ماجرای زنان پلیس ترافیک مشهور کره شمالی و قواعد سختگیرانه این شغل + ویدیو

ماجرای زنان پلیس ترافیک مشهور کره شمالی و قواعد سختگیرانه این شغل + ویدیو

کره شمالی یکی از عجیب ترین و شاید عجیب ترین کشور جهان باشد که به دلیل انزوای نسبتاً کامل و نداشتن ارتباط زیادی با کشورهای دیگر، سیاست های عجیبی را دنبال می کند. یکی از سیاست های عجیب دولت کره شمالی مربوط به زنان پلیس راهنمایی و رانندگی است که باید مجرد باشند. به نقل از فرارو، معیار‌های سختگیرانه برای انتخاب زنان پلیس راهنمایی و رانندگی در کره شمالی وجود دارد، چرا که آن‌ها مجاز به ازدواج نیستند و سن بازنشستگی آن‌ها ۲۶ سال است.

زنان پلیس ترافیک در کره شمالی

با حرکات منظم و لباس شیک زنان پلیس راهنمایی و رانندگی در پیونگ یانگ، پایتخت کره شمالی به طور منظم بین ماشین‌ها راه می‌روند. معیار‌های انتخاب آن‌ها بسیار شبیه به معیار‌های انتخاب مدل‌های صنعت مد است.

در دهه ۸۰ قرن گذشته، زنان پلیس برای اولین بار در کره شمالی ظاهر شد، اگرچه خیابان‌های در آن زمان تقریبا خالی بود، چرا که تحریم‌های اقتصادی مانع از واردات خودرو به این کشور منزوی شده بود.

https://www.instagram.com/reel/CuIJ8LarQpf/?igshid=OGIzYTJhMTRmYQ==

اما با گذشت زمان با افزایش اندکی امکانات اقتصادی، تعداد خودرو‌ها در کره شمالی افزایش یافت. کره شمالی ۲۵ میلیون نفر جمعیت دارد، اما برآورد‌های اخیر نشان می‌دهد که تنها ۳۰۰۰۰ وسیله نقلیه در جاده‌های این کشور تردد می‌کنند.

تعداد زنان پلیس در کره شمالی به ۳۰۰ نفر می‌رسد که در پیونگ یانگ کار می‌کنند. آن‌ها باید ظاهری جذاب و اندامی باریک داشته باشند. آن‌ها همچنین موظف به پوشیدن لباس رسمی پلیس هستند

آن‌ها یک لباس نورانی می‌پوشند تا ماشین‌ها راحت‌تر آن‌ها را در شب تشخیص دهند. در زمستان نیز ژاکت‌های پشمی را جایگزین می‌کنند. برای محافظت از پوست خود در برابر اشعه‌های مضر، کرم‌های ضد آفتاب به آن‌ها ارائه می‌شود.

یکی از شروط عجیبی که بر زنان پلیس راهنمایی و رانندگی در کره شمالی تحمیل شده، مجرد بودن است و در صورت ازدواج باید سریعا استعفا دهند. عجیب‌ترین چیز این است که سن بازنشستگی در این حرفه تنها ۲۶ سال است.

پلیس زن در کره شمالی برای مدت طولانی کار می‌کند، اما برای هر ساعت کار یک ساعت استراحت وجود دارد.

این الزامات و قوانین دشوار در مورد مردان پلیس صدق نمی‌کند. ۴۰۰ پلیس راهنمایی و رانندگی مرد در کره شمالی فعالیت می‌کنند که نیازی به داشتن مشخصات فیزیکی خاصی ندارند و در صورت ازدواج یا رسیدن به ۲۶ سالگی مجبور به استعفا نمی‌شوند.

https://www.instagram.com/reel/CuIJ8LarQpf/?igshid=OGIzYTJhMTRmYQ==

https://www.instagram.com/reel/CuIJ8LarQpf/?igshid=OGIzYTJhMTRmYQ==

با این حال، گردشگران خارجی و رسانه‌ها مجذوب زیبایی زنان پلیس راهنمایی و رانندگی در کره شمالی شده‌اند که تصویری زیبا از کشوری را منعکس می‌کنند که در آن فقر شدید حاکم است و یکی از منزوی‌ترین کشور‌های جهان محسوب می‌شود.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود