نظر کاربران درباره اقامت در دو هتل درویشی و مدینه الرضا مشهد

نظر کاربران درباره اقامت در دو هتل درویشی و مدینه الرضا مشهد

مقصد بعدی سفرتان را انتخاب کرده‌اید؟ در بازار کدام شهر خرید می‌کنید؟ مکان‌های دیدنی کدام شهر را می‌بینید؟ اگر هنوز مقصد سفرتان را انتخاب نکرده‌اید، چنددقیقه‌ای دست از کار بکشید. نظرتان درباره سفر به شمال شرقی ایران چیست؟ کوله‌بارتان را جمع کنید تا سفر به مشهد را شروع کنیم. مشهد شهر خانه داروغه و مسجد گوهرشاد است.

در سفر به مشهد به هر گوشه این شهر که بروید حس و حال متفاوتی دارد. در مشهد مسجد گوهرشاد حس و حال مذهبی و تاریخی را به مسافران منتقل می‌کند. توچال چالیدره حس هیجان و شادی را دارد. پس حس و حال سفر به مشهد پر از حس و حال‌های متفاوت است. قبل از اینکه سفر به مشهد را شروع کنیم، رزرو هتل درویشی مشهد یا هتل مدینه الرضا مشهد را انجام می‌دهیم. از بین هتل درویشی مشهد و هتل مدینه الرضا مشهد کدام را انتخاب کنیم؟ در ادامه درباره نظر کاربران درباره هتل درویشی مشهد و هتل مدینه الرضا مشهد صحبت می‌کنیم.

نظر کاربران، معیاری برای انتخاب هتل‌های مشهد

یکی از کارهای سختی که قبل از شروع سفر انجام می‌دهیم، رزرو هتل درویشی مشهد یا هتل مدینه الرضا مشهد است. انتخاب بین هتل درویشی مشهد و هتل مدینه الرضا مشهد زمانی سخت می‌شود که هتل درویش مشهد و هتل مدینه الرضا مشهد جزو هتل‌های خوب مشهد هستند. پس چطور بین هتل درویش مشهد و هتل مدینه الرضا مشهد انتخاب کنیم؟ نظر کاربران مانند  ابرقهرمان می‌آید و ما را از انتخاب بین هتل درویشی در مشهد و هتل مدینه الرضا مشهد نجات می‌دهد. پس برویم نظر کاربران را درباره هتل درویش مشهد و هتل مدینه الرضا مشهد بخوانیم.

هتل درویش مشهد، مرتفع‌ترین هتل در مشهد

هتل درویشی مشهد جزو هتل‌های پنج‌ستاره مشهد است. این هتل فقط یک کیلومتر با حرم امام رضا فاصله دارد. هتل درویشی مشهد در سال ۱۳۹۰ با ۲۳ طبقه ساخته شد که این هتل تنها آتریوم شرق کشور را دارد.

_ اتاق هتل

معماری هتل درویشی مشهد با الهام از معماری رم  فضای دل‌انگیزی را برای مسافران مشهد مهیا کرده است. جدا از معماری فوق‌العاده زیبایی که دارد اتاق‌های هتل درویشی مشهد روبه حرم اما رضا و شهر مشهد است. اتاق‌های هتل درویشی مشهد امکاناتی همچون (تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی) دارد.

نظر کاربران درباره اقامت در دو هتل درویشی و مدینه الرضا مشهد

_ امکانات و خدمات

هتل درویشی مشهد فاصله کمی با حرم امام رضا دارد، طوری که فقط با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به حرم امام رضا برسید. البته هتل درویشی مشهد این امکان را برای مسافران فراهم کرده است که با سرویس هتل به حرم امام رضا بروند. علاوه بر این هتل درویشی مشهد امکانات و خدماتی همچون (سونای خشک، باشگاه ورزشی) دارد.

_ هزینه رزرو هتل

قیمت هزینه رزرو هتل درویشی مشهد از شبی ۱,۹۰۰,۰۰۰ میلیون تومان برای اتاق‌های سینگل اکونومی شروع می‌شود.  گران‌ترین اتاق هتل درویشی مشهد اتاق top vip(1) ( هند و چین و عرب) است. هزینه رزرو اتاق top vip(1)  برای هر شب ۱۲,۲۰۰,۰۰۰ میلیون تومان می‌شود.

_ نظر کاربران

هتل درویشی مشهد هتل خوبی است. هتل درویشی مشهد استخر تمیز و بزرگی دارد. در این چند روزی که در هتل درویشی مشهد ماندم به سونای خشک هتل رفتم. سونای خشک هتل کیفت متوسطی داشت؛ ولی استخر هتل بهتر بود. هتل درویشی مشهد منوی صبحانه متفاوتی داشت.

برای هتل درویشی مشهد فقط باید گفت عالی است. در هتل درویشی مشهد اتاق سینگل اکونومی را رزرو کردم. اتاق منظری روبه شهر داشت. یکی از امکانات خوب هتل درویشی مشهد دستگاه خودپرداز بانک بود که برای کارهای بانکی به بیرون از هتل نمی‌رفتم.

هتل مدینه الرضا مشهد، نزدیک‌ترین هتل به حرم امام رضا

هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک‌ترین هتل پنج‌ستاره به حرم امام رضا است. معمار هتل مدینه الرضا مشهد، این هتل را با معماری اصیل ایرانی طراحی کرده است. این هتل در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد.

_  رستوران هتل

سر آشپزان رستوران‌های گل نرگس، گل یاس، آفتاب گردون پذیرای مسافران مشهد هستند. تجربه غذا خوردن در رستوران گردان هتل مدینه الرضا مشهد را با منظره روبه حرم از دست ندهید

_ جاذبه‌های نزدیک هتل

نزدیک‌ترین مکان دیدنی به هتل مدینه الرضا مشهد آرامگاه نادرشاه افشار است که فقط با پنج دقیقه پیاده‌روی به آرامگاه نادرشاه افشار می‌رسید. همچنین در اطراف هتل مدینه الرضا مشهد حمام محمدقلی بیگ، خانه داروغه قرار دارد. از مراکز خرید نزدیک به هتل مدینه الرضا مشهد برج تجاری آلتون، برج تجاری آرمیتاژ و بازار بزرگ مرکزی است.

نظر کاربران درباره اقامت در دو هتل درویشی و مدینه الرضا مشهد

_ نظر کاربران

فروردین پارسال با دوستانم به هتل مدینه الرضا مشهد رفتیم. برخورد کارکنان هتل بسیار عالی بود. هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک به حرم امام رضا بود. حدوداً با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به حرم امام رضا می‌رسیدم. اما هتل سیستم تهویه ضعیفی داشت، اتاقی که رزرو کرده بودیم خیلی گرم بود.

مهر امسال برای زیارت امام رضا به مشهد آمده بودیم. به دلیل نزدیکی هتل مدینه الرضا مشهد به حرم امام رضا، این هتل را رزرو کردیم. طراحی داخل هتل ایرانی بود. فقط در قسمت‌پذیرش اینترنت رایگان را در اختیار مسافران قرار می‌دادند.

رزرو هتل بر اساس نظر کاربران در علی‌بابا

تا به این جای کار درباره هتل درویشی مشهد و هتل مدینه الرضا مشهد صحبت کردیم. نظر کاربران درباره هتل درویشی مشهد و هتل مدینه الرضا مشهد باعث شد که این دو هتل را با دیدگاه متفاوت‌تری ببینیم. در علی‌بابا با خیال راحت کمتر از ۱۰ دقیقه رزرو هتل درویشی مشهد یا هتل مدینه الرضا مشهد را انجام دهید. برای رزرو هتل در مشهد وارد سایت علی‌بابا  بروید. در صفحه اصلی وارد قسمت هتل شوید. هتل مشهد را انتخاب کنید و روی گزینه جست‌وجو کلیک کنید. در صفحه هتل‌های مشهد نظر کاربران را درباره هتل درویشی مشهد و هتل مدینه الرضا مشهد بخوانید. بعد از ارزیابی هتل درویشی مشهد یا هتل مدینه الرضا مشهد را انتخاب کنید. پایان کار رسید رزرو هتل درویش مشهد یا هتل مدینه الرضا مشهد برای شما صادر می‌شود.

چمدانتان را برای سفر به مشهد  آماده کنید

اکنون که رزرو هتل درویشی مشهد یا هتل مدینه الرضا مشهد را بر اساس نظر کاربران رزرو کردید. وقت آن است که بلیط مشهد را از سایت علی‌بابا بخرید، سفر به مشهد را شروع کنید.

بدون نظر

ورود