ماجرای درگیری مرگبار در مراسم سالگرد تولد کیان پیرفلک + ویدئو

ماجرای درگیری مرگبار در مراسم سالگرد تولد کیان پیرفلک + ویدئو

مراسم سالگرد تولد کیان پیرفلک که روز گذشته از سوی خانواده ی وی در شهرستان ایذه برگزار شده بود، به وقوع درگیری انجامید، کودک ۹ ساله ی ایذه ای که آبان ۱۴۰۱ در جریان یک حادثه ی تیراندازی در این شهر جان خود را از دست داد. به گفته ی خبرگزاری های دولتی، پس از پایان این مراسم، پسرعموی مادر کیان پیرفلک به نام پویا مولایی راد با خودروی خود اقدام به حمله به مأموران نیروی انتظامی حاضر در محل کرد که این حادثه به شهادت یک مأمور پلیس به نام سروان محمد قنبری و مرگ پویا مولایی راد بر اثر تیراندازی مأموران انجامید.

خبرگزاری میزان، رسانه رسمی قوه قضاییه درباره ی این حادثه نوشته:

در حمله یک فرد ناشناس با خودرو و ایجاد درگیری با ماموران پلیس مستقر در شهرستان ایذه یک مامور پلیس به شهادت رسید.

این اتفاق پس از پایان مراسم برگزار شده از طرف خانواده نوجوان مرحوم کیان پیرفلک که با هماهنگی و همکاری پلیس بخوبی برگزار شد، روی داد.

فرد مهاجم در تیراندازی ماموران پلیس مجروح، به بیمارستان منتقل شده و در بیمارستان فوت کرده است.

ماموران پلیس برای مقابله با فراخوان ضدانقلاب و با هدف پیشگیری از ایجاد حاشیه در مراسم برگزار شده از طرف خانواده پیرفلک در محل برگزاری حادثه مستقر شده بودند.

همچنین جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از شهادت یکی از کارکنان جان بر کف فراجا در شهرستان ایذه خبر داد.

تولد کیان پیرفلک
سروان محمد قنبری

سرهنگ حجت الله سفید پوست اظهار کرد: هم زمان با فراخوان معاندین برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد مرحوم کیان پیر فلک نیرو‌های انتظامی شهرستان ایذه با اجرای طرح ارتقاء امنیت عمومی در شهرستان اقدامات لازم را انجام دادند.

وی افزود: در یکی از ایستگا‌های تامین امنیت عمومی یک نفر با هویت معلوم با خودروی سواری “تیبا “به صورت عمدی حمله و در این اقدام وحشیانه یکی از کارکنان فراجا به نام سروان محمد قنبری بر اثر برخورد تعمدی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سروان قنبری، مامور نیروی انتظامی ایذه که عصر امروز زیر گرفته شد و به شهادت رسید، دارای ۴ دختر و یک پسر بود که فرزند ارشدش یک دختر ۱۸ ساله و پسرش تنها ۲ سال و نیم سن دارد.

دادستان ایذه نیز جزئیات ماجرای منجر به شهادت مامور نیروی انتظامی در این شهرستان را تشریح کرد.

یار محمد رسالتی، گفت: عصر امروز یک خودرو با هویت مشخص در یکی از مبادی ورودی شهرستان با سرعت و به صورت عمدی به نیرو‌های مستقر در ایست بازرسی برخورد کرد که یکی از ماموران در صحنه به شهادت رسید.

دادستان ایذه افزود: وی سپس با دور زدن و برخورد با یکی از سربازان وظیفه، موجب ایراد صدمات بدنی به این سرباز شد و خود نیز با تیراندازی از سوی ماموران زخمی شد که پس از اعزام به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد.

رسالتی گفت: حال سربازی که خودروی متهم با وی برخورد کرده مساعد است.

تولد کیان پیرفلک
پویا مولایی راد

خبرگزاری تسنیم هم در اینباره نوشته:

در جریان مراسم سالگرد تولد کیان پیرفلک در ایذه، پویا مولایی راد پسرعموی مادر کیان پیرفلک با خودروی خود به تعدادی از مأموران پلیس که در محل مراسم حضور داشتند یورش برد و سروان محمد قنبری را به شهادت رساند.

همچنین ویدئویی از خودرویی که بر اساس اخبار، پویا مولایی راد با آن به مأموران حمله برد نیز منتشر شده است.

مطالب مرتبط
۱۰ نظر

ورود

  • لر خرداد ۲۲, ۱۴۰۲

    باید امینت برقرار بشه و برخورد جدی با عاملین بشه
    چون اگه همچین اتفاقی نیوفته ممکنه درگیری طایفه ای بشه
    اینکه نمیشه هر …به هر بهانه ای مامور زیر بگیره
    تا حالا با این خانواده زیادی کنار امدن
    الان یه عده میان عین موش نظر غیر تخصصی میدن
    دوستان اونجا همه لر هستن طایفه این مامور شهید شده از خون نمیگذره و به اون خانوده قاتل حمله میکنن اگه اینجوری بشه تا چندین سال این کشتار بین دو طایفه ادامه پیدا میکنه

    • حسین خرداد ۲۲, ۱۴۰۲

      دقیقا درست می فرمائید

  • محمد جواد کرمی خرداد ۲۲, ۱۴۰۲

    یکبار برای همیشه باید با این خانواده و خانواده مهسا امینی برخورد شود تا متوجه اقدامات امنیتی خود شوند. عدم برخورد با آنها باعث می شود که این خانواده دچار توهم شوند. در هر کشور دیگری هم که بود با موارد مشابه به شدت برخورد می کردند حتی آمریکا و کشورهای اروپایی.

    • نیکو خرداد ۲۲, ۱۴۰۲

      احسنت بعید میدونم در هیچ کشوری اینقد مماشات و تسهیل با چنین درگیری هایی بشه … کاش اونا که جوانها رو تحریک میکنن به خودشون بیان حیفه جوانها عمرشون رو بازیچه دشمن وطن کنن

    • ........ خرداد ۲۲, ۱۴۰۲

      فکرشم خنده داره،بچه ات رو که براش سال ها زمان گذاشتی تا بزرگش کنی رو میکشن بعد دو قورت و نیمشون هم باقیه که چرا به کشته شدن بچت اعتراض میکنی!!

  • مهدی خرداد ۲۲, ۱۴۰۲

    عجب که میفرمایید خبرگزاریهای دولتی؟ یعنی ازاساس قبول ندارید شهادت مامور نیروی انتظامی را؟ ایران زمانی آباد میشه که وطنفروشها وغربزده ها را از کشوربیرون انداخته باشند!

    • . خرداد ۲۲, ۱۴۰۲

      مملکت با وجود ساندیس خوری مثل تو هیچوقت آباد نمی‌شه باید بندازنتون بیرون پیش آید اونجا وطنتونه

      • خدایی خرداد ۲۳, ۱۴۰۲

        حکومت؟؟؟خخخخ ایکاش سنت قد میداد پدر سگای ساواکی رو میدیدی اونوقت اینجوری واق واق نمیکردی

  • ایرانی خرداد ۲۲, ۱۴۰۲

    میتونید مامور واسه سرکوب مردم نفرستید

  • حامد خرداد ۲۳, ۱۴۰۲

    شما ها که الان ساندیس این حکومت رو میخورید و به مردم خودتون بد و بیراه میگین امیدوارم به زودی همین حکومت بلایی مشابه مهسا امینی و کیان بر سر خونوادتون بیاره
    امیدوارم بچشید مزشو تا شاید بتونید درک کنید