مسابقه استعداد یابی آوای جادویی

مسابقه استعداد یابی آوای جادویی

همه افراد با هر رنگ و زبانی، استعدادی خاص و متفاوت دارند که باید بتوانند از آن به بهترین شکل استفاده کنند.

مسابقه آوای جادویی، مسابقه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز است که می‌تواند بهترین فرصت برای جوانان خوش‌صدای ایرانی باشد تا استعداد خود را در برابر میلیون‌ها بیننده به نمایش بگذارند.

برای هدر نرفتن یک استعداد نیاز است تا بستری مناسب برای کشف آن در اجتماع به‌وجود آید و افراد بتوانند در عرصه‌های مختلف خود را محک بزنند. مجموعه شهر فرش همیشه به نیروهای جوان این کشور توجه کرده و سعی دارد از قابلیت‌ها و توانمندی‌های آنها در زمینه‌های مختلف حمایت کند.

در راستای رشد و شکوفایی و همچنین حفظ و نگه‌داشتن استعدادهای این کشور، شهر فرش در قالب یک برنامه بزرگ استعدادیابی، به حمایت از جوانان ایرانی و قابلیت‌های ارزشمند آنان پرداخته است. شناسایی استعدادهای برتر خوانندگی و همچنین پرورش­دادن آنها برای توسعه و تعالی کشور، از جمله اهداف این مجموعه در این اقدام بزرگ است.

این برنامه استعدادیابی، فرصتی مناسب برای معرفی جوانان مستعد خواهد بود تا بتوانند توانایی ذاتی و سرمایه وجودی خود را به دیگران معرفی کنند.

مسابقه استعداد یابی آوای جادویی

چرا استعدادیابی مهم است؟

استعداد از نظر محققان و روانشناسان مطرح دنیا به ‌صورت‌های متفاوتی تعریف شده‌­است. اما اغلب آنها بر این باورند که استعداد امری ذاتی بوده که از کودکی درون ما وجود دارد و نمی‌توان آن را تغییر داد.

چیزی که در این میان اهمیت دارد، شناخت صحیح استعداد و پرورش آن با تکرار و تمرین است. کشف استعداد درونی یک فرد می‌تواند تاثیر مهمی در آینده شغلی، روابط اجتماعی و حتی توسعه فردی او بگذارد.

بنابراین نادیده­ گرفتن استعداد یک انسان، به ­معنای چشم ­پوشی­ کردن از مهارت‌ها و توانمندی‌هایی بوده که به­صورت ذاتی در وجود او قرار گرفته است. اگر دانشمندان، هنرمندان، ورزشکاران و فیلسوفان بزرگ جهان، استعداد خود را نادیده می‌گرفتند، بدون شک کره زمین چیزی که اکنون در آن زندگی می‌کنیم، نبود.

نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که هر چه در سن پایین‌تری استعداد شناسایی شود، فرد می‌تواند سریع‌تر وارد مسیر موفقیت شده و از استعداد خود بیشترین بهره‌ را ببرد. اما این به معنای آن نیست که در سنین بالاتر کشف استعداد فایده‌ای ندارد. انسان تا زمانی که نفس می‌کشد، وظیفه دارد در جهت رشد و پیشرفت خود تلاش کند.

قطعا کشف استعداد و فراهم ­آوردن زمینه‌هایی برای این کار، از مهم‌ترین دستاوردهای یک جامعه خواهد بود و باعث رشد، پیشرفت و پویایی اجتماع خواهد شد. مسابقه استعداد خوانندگی یکی از بسترهای مناسب برای کشف و معرفی صداهای منحصر به­فرد است که در جامعه مستعد ایرانی پنهان مانده‌اند.

به‌همین منظور شهر فرش و شهر لوازم خانگی وظیفه خود دانستند تا با حمایت از این برنامه مفید و آموزنده، قدمی برای جوانان پرشور و با استعداد ایرانی بردارند.

هدف مسابقه استعداد خوانندگی

مجموعه‌های شهر فرش و شهر لوازم خانگی که جای خالی یک برنامه منسجم و یکپارچه استعدادیابی در زمینه خوانندگی را حس می‌کردند، تصمیم گرفتند تا با حمایت از این مسابقه، قدمی در راستای ایجاد انگیزه در میان جوانان ایرانی بردارند.

این مسابقه نه‌تنها یک سرگرمی پرهیجان است، بلکه می‌تواند بستری مناسب و حرفه‌ای برای آن دسته از افرادی باشد که به حوزه خوانندگی و موسیقی علاقه‌مند هستند.

علاقه‌مندان با شرکت در این مسابقه، طعم یک رقابت سالم را به­همراه آموزش درکنار اساتید مطرح موسیقی ایران خواهند چشید. شهر فرش و شهر لوازم خانگی همیشه در تلاش هستند تا از قابلیت‌ها و توانمندی‌های جوانان مستعد ایرانی بهره بگیرند.

در همین راستا این ۲ مجموعه عظیم حمایت خود را از مسابقه خوانندگی آوای جادویی اعلام کردند تا این مسابقه بتواند به سهولت از این مسیر پر پیچ‌وخم عبور کند.

این برنامه را می‌توان به‌عنوان یک نیروی محرکه و جرقه‌ای تاثیرگذار برای تمامی افراد جامعه دانست تا استعدادهای خود را کشف کرده و برای رسیدن به آنها از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

معرفی مسابقه استعداد یابی آوای جادویی

مسابقه استعداد یابی آوازخواندن، فرصتی عالی برای کسانی است که به‌دنبال معرفی استعداد خود به دیگران هستند و قصد دارند خود را در میان دیگر شرکت‌کنندگان این مسابقه محک بزنند.

افراد از طریق فراخوان مسابقه وارد مرحله راستی آزمایی می‌شوند و در صورتی که موفق به اخذ رای مثبت داوران شوند، وارد مسابقه اصلی با سطحی حرفه‌ای خواهند شد.

پس از اعلام فراخوان این مسابقه در سال ۹۹، علاقه‌مندان ویدیوهای خود را به دبیرخانه آوای جادویی ارسال کردند. چندین هزار ویدیویی ارسالی توسط گروهی با سرپرستی علیرضا افکاری مورد بررسی قرار گرفت و افراد منتخب برای اولین مرحله، به‌صورت حضوری دعوت شدند.

در مرحله راستی‌آزمایی، افرادی که توانستند کارت طلایی را دریافت کنند، وارد مرحله اصلی مسابقه شدند.

در این مرحله، پس از معرفی تیم داوران و همچنین جزئیات برنامه، اولین گروه از شرکت‌کنندگان به اجرای قطعات مختلف می‌پردازند و داوران با انتخاب افراد منتخب، تیم خود را تشکیل خواهند داد.

مسابقه استعداد یابی آوای جادویی

مجری مسابقه آوای جادویی

یکی از جذابیت‌های مسابقه خوانندگی آوای جادویی را می‌توان حضور علی اوجی دانست.

این بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده سینما که پیش از این در مقام مجری جلوی دوربین نرفته، در این نقش در برنامه حضور خواهد داشت تا شور و هیجان بیشتری را به مسابقه بیاورد.

داوران مسابقه

آوای جادویی سعی دارد تا تمامی سلایق موسیقی را پوشش دهد و به‌همین منظور خوانندگانی از سبک‌های مختلف موسیقی ایرانی را برای تیم داوری خود انتخاب کرده است.

خوانندگان مطرحی مانند محمد اصفهانی، محمد معتمدی، رضا یزدانی و رضا صادقی داوران این برنامه هیجان‌انگیز هستند که با حمایت شهر فرش و شهر لوازم خانگی در تیم داوران حرفه‌ای به قضاوت خواهند پرداخت.

محمد اصفهانی

محمد اصفهانی که در عرصه خوانندگی و آهنگسازی دارای سابقه‌ای طولانی و درخشان است، در سبک‌های پاپ و سنتی در کنار شرکت‌کنندگان حضور خواهند داشت.

مطمئنا نظرات کارشناسی خواننده‌ای که به هر ۲ سبک پاپ و سنتی مسلط است می‌تواند برای شرکت‌کنندگان بسیار مفید باشد تا تبدیل به بهترین خودشان شوند.

محمد معتمدی

محمد معتمدی، خواننده خوش‌صدا، معروف و محبوب در سبک موسیقی سنتی است که در مسابقه آوای جادویی به‌عنوان داور حضور دارد.

از آنجایی که محمد معتمدی در عرصه آموزش سازهای ایرانی و سازهای کلاسیک فعالیت دارد، می‌تواند به‌عنوان یک مربی حرفه‌ای در کنار شرکت‌کنندگان مسابقه قرار بگیرد و آنان را از تجربیات خود بهره‌مند کند.

رضا یزدانی

رضا یزدانی از داوران جوان و بااستعداد این مسابقه است که با سبک متفاوت و منحصر به‌­فرد خود شناخته می‌شود.

این خواننده، گیتاریست و آهنگساز در سبک راک در تیم داوران این مسابقه قرار می‌گیرد و به قضاوت و آموزش شرکت‌کنندگان می‌پردازد.

رضا صادقی

رضا صادقی از دیگر خوانندگان محبوب این برنامه است که به‌واسطه آهنگ‌های با احساس و صدای گیرای خود، شهرت زیادی دارد.

این خواننده مطرح کشور علاوه‌بر خوانندگی به ترانه‌سرایی و آهنگسازی آثار خود نیز معروف است و به‌همین دلیل می‌تواند به‌عنوان یک مربی حرفه‌ای در کنار شرکت‌کنندگان حضور داشته باشد.

جهت اطلاع بیشتر از مسابقه اینجا کلیک کنید.

جمع بندی

آوای جادویی برنامه ای هدفمند برای ایجاد یک رقابت سالم در کنار آموزش و معرفی استعدادهای خوانندگی کشور است.

این مسابقه که با حمایت شهر فرش و شهر لوازم خانگی توانسته راه‌های دشوار تولید را طی کند، بهترین بستر برای کودکان، نوجوانان و جوانان این کشور غنی و پهناور خواهد بود تا بتوانند استعداد خود را ارائه دهند.

مسابقه آوای جادویی در کنار جنبه سرگرمی که دارد، مانند یک کلاس درس بزرگ برای تمامی کسانی است که به حوزه خوانندگی علاقه‌مند هستند و در تلاش‌اند تا این استعداد درونی را پرورش دهند.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود