوه بر معماری خاص رستوران، منو متنوع از انواع غذاهای ایرانی نیز در دسترس شما قرار خواهد گرفت. امکانات خاصی مانند پخش موسیقی زنده، اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ نیز شامل حال گردشگران می‌شود. موقعیت قرارگیری رستوران نیز در نزدیکی بازار ونوس و اسکله و دیگر مراکز خرید کیش است. اگر تور لحظه آخری کیش را رزرو کردید، می‌توانید با سرو غذا در اینجا لذت سوارشدن بر کشتی را تجربه کنید.

برای هماهنگی و رزرو می‌توانید با شماره ۰۹۱۳۱۱۸۱۹۱۵ تماس بگیرید. این رستوران در بلوار دریای کیش، قطعه ۲۱ قرار دارد.

۵) رستوران رویال استار کیش

یکی از شناخته‌شده‌ترین رستوران‌های کیش رستوران رویال استار کیش است. این رستوران به دلیل قدمتی که دارد، همواره پرطرفدار است. همچنین طراحی خاص و منحصر به فرد رستوران هر گردشگری را به خود جذب می‌کند.

انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در این رستوران سرو می‌شود. غذاها شامل انواع کباب، استیک، غذاهای دریایی و غذاهای محلی است. یکی از ویژگی‌های بارز این رستوران، تنوع منوی آن است. هر گردشگری با هر ذائقه و سلیقه می‌تواند از غذاهای این رستوران لذت ببرد. کیفیت و تنوع غذاها در این رستوران حرف اول را می‌زند. مهم‌تر از همه این که قیمت‌های نیز چندان گران نیستند.

از دیگر وجوه تمایز رستوران، طراحی داخلی با کیفیت و متفاوت آن است. این طراحی به همراه غذاهای خوشمزه کسب بالاترین میزان رضایت گردشگران را به همراه دارد.

برای رزرو و هماهنگی با تلفن ۰۷۶۴۴۴۵۴۰۷۱ تماس بگیرد. رستوران رویال استار در فاز یک صدف کیش، مجمتع بساک، طبقه سوم و غرفه ۳۹ قرار دارد.

کلام آخر

هنگام سفر به کیش بسیاری از افراد، علاوه بر دیدن جاذبه‌ها و لذت بردن از امکانات تفریحی به دنبال رستوران خوب نیز هستند. در سفر به کیش حتما در رستوران‌های معروف و با کیفیت کیش غذاهای مورد علاقه خود را میل کنید. در این مقاله از سفرمارکت ۵ رستوران در جزیره کیش را که حتما باید به آن‌ها مراجعه کنید را معرفی کردیم. امیدواریم این مقاله به عنوان بخشی از راهنمای سفر کیش برای شما مفید باشید.

۵ نظر

ورود

  • نرگس بهمن ۲۶, ۱۴۰۱

    اگه میرید کیش حتما به رستوران های محلی برید و طعم غذاهای اونجا رو امتحان کنید همه جا میتونید فست و کباب و ماهی بخورید ولی غذاهای اینجا گیرتون نمیاد به رستوران طباخ سر بزنید ما برای اولین بار بود غذاشون رو تجربه میکردیم ولی مشتری های خیلی زیادی داشت بیرون برش هم زیاد بود و برای همین یکم تایم آماده سازی غذاشون بالاست ولی خیلی تجربه خوبی بود از غذای جنوبی بسیار خوشمزه اگه بار دیگه هم برم کیش حتما انتخابم این رستوران خواهد بود

  • ارمیا بهمن ۲۶, ۱۴۰۱

    من ساکن کیش هستم
    ایوان مروارید مجموعه رستوران هاست از سنتی تا فست فود داره .پلاک ۳۳۶ اسمش بومرنگه غذاش برای من بیخود بود و بوی روغن سوخته میداد.
    اصلا توصیه نمیکنم اما در مورد هوک لانچ باهات موافقم.

  • مجید بهمن ۲۷, ۱۴۰۱

    اتفاقا هیچکدوم این رستورانها ورستورانهای دیکری که تورها معرفی میکنن نرید کیفیت پایین قیمت نجومی اول از همه رستورانهای محلی به خصوص محله عربها برید دوما رستوران دارچین خوبه سوما کترینگ مروارید که دو شعبه تو صدف وعربها داره بسیار عالی وقیمت مناسب

    • میثم بهمن ۲۸, ۱۴۰۱

      اتفاقا زیاد باهاتون موافق نیستم
      بنده کیش وند هستم
      درحال حاضر یکی از بهترین رستوران های جزیره از هرنظر. ، چه موزیک زنده و چه از مهم تر کیفیت و. تازگی و طعم غذا رستوران حفیظی هستش که دو شعبه هم در جزیره داره، یکی تو بلوار امیرکبیر ساختمان هدیش هستش که سنتی هست و. با معماری و فضایی واقعا خاص و یکی دیگه هم کنار بولینگ مریم روف گاردن بازار مریم که فضای تینیجری و فوق العاده جذاب و مدرن رو داره…. از همه مهمتر که خیلی به دله خانواده ما نشست و با رفقامون مشتری های ثابت شون شدیم برخورد. فوق العاده محترمانه و گرم کل پرسنل و علی الخصوص مدیریت شون هست و اینم جالبه که تنها رستوران داری هستن که دو شعبه در جزیره دارن و دو شعبه دیگر هم در تهران و قم …

  • حسبن بهمن ۳۰, ۱۴۰۱

    حس میکنم این معرفی صرفا یه مطلب تبلیغاتی بود
    چون هیچکدومشون از رستوران های معروف کیش نیستن و اینکه اگه نری چیزیو از دست داده باشی