همسر مهران غفوریان از شوهرش تست بازیگری می گیرد! آرزو غفوریان کیست؟

همسر مهران غفوریان از شوهرش تست بازیگری می گیرد! آرزو غفوریان کیست؟

آرزو غفوریان، همسر مهران غفوریان ، متولد دهه ۶۰ در تهران است که بعد از ازدواج با مهران غفوریان، به چهره ای شناخته شده در بین مردم و کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شد و نامش بر سر زبان ها افتاد.

او با انتشار این ویدیو نوشت:

قبلنا هر شب ازش تست بازیگری میگرفتم، ببینم چقد به علم بازیگریش اضافه شده. ضمنا هرکی بیاد دایرکت بگه من لاغرش کردم بلاکش می‌کنم.

 

همسر مهران غفوریان در عرصه بازیگری فعالیتی ندارد و خانه دار است. به خصوص از زمانی که دخترشان به دنیا آمده است سعی میکند که به فرزندش بپردازد و در زمینه هنری کاری انجام ندهد .

آرزو در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۳ با مهران غفوریان، بازیگر و کارگردان ایرانی، ازدواج کرد. این زوج بعد از ۴ سال، در ۴ بهمن سال ۱۳۹۷ صاحب یک فزند دختر به نام هانا شدند.

همسر مهران غفوریان

گفته می شود آرزو غفوریان طراح مد و لباس است و او را در کارهای هنری کمک می کند. ضمنا گویا مدتی است که وارد صنعت مدلینگ نیز شده و با برندهای آرایشی همکاری دارد.

همسر مهران غفوریان

او عکس های آتلیه ای و مدلینگ خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. علاوه بر این، عکس هایی از او به عنوان مدل تبلیغاتی در فضای مجازی منتشر شده است.

همسر مهران غفوریان

اینستاگرام آرزو غفوریان

صفحه شخصی آرزو غفوریان با نشانی arezoo_ghafourian@ در دسترس عموم قرار دارد که می توانید عکس ها و تصاویر جدید وی را مشاهده کنید.

آرزو غفوریتان در صفحه اینستاگرامش بیش از ۱۲۸ هزار فالوئر دارد، ۱۳۷ حساب کاربری را دنبال می کند و تا این لحظه ۶۲ پست منتشر کرده است.

همسر مهران غفوریان

ماجرای آشنایی آرزو با مهران غفوریان

غفوریان در برنامه دورهمی درباره نحوه آشنایی با همسرش گفت:

«ما در یک مرکز خرید با هم آشنا شدیم و آرزو من را نمیشناخت!!! و بعد از آشنایی به او گفتم که من بازیگرم و بعدا متوجه شد او میگوید که همسرش فقط شبکه آی فیلم را تماشا میکند.»

همسر مهران غفوریان

درباره مهران غفوریان

مهران غفوریان در ۳ شهریور ۱۳۵۳ در خیابان مولوی تهران به دنیا آمده و در منطقه تهرانسر و محله دریا بزرگ شده است.

پدر مهران غفوریان ناخدای نیروی دریایی و اهل تهران بود و مادرش معلم و اهل تبریز است. او یک برادر به نام مهدی دارد که از او ۵ سال بزرگتر است و آهنگسازی می‌کند.

همسر مهران غفوریان

این بازیگر، کمدین و کارگردان ایرانی ابتدا فارغ‌التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی بود، اما با بازی در مجموعه لبخند سوم، به عرصهٔ تلویزیون پیوست. سپس، در سال ۱۳۸۰ با کارگردانی سری مجموعه‌های سریال زیر آسمان شهر به شهرت بیشتری رسید.

همسر مهران غفوریان

 

از کارهای او می‌توان به فیلم سینمایی‌هایی همچون داش‌آکل و ما همه با هم هستیم و سریال‌هایی همچون در حاشیه، نیسان آبی، خاتون و قورباغه اشاره کرد.

همسر مهران غفوریان

کاهش وزن مهران غفوریان

دیجیاتو
بدون نظر

ورود