معرفی شرکت‌های تولید کننده تابلو فرمان آسانسور ایرانی

معرفی شرکت‌های تولید کننده تابلو فرمان آسانسور ایرانی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همان‌طور که می‌دانید تابلو فرمان آسانسور وظیفه کنترل کلی آسانسور را به عهده دارد. این تابلو با توجه به نوع و ساختار می‌تواند مواردی همچون سرعت موتور، ترمزها، درب کابین و بسیاری از موارد دیگر را کنترل نماید. خرید یک تابلو فرمان آسانسور با کیفیت نه تنها از نظر ساختار بلکه از نظر خدمات پس از فروش و خدمات جانبی نیز می‌تواند تأثیر چشمگیری بر روی عملکرد کلی آسانسور شما داشته باشد. یک تابلو فرمان آسانسور همانند یک مغز کنترل کلی آسانسور را بر عهده خواهد گرفت. این در حالی است که قدرت و توانایی این بخش مهم سیستم آسانسور، ارتباط مشخصی با شرکت سازنده و قطعات استفاده شده در آن دارد.

ازاین‌رو انتخاب یک تابلو فرمان آسانسور با برندی شناخته شده می‌تواند تضمین دهنده سلامت قطعات آن و البته کیفیت بالای سیستم نرم افزاری موجود در آن باشد. در بازار برندهای ایرانی و خارجی بسیاری نسبت به تولید و عرضه این قطعه اقدام نموده‌اند. در میان آنها اما شرکت‌های ایرانی از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند. دلیل این محبوبیت نیز قیمت پایین‌تر و البته خدمات پس از فروش این تولید کنندگان است که ارزش خرید تابلو فرمان آسانسور ایرانی را بالا برده است.

تولیدکنندگان برتر تابلو فرمان آسانسور ایرانی

همان‌طور که اشاره کردیم در زمان ساخت یک سیستم بالابر همچون آسانسور در ساختمان از قطعات بسیاری به جهت افزایش طول عمر و کارایی و امنیت استفاده خواهد شد. تابلو فرمان آسانسور یکی از مواردی است که وجود آن باعث افزایش کیفیت کلی آسانسور خواهد شد. در میان تمامی برندهای موجود، برندهای ایرانی تابلو فرمان آسانسور از محبوبیت بالاتری در میان کاربران برخوردارند. در ادامه به معرفی این تولید کنندگان خواهیم پرداخت.

آلتون آسانسور

شرکت آلتون آسانسور فعالیت خود را در سال ۱۳۸۴ در زمینه تولید سیستم‌های کنترلی و الکترونیکی آسانسور آغاز نمود. این شرکت توانست با راه اندازی یک کارخانه با مساحت ۲۰۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی زاگرس جزو تولید کنندگان برتر قرار گیرد. همچنین این شرکت با دریافت تأییدیه دانش بنیان تبدیل به یکی از نام‌های شناخته شده بازار شد.  این شرکت با معرفی و طراحی تابلو فرمان آسانسور کامپکت آلتکس توانسته است یک محصول کاربردی را برای استفاده در طیف وسیعی از آسانسورها به بازار ارائه کند. این شرکت به لطف تیم باتجربه و تخصصی خود توانسته است از پیشرفته‌ترین الگوریتم‌های هوش مصنوعی و شبکه‌های عصبی در این محصول استفاده کرده و آن را با طیف وسیعی از آسانسورها سازگار نماید.

البرز کنترل

شرکت البرز کنترل با بهره گیری از پرسنل مجرب خود و به لطف تجربه حضور ۲۰ ساله در زمینه طراحی و تولید تابلو فرمان آسانسور یکی از نام‌های شناخته شده بازار ایران است. این شرکت توانسته است به یاری نیروی انسانی متخصص و با تجربه خود طیف وسیعی از انواع تابلو های کنترل آسانسور را تولید و به بازار ارائه دهد.

این شرکت همچنین می‌تواند با توجه به نیاز کاربر و به صورت اختصاصی نسبت به طراحی و تولید تابلو فرمان آسانسور اقدام نماید. پشتیبانی قوی و طولانی از  محصولات از جمله ویژگی‌های شناخته شده این برند می‌باشد.

