پدر خلاق بلژیکی که با تصاویر «خطرناک» فرزندان خردسالش مشهور شد

پدر خلاق بلژیکی که با تصاویر «خطرناک» فرزندان خردسالش مشهور شد

معمولاً وقتی پدر خانواده با فرزندان در خانه تنها می ماند، مادر خانواده جویای احوال فرزندان شان می شود و پدر خانواده هم پاسخ کوتاهی درباره ی سلامت آن ها می دهد. اما کنی دوس، عکاس بلژیکی که پدر ۳ دختر کوچک است، تصمیم گرفت پیام های احوالپرسی شریک زندگی اش را طور دیگری پاسخ دهد که نتیجه ی آن خلق یک مجموعه تصاویر طنز با استفاده از فتوشاپ شد.

پدر خلاق

پدر خلاق

پدر خلاق

کنی از زمان تولد دختران شان تصمیم گرفت با خلق تصاویر منحصر به فرد از آن ها نهایت استفاده را از دوران کودکی شان ببرد. او بعد از پدر شدن مرزهای جوک های به اصطلاح پدرانه را جا به جا کرد.

مجموعه ی او شامل تصاویر ساختگی بامزه ای است که در آن ها فرزندانش را به شکلی کنایه آمیز در موقعیت های خطرناک قرار داده است.

پدر خلاق

پدر خلاق

پدر خلاق

همه چیز از تولد دختر اول شان، الیکس آغاز شد. تینکه وانوبرگرن، شریک زندگی کنی پس از گذشت چند ماه از تولد فرزندشان، به سر کار خود بازگشت.

همچون بسیاری از دیگر تازه مادرها، تینکه هم تمایلی به جدایی از نوزادش نداشت. با این حال، او مطمئن بود که شریک زندگی اش، کنی به خوبی از دخترشان الکیس مراقبت خواهد کرد.

کنی از فرستادن عکس های تکراری خسته شد

پدر خلاق

پدر خلاق

پدر خلاق

پس از مدتی این ایده به ذهن کنی رسید که پیام های احوالپرسی تینکه از سر کارش را با تصاویر طنزآمیز ساختگی پاسخ دهد. او بعد از یک هفته فرستادن عکس های معمولی و تکراری از دخترشان برای تینکه، از این کار خسته شد و تصمیم گرفت هیجان بیشتری به آن ها ببخشد.

تصاویر ساختگی کنی به قدری طبیعی و باورپذیر بودند که تینکه ابتدا از دیدن آن ها جا خورد. با این حال، طولی نکشید که به تلاش خلاقانه ی کنی پی برد و فهمید او چه قصدی دارد.

هدفش زیر سؤال بردن تصورات غلط است

پدر خلاق

پدر خلاق

پدر خلاق

بعد از آنکه تینکه تصاویر خلاقانه ی کنی را به همکاران خود نشان داد، آن ها مشتاق شدند باز هم از این تصاویر ببینند. اینگونه شد که صفحه ی اینستاگرام کنی خیلی زود محبوبیت یافت و طرفداران زیادی پیدا کرد.

وقتی از کنی سؤال شد که چه چیزی باعث می شود او متفاوت فکر کند، گفت: «من تصاویرم را با اشاره ای ظریف به این تصور اشتباه درست می کنم که پدرها نمی توانند از بچه هایشان مراقبت کنند. این تصاویر برای دست انداختن این تصور اشتباه و در عین حال، شوخی کردن با شریک زندگی ام هستند. و فکر می کنم برای بسیاری از دنبال کننده هایم هم خنده دارند.»

پدر خلاق

پدر خلاق

پدر خلاق

شمار پدرانی که به مشاغل خانگی می پردازند رو به افزایش است. با همه ی دشواری های فرزند پروری، بسیاری از پدرها از حضور در کنار فرزندان خود در خانه و رسیدگی به آن ها نهایت لذت را می برند.

بیشتر بخوانید:

۱۰ پدر سلبریتی که فرزندان خود را به تنهایی بزرگ کردند

۸ پدر سلبریتی که با شکستن کلیشه های جنسیتی تعریف پدرانگی را تغییر دادند

منبع: brightside
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۹ نظر

ورود