واکنش دیدنی تام هالند وقتی طرفداران زندایا آقای بازیگر را نشناختند

واکنش دیدنی تام هالند وقتی طرفداران زندایا آقای بازیگر را نشناختند

تام هالند و زندایا، بازیگران مشهور هالیوود که ۶ سالی است با یکدیگر در رابطه عاشقانه هستند، در روزهای گذشته در لندن با یکدیگر بیرون رفته بودند که چند طرفدار برای گرفتن عکس به سراغ آن ها می روند، اما در کمال تعجب، تنها زندایا را می شناسند. تصاویر منتشر شده از این اتفاق نشان می دهد در حالی که این طرفدارها مشغول عکس گرفتن با زندایا بودند، هالند مؤدبانه اما در وضعیتی ناخوشایند کمی آن طرف تر منتظر ایستاده بود.

این زوج مشهور هنگام خروج از هتل پنج ستاره ی Chiltern Firehouse لندن باهم دیده شده بودند که به رستوران گران قیمتش مشهور است، با این حال، هالند و زندایا لباس های نسبتاً ساده ای به تن داشتند.

این دو بازیگر مشهور در سال ۲۰۱۷ در زمان بازی با در فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) با یکدیگر آشنا شدند که این آشنایی به برقراری رابطه عاشقانه انجامید.

هالند بعداً در مصاحبه ای گفته بود که اولین دیدارش با زندایا «خجالت آور» بود. با این حال، از قرار معلوم زندایا متوجه خطای هالند نشده بود و آن ها خیلی زود با یکدیگر دوست شده بودند.

زندایا در اینباره گفته بود: «من این اتفاق را یادم نمی آید، اما خودش می گوید که یک بغل و دست دادن ناجور بوده.»

هالند در ادامه گفته بود که آن زمان ذهنیتی درمورد زندایا نداشت، اما تجربه ی همکاری با او برایش «غافلگیر کننده و خوشحال کننده» بود.

او همچنین گفته بود: «زندایا یکی از حرفه ای ترین و سختکوش ترین کسانی است که در زندگی ام دیده ام.»

زندایا هم هالند را «رفیقی خوب» توصیف کرده و گفته بود: «فکر می کنم یکی از بهترین آدم هایی است که با آن ها آشنا شده ام.»

بعد از تعریف و تمجیدهای هالند و زندایا از یکدیگر، آن ها در چند مراسم با یکدیگر حضور پیدا کردند و شیمی میان آن ها از نگاه ها پنهان نماند.

و اینطور که به نظر می رسد رابطه عاشقانه ی آن ها هنوز با شور و حرارت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

تام هالند می گوید که با این مهارت خاص توانسته دل زندیا را بدست آورد

زوج های سلبریتی که در فیلم های مارول یا دی‌سی با یکدیگر همبازی بودند

۱۰ زن مشهور هالیوود که از شریک زندگی خود قد بلندترند

منبع: mirror
دیجیاتو
یک نظر

ورود