۷ سوپرمارکت آنلاین در دنیا و ایران که طرفداران پروپاقرصی دارند

۷ سوپرمارکت آنلاین در دنیا و ایران که طرفداران پروپاقرصی دارند

زندگی جدید در عصر تازه به راهکارهای تازه هم نیاز دارد. این روزها با وجود شرکت‌هایی که غول فناوری‌اند و هر روز چیزهای تازه‌ای برایمان در آستین دارند، خریدکردن هم رنگ‌ورخ تازه‌ای به خود گرفته است.

سوپرمارکت‌های آنلاین یکی از مظاهر همین تغییرات در زندگی‌ در دهه‌های اخیر هستند. سوپرمارکت‌های آنلاین فعالیت خود در نقاط مختلف را سال‌ها است که شروع کرده‌اند و در این روزها به نهایت رشد و رونق رسیده‌اند.

در ایران هم به‌واسطه حضور تعدادی از برندهای معتبر که کارشان را حسابی بلد هستند، این فروشگاه‌ها با طرفداران زیادی روبه‌رو شده‌اند و روزبه‌روز هم به رونقشان اضافه می‌شود. با بهترین‌های ایران و دنیا آشنا هستید؟

۱.  هایو  (Hive) 

۷ سوپرمارکت آنلاین در دنیا و ایران که طرفداران پروپاقرصی دارند

سوپرمارکت آنلاین هایو از آن انتخاب‌هایی است که محبوب دل مشتریان با دغدغه‌های اجتماعی و زیست‌محیطی قرار می‌گیرد. هایو برای تدارک محصولاتی که به‌فروش می‌رساند از راهکارهایی اخلاقی بهره می‌برد.

برای مثال، بسیاری از محصولاتش از سوی بانوانی تولید می‌شوند که شرایط زندگی نامساعدی دارند و محتاج کارکردن برای تأمین مخارج اولیه زندگی‌شان هستند. بسته‌بندی بسیاری از محصولات هایو هم مطابق با احترام به محیط‌زیست است و برای مثال، از مواد بازیافتی یا در فرایندی تولید می‌شوند که زباله‌سازی آن صفر است.

در هایو می‌توانید انواع مختلفی از محصولات سوپرمارکتی را تهیه کنید. این سوپرمارکت آنلاین هندی است و در فهرست شاخص‌ترین و بهترین سوپرمارکت‌های آنلاین هم جای می‌گیرد.

۲.  والمارت  (Walmart)

والمارت از آن سوپرمارکت‌های معروفی است که امکان خرید طیف وسیعی از محصولات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این فروشگاه برای فرستادن محصولاتی که خریده‌اید از شما مبلغی هزینه ارسال دریافت می‌کند.

این هزینه متناسب با زمانی از روز است که سفارشتان را ثبت می‌کنید. انواع محصولات سوپرمارکتی در والمارت به‌فروش می‌رسد و با در نظرگرفتن طرح‌های تبلیغاتی متنوع سعی می‌کند که مشتریان را راضی نگه دارد.

از جمله اقدامات این فروشگاه در راستای ایجاد ارزش افزوده هم در نظرگرفتن طرح‌های اشتراکی است که با داشتن آنها، مشتریان می‌توانند خریدهایشان را برای مدتی به‌طور رایگان درب منزل دریافت کنند. این سوپرمارکت آنلاین از برترین‌های آمریکا و دنیا است.

۳.  آمازون فرش  (Amazon Fresh)

حتما با وب‌سایت مشهور آمازون آشنایی دارید. در این ابرفروشگاه آمریکایی، محصولات و کالاهای مختلفی پیدا می‌شود. آمازون فرش هم زیرمجموعه‌ای از آمازون بزرگ است که در زمینه فروش محصولات سوپرمارکتی فعالیت می‌کند.

هزاران محصول متنوع سوپرمارکتی در دسته‌بندی‌های مختلف در این سایت موجود است و با سفارش آنلاین آنها می‌توانید، کالا را درب منزل تحویل بگیرید. یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های آمازون‌فرش هم موتور جست‌وجوی قوی آن است.

با وجود جست‌وجوی هوشمند در این سایت، به‌راحتی می‌توانید از میان محصولات پرشمار آن دست به خرید بزنید. برای بعضی از مشتریان در برخی از نواحی هم سفارش‌ها رایگان ارسال می‌شود.

۴.  سیف‌وی (Safeway)

۷ سوپرمارکت آنلاین در دنیا و ایران که طرفداران پروپاقرصی دارند

سیف‌وی هم از بهترین سوپرمارکت‌های آنلاین آمریکایی است که می‌تواند مشتریان را به طیف وسیعی از محصولات سوپرمارکتی برساند. تنوع محصولات سیف‌وی بسیار زیاد است و ظرف زمانی اندک می‌تواند، کالاهای سفارشی را برای مشتریان خود بفرستد.

امکان گشت‌وگذار راحت برای کاربران در این سایت وجود دارد و دسته‌بندی‌های دقیق و منظمی برای محصولات مختلفش در نظر می‌گیرد. همین موضوع است که تجربه خرید را راحت و خوشایند می‌کند و باعث می‌شود که کاربران بتوانند به‌طور دقیق به همان محصولی برسند که به‌دنبالش هستند.

۵.  سوپرمارکت اینترنتی اسنپ  (snapp)

اسنپ را که می‌شناسید. این سوپراپلیکیشن ایرانی هم به‌راحتی می‌تواند در فهرست بهترین‌های دنیا قرار بگیرد. این سوپراپ دارای بخش‌های متنوعی از جمله سوپرمارکت آنلاین است.

با سرزدن به سوپرمارکت اینترنتی Snapp می‌توانید به شماری از فروشگاه‌های رنگارنگ در دسترس در نزدیکی خود متصل شوید. با جست‌وجو میان محصولات فروشگاه‌های در دسترس، هر خرید سوپرمارکتی را در ظرف چند دقیقه انجام خواهید داد.

هزینه ارسال کالاهای خریداری‌شده از اسنپ اندک است و نیازی به انتظارکشیدن برای تحویل سفارش هم وجود ندارد. این سوپراپ خوش‌نام برای مشتریان و کاربرانش برنامه‌های تخفیفی متنوعی هم در نظر می‌گیرد. خدمات اصلی و جانبی اسنپ بسیار مطلوب است و بی‌دردسر می‌تواند از بهترین‌های دنیا هم باشد.

۶.  ترایو مارکت (Thrive Market)

این روزها، توجه بسیاری از افراد به رعایت رژیم غذایی سالم جلب شده است و افراد دغدغه‌های بیشتری درباره سلامت خود دارند. سوپرمارکت آنلاین ترایو مارکت از آن مواردی است که با در نظرگرفتن اهمیت سبک زندگی کاربران دست به ارائه و عرضه محصولاتی ارگانیک و طبیعی می‌زند.

با سرزدن به این سوپرمارکت آنلاین می‌توانید از میان محصولاتی خرید کنید که ارگانیک هستند. اپلیکیشن و وبسایت این سوپرمارکت آنلاین طراحی جذابی دارد. به‌عبارت دقیق‌تر، کاربردوست یا همان یوزرفرندلی (user-friendly) است.

تخفیف‌هایی که برای خرید مشتریان این سوپرمارکت آنلاین در نظر گرفته می‌شود هم از جذابیت‌های آن است. با پرداخت هزینه اشتراک هم می‌توانند از فرصت‌های تخفیف بسیار مناسبی بهره‌مند شوند.

۷.  هانگری‌روت (Hungryroot)

۷ سوپرمارکت آنلاین در دنیا و ایران که طرفداران پروپاقرصی دارند

هانگری‌روت از جذاب‌ترین وب‌سایت‌هایی است که در قالب سوپرمارکت آنلاین فعالیت می‌کنند. شاخصه‌ای که این سوپرمارکت را متمایز می‌کند، ایده‌های خلاقانه‌اش برای جلب کاربران است. در هانگری‌روت، دستورهای غذایی مختلف و خوراکی‌های گوناگون به کاربران پیشنهاد می‌شود.

کاربران می‌توانند با در نظرگرفتن رژیم غذایی‌شان از دستورهای کم‌نظیری بهره ببرند که هانگری‌روت با توجه به مواد و محصولات موجود در قفسه‌های آنلاین فروشش به آنها پیشنهاد می‌کند. دستورهای غذایی هانگری‌روت ساده هستند و معمولا از مواد پرشمار و گرانی تشکیل نمی‌شوند.

در آخر

آشنایی با سوپرمارکت‌های آنلاین در این روزها ضروری است. با وجود هیاهوی زیاد زندگی امروزی، همه ما باید با امکانات و خدماتی آشنا شویم که برنامه‌های روزانه‌مان را سریع‌تر و راحت‌تر پیش می‌برند. در فهرست بالا با شماری از بهترین‌های ایران و دنیا آشنا شدید. فناوری و ایده‌های جذاب کسب‌وکاری در کنار هم قرار گرفته‌اند و خروجی‌های جذابی مانند پلتفرم‌های خرید آنلاین محصولات سوپرمارکتی را برایمان به ارمغان آورده‌اند. چه چیزی از این بهتر؟

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • حاج حشمت فروردین ۷, ۱۴۰۲

    در ماه رمضان باید همه سوپرمارکتها را تعطیل کرد

  • اسنپ خوبه فروردین ۸, ۱۴۰۲

    اسنپ خیلی خوبه تقریبا نصف خریدماهونو از اسنپ میکنیم. قبلا دیجیکالا بود که قیمتاش یکم گرونه به نظر من و خانوادم.

    نصف خریدامونم معمولا از فروشگاه فیزیکیه که بیشتر سرگرمی و بیرون رفته.