تاپ کنترل

شرکت تاپ کنترل (Top Control) یکی از نام‌های شناخته شده بازار تابلو فرمان آسانسور است. این شرکت ایرانی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد و در مدت زمان کوتاهی به لطف کیفیت بالای محصولات تولیدی توانست بسیاری از رقبای خود را جای بگذارد. این شرکت در ابتدا تنها تابلو های مورد نیاز آسانسورهای گیربکس را در خط تولید خود جای داده بود.

با افزایش تقاضا اما این شرکت توانست به سرعت نسبت به ورود به بازار تابلو فرمان آسانسور گیرلس نیز اقدام نماید. این شرکت دارای کیفیت بالا و تنوع منحصر به فرد در تولیدات خود می‌باشد. همچنین برند تاپ کنترل توانسته است در بازار ایران و جهان، حضوری درخشان داشته و با قیمت رقابتی خود کاربران را به سمت خود جذب نماید.

معرفی شرکت‌های تولید کننده تابلو فرمان آسانسور ایرانی

اتاق موتور آسانسور

آریان آسانسور

آریان آسانسور فعالیت خود را به عنوان اولین تولید کننده تابلو فرمان آسانسور میکروپروسسوری در سال ۱۳۷۱ آغاز نمود. این شرکت به لطف استفاده از متخصصین و مهندسین با تجربه در زمینه طراحی الکترونیک توانست به بازار تابلو های کنترل آسانسور ورود پیدا کند. این شرکت در حال حاضر با حدود ۳۰ سال سابقه توانسته است بخش قابل توجهی از این بازار را در دست بگیرد.

شرکت آریان آسانسور محصولات خود را مطابق با استانداردهای روز دنیا عرضه می‌کند و ازاین‌رو توانسته است گواهینامه ISO 9001 را دریافت نماید. مشتریان این برند خوشنام می‌توانند به صورت دائمی از گارانتی محصولات استفاده نمایند. این شرکت بخش‌هایی همچون خدمات نصب و راه اندازی، قطعات یدکی و خدمات کارشناسی و رفع ایراد را در سبد گارانتی خود قرار داده است. این شرکت همچنین دارای بلندترین برج تست آسانسور در ایران است که ساخت آن در سال ۱۳۹۴ به پایان رسید.

السا

شرکت السا  به طور قطع یکی از بهترین تولید کنندگان تابلو فرمان آسانسور در ایران می‌باشد. این شرکت توانسته است پس از شروع فعالیت در سال ۱۳۸۷ نسبت به تولید سیستم‌های کنترل آسانسور اقدام نماید. کیفیت بسیار بالای تولیدات این برند باعث شد تا در کوتاه مدت این شرکت بتواند بخش زیادی از بازار را به دست بگیرد.  این شرکت مطابق با استانداردهای بین‌المللی و گواهینامه ISO9001 تولیدات خود را به بازار عرضه می‌کند.

معرفی شرکت‌های تولید کننده تابلو فرمان آسانسور ایرانی

 انواع تابلو فرمان آسانسور

خرید تابلو فرمان آسانسور ایرانی

برند قطعاً می‌تواند تأثیر گذاری چشمگیری را بر روی کیفیت محصول انتخابی شما داشته باشد. توجه داشته باشید که برندهای بسیار دیگری در این بازار فعال هستند که همگی سطح کیفی بسیار مناسب و قیمت رقابتی را در محصولات خود گنجانده‌اند. در زمان خرید تابلو فرمان آسانسور ایرانی علاوه بر برند توجه ویژه‌ای به خدمات پس از فروش آن داشته باشید. انتخاب یک برند که شهر و مکان سازه شما را تحت پوشش خدمات پس از فروش قرار می‌دهد می‌تواند در دراز مدت انتخاب بهتری نسبت به یک برند شناخته شده باشد. در http://atlantislift.ir شما می‌توانید طیف وسیعی از انواع تابلو فرمان آسانسور را مشاهده نمایید. در صورت نیاز می‌توانید با تماس با کارشناسان ما نسبت به دریافت مشاوره به جهت خرید تابلو فرمان آسانسور نیز اقدام نمایید. در زمان خرید تابلو فرمان آسانسور میبایست نکات بسیار زیادی را در کنار برند تولیدی نیز در نظر داشته باشید.

بدون نظر

ورود