زوج های مشهوری که داستان عشق آن ها از یک دوستی معمولی آغاز شد

زوج های مشهوری که داستان عشق آن ها از یک دوستی معمولی آغاز شد

دوستی های معمولی گاهی می توانند چرخشی عاشقانه پیدا کنند. برخی از زوج های سلبریتی هم در ابتدا با یکدیگر دوستان معمولی بودند و همین رابطه ی دوستی در اتفاقی غیر منتظره به عشق و عاشقی ختم شد.

بریتنی اسپیرز و جاستین تمبرلیک

بریتنی اسپیرز و جاستین تیمبرلیک پیش از آنکه به یکی از زوج های مشهور و محبوب موسیقی پاپ بدل شوند، با یکدیگر در برنامه ی تلویزیونی «کلاب میکی ماوس» (The Mickey Mouse Club) از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۵ کار کرده بودند. و آن ها که آن زمان نوجوان بودند در جریان این برنامه با یکدیگر دوست شدند.

بعد از پایان این برنامه، دوستی معمولی بریتنی و جاستین به عشق و عاشقی تبدیل شد و آن ها از سال ۱۹۹۹ باهم وارد رابطه عاشقانه شدند، رابطه ای که در سال ۲۰۰۲ به پایان رسید.

پرنس ویلیام و کیت میدلتون

پرنس ویلیام و کیت میدلتون بیش از یک سال پیش از آنکه با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شوند، باهم دوستان معمولی بودند.

آن ها که هر دو به دانشگاه سن اندروز ِ اسکاتلند می رفتند، در آنجا باهم آشنا شدند. ویلیام و کیت چند سالی با یکدیگر در رابطه عاشقانه بودند، تا اینکه در بهار سال ۲۰۰۷ مدت کوتاهی از یکدیگر جدا شدند، اما پس از مدتی رابطه ی خود را از سر گرفتند و در نهایت در سال ۲۰۱۰ با یکدیگر نامزد کردند.

آن ها در سال ۲۰۱۱ باهم ازدواج کردند و حالا صاحب ۳ فرزند هستند.

هیلی بالدوین و جاستین بیبر

جاستین بیبر و هیلی بالدوین اولین بار در سال ۲۰۰۹ با یکدیگر آشنا شدند، زمانی که پدر هیلی، استفن بالدوین، در پشت صحنه ی یکی از اجراهای بیبر، آن ها را به یکدیگر معرفی کرد.

جاستین و هیلی بعد از این آشنایی با یکدیگر دوست شدند. آن ها تا سال ها شایعه ی وجود رابطه عاشقانه میان شان را رد می کرد، تا اینکه در سال ۲۰۱۵ با یکدیگر دیده شدند.

پس از آن در سال ۲۰۱۶ نیز جاستین و هیلی در حال وقت گذرانی با یکدیگر در سفر دیده شدند، اما رابطه ی آن ها خیلی به طول نیانجامید و آن ها کمی بعد در همان سال از یکدیگر جدا شدند. جاستین و هیلی بار دیگر در سال ۲۰۱۸ باهم دیده شدند.

آن ها در نهایت در سال ۲۰۱۹ با یکدیگر ازدواج کردند و هیلی نام خانوادگی خود را به بیبر تغییر داد.

مارگو رابی و تام آکرلی

مارگو رابی و تام آکرلی در سال ۲۰۱۳ با یکدیگر آشنا شدند، زمانی که با یکدیگر در فیلم «سوئیت فرانسوی» (Suