سلبریتی هایی که نام هایی عجیب و غریب برای فرزندانشان انتخاب کرده اند

سلبریتی هایی که نام هایی عجیب و غریب برای فرزندانشان انتخاب کرده اند

در واقع بسیاری از سلبریتی ها در سراسر جهان تلاش دارند به هر شکلی تفاوت خود را نشان داده و حتی کوچک ترین کار آن ها نیز جلب توجه می کند، چه برسد به اینکه رفتارهای جنجالی بکنند یا صحبت های غیرمعمولی به زبان بیاورند. در سال های اخیر بحث نامگذاری فرزندان سلبریتی ها نیز بسیار خبرساز شده است و گاهی نام هایی که آن ها برای فرزندانشان انتخاب می کنند بسیار عجیب و سوال برانگیز است.

به نقل از برترین ها، چند روزی می‌شود که فضای مجازی پر شده از اخبار و پست‌هایی مرتبط با نامی که ریانا، خواننده مشهور آمریکایی، روی فرزند اولش گذاشته. ریانا و ایسپ راکی رابطه‌شان را از سال ۲۰۲۱ آغاز کرده‌اند و اولین فرزند این زوج در ماه مه سال ۲۰۲۲ به دنیا آمده. این زوج تا همین چند وقت پیش هیچ تصویری از فرزندشان منتشر نکرده بودند و حتی اطلاعاتی از نام او هم در دسترس نبود. RZA نامی بود که این زوج روی پسر اولشان گذاشتند. بسیاری از ایرانی‌ها، نام او را «رضا» خواندند و شبکه‌های اجتماعی پر شدند از واکنش به این نام.

این زوج‌‌های معروف عجیب‌ترین اسم‌ها را روی فرزندشان گذاشتند

ریانا و ایسپ راکی اما اولین زوجی نبودند که نامی عجیب و متفاوت روی فرزندشان می‌گذاشتند. در این مطلب نگاهی داشته‌ایم به عجیب و غریب‌ترین نام‌هایی که آدم معروف‌ها روی فرزندانشان گذاشته‌اند. با برترین‌ها همراه باشید:

اسکارلت جوهانسون و کالین جاست

این زوج‌‌های معروف عجیب‌ترین اسم‌ها را روی فرزندشان گذاشتند

اولین فرزند این زوج مشهور، آگوست سال ۲۰۲۱ به دنیا آمد. آن‌ها نام فرزند اولشان را کاسمو گذاشتند. کالین جاست در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که مادرش به شدت مخالف این است که نام «کاسمو» را روی پسرشان بگذارند. او حتی پیش کالین آمده و پیشنهاد داده به ای کاسمو، نام پسرشان را «کاسیمو» بگذارند تا کمی نرمال‌تر شود. اما کالین تحت هیچ شرایطی نپذیرفته و اسم پسرش را «کاسمو» گذاشته است.

دمی مور و بروس ویلیس

این زوج‌‌های معروف عجیب‌ترین اسم‌ها را روی فرزندشان گذاشتند

این زوج که از زو‌ج‌های قدیمی هالیوود به حساب می‌آیند  سال‌هاست که جدا شده‌اند، در سال ۱۹۹۴ و زمانی که هیچکس جسارت گذاشتن نام‌های عجیب روی فرزندش را نداشت، نام دخترشان را تالولا گذاشتند. نامی که به عنوان یکی از عجیب غریب‌ترین نام‌ها شناخته می‌شود.

بیانسه و جی‌زی

این زوج‌‌های معروف عجیب‌ترین اسم‌ها را روی فرزندشان گذاشتند

زوج بیانسه و جی زی، که از محبوب‌ترین زوج‌های دنیا به حساب می‌آیند هم نام‌های جیبی روی دوقلوهایشان گذاشته‌اند. این زوج در سال ۲۰۱۷ صاحب دختر و پسری دوقلو شدند که نام دختر را «رومی» و نام پسر را «سِر» گذاشتند. این زوج در مصاحبه‌ای گفته‌اند که نام «رومی» را از مولانا، شاعر ایرانی مورد علاقه این زوج، الهام گرفته‌اند. (در زبان انگلیسی به مولانا، رومی گفته می‌شود.) نام پسر آن‌ها اما عجیب‌تر به نظر می‌رسد. «سِر» عنوانی احترام‌آمیز برای آقایان است و انتخاب آن به عنوان یک اسم کاملا دور از ذهن است. لازم به ذکر است که نام فرزند اول این زوج هم بلک آیوی (black ivy) بوده.

ماریا کری و نیک کنان

این زوج‌‌های معروف عجیب‌ترین اسم‌ها را روی فرزندشان گذاشتند

می‌دانستید که نام یک ملیت می‌تواند روی یک انسان هم گذاشته شود؟ احتمالا نشنیده بودید، ولی ماریا کری و همسر سابقش، نیک کنان، نام پسرشان را «مراکشی» گذاشتند. یعنی به انگلیسی او را (Moroccan) صدا می‌کنند.

کیم کارداشیان و کانیه وست

این زوج‌‌های معروف عجیب‌ترین اسم‌ها را روی فرزندشان گذاشتند

نام‌هایی که کیم کارداشیان و همسر سابقش، کانیه وست، روی فرزندانشان گذاشتند، به شدت عجیب هستند. فرزندان این زوج به تتیب نورث (به معنی شمال)، سینت (به معنی قدیس)، سام (به معنی مناجات) و شیکاگو، که نام یک شهر است، نام دارند. اسامی عجیب و غریبی که احتمالا فراموش نمی‌شوند.

ایلان ماسک و گرایمز

این زوج‌‌های معروف عجیب‌ترین اسم‌ها را روی فرزندشان گذاشتند

طبیعی است که وقتی والدین یک نوزاد ایلان ماسک و گرایمز باشند، نام آن نوزاد باید متفاوت و اصطلاحا یونیک باشد. همینطور هم شد. این زوج که در سال ۲۰۲۰ صاحب اولین فرزندشان شدند، نام او را X Æ A-12 گذاشتند. اسمی که در آن از متغیر X و A-12 استفاده شده است. A-12 مدل اولیه جنگنده مورد علاقه این زوج است.

کایلی جنر و تراویس اسکات

این زوج‌‌های معروف عجیب‌ترین اسم‌ها را روی فرزندشان گذاشتند

کایلی جنر و تراویس اسکات، رپر مشهور، رابطه‌شان را در سال ۲۰۱۷ شروع کردند. این زوج در سال ۲۰۱۸ صاحب یک دختر شدند در کمال ناباوری نام این دختر را «استورمی» به معنی طوفان گذاشتند. وقتی که کایلی فرزند دومش را از تراویس باردار شد، همه طرفداران آن‌ها انتظار داشتند که نام فرزند دومشان هم چیزی مرتبط با آب و هوا باشد. این زوج ابتدا اعلام کردند که نام فرزند دومشان را «ولف» به معنی گرگ گذاشته‌اند، اما بعد از چند روز گفتند که نام فرزندشان دیگر ولف نیست و نام او را به «ایر» به معنی هوا تغییر داده‌اند. دقیقا چیزی که هواداران انتظارش را داشتند. نامی مرتبط با آب و هوا!

امبر هرد

امبر هرد در سال ۲۰۲۱ تصویری از فرزندش که با رحم اجاره‌ای آن را به دنیا آورده بود به اشتراک گذاشت. او در این تصویر اعلام کرد که نام فرزندش «اونا پیج هرد» است. اونا نامی دخترانه به معنی «بره» است که ریشه‌ای ایرلندی دارد. پیج هم نام مادر فقید امبر هرد بوده و او این نام را برای ادای احترام به مادرش روی دخترش گذاشت.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • شایان خرداد ۵, ۱۴۰۲

    مایکل جکسون هم اسم بچشون بلنکت)به معنای متکا(گذاشته

  • فریماه خرداد ۷, ۱۴۰۲

    لیام پین هم اسم بچش (بر) به معنای خرس هست
    اونم به دلیل اینکه وقتی به دنیا اومده صداهایی مثل خرس تولید میکرده..