جایزه ۵ هزار دلاری زن آمریکایی برای کسی که بتواند همسر ایده آل او را برایش پیدا کند

جایزه ۵ هزار دلاری زن آمریکایی برای کسی که بتواند همسر ایده آل او را برایش پیدا کند

یک زن تیک تاکر آمریکایی اعلام کرده هر کس بتواند همسر ایده آل او را برایش پیدا کند ۵ هزار دلار به او جایزه خواهد داد. ایو تیلی ۳۴ ساله که اهل لس آنجلس است، با انتشار ویدئویی در حساب تیک تاک خود از بیش از ۱۰۰ هزار دنبال کننده اش خواست به او در پیدا کردن همسر دلخواهش کمک کنند.

این زن جوان آمریکایی در ویدئوی خود گفت اگر با مردی که به او معرفی کنند ازدواج کند، به آن ها ۵ هزار دلار خواهد داد.

تیلی به دنبال کنندگانش قول داد اگر او را به مرد دلخواهش برسانند حتماً این مبلغ را به آن ها پرداخت خواهد کرد و سپس از معیارهای مورد نظر خود برای انتخاب همسر گفت.

او در ویدئویی که تاکنون بیش از ۵۵۶ هزار بازدید داشته، فاش کرد که قبلاً این پیشنهاد را با دوستان و رئیس خود مطرح کرده بود و حالا آمادگی این را داشت که آن را با مردم نیز در میان بگذارد.

تیلی گفت: «پیشنهادی که دارم این است که اگر مرا به مردی معرفی کنید که با او ازدواج کنم، ۵ هزار دلار به شما می دهم. مهم نیست که تا ابد همسرش خواهم بود یا نه. ممکن است ۲۰ سال دیگر از او جدا شوم. اما اگر مرا به مردی معرفی کنید که با او کارم به ازدواج بکشد و همسرش شوم، ۵ هزار دلار می دهم.»

بعد از هجوم آوردن کاربران به بخش نظرات، تیلی در ویدئوی دیگری معیارهای خود برای انتخاب همسر را عنوان کرد.

او گفت که می خواهد همسر آینده اش بین ۲۷ تا ۴۰ سال داشته باشد، اهل ورزش باشد، خوش صحبت باشد، دست کم ۱۸۳ سانتیمتر قد داشته باشد و شوخ طبع باشد و بتواند او را دست بیاندازد.

این زن آمریکایی همچنین تأکید کرد که دلش نمی خواهد مردی که با او ازدواج می کند اهل هیچ نوع مواد مخدری باشد. او گفت که برایش فرقی نمی کند محل زندگی و عقاید سیاسی یا مذهبی او چه باشد و با اینکه رابطه عاطفی شان به شکل از راه دور باشد مشکلی ندارد.

به گفته ی تیلی، همسر ایده آل او مردی با همان حال و هوای شخصیت «چاک بس» در سریال Gossip Girl یا متیو مک کانهی، بازیگر مشهور هالیوودی است.

او تأکید کرد از آنجایی که خود قد بلندی دارد، بزرگ ترین معیارش این است که قد همسر آینده اش حداقل ۱۸۳ سانتیمتر باشد.

تیلی همچنین گفت برای اینکه شخص معرف بتواند پول جایزه را دریافت کند باید نام حقیقی اش در سند ازدواج او ثبت شود.

او بعد از انتشار گسترده ی ویدئویش، در مصاحبه ای با نیویورک پست گفت که با وجود درخواست از کاربران شبکه های اجتماعی برای رساندن او به مرد رویاهایش، خود نیز کماکان قرار گذاشتن با مردان را ادامه داده، با این حال، امید خود برای پیدا کردن همسر ایده آلش از طریق کاربران را از دست نداده است.

بخش نظرات ویدئوهای تیلی با سیلی از کامنت های کاربرانی مواجه شده است که ادعا کرده اند می خواهند هر چه زودتر مرد ایده آل این تیک تاکر را برایش پیدا کنند تا بتوانند جایزه ی ۵ هزار دلاری او را به دست آورند.

کاربری نوشته: «تو را به هر مردی که پیدا کنم معرفی می کنم.»

کاربر دیگری هم نوشت: «الان دارم این ویدئو را برای هر کسی که می شناسم می فرستم.»

یک کاربر هم نوشت: «من هم به این روش فکر کرده بودم ولی نمی دانستم ایده ی خوبی است.»

و کاربر دیگری نوشته: «ایده ی خیلی خوبی است.»

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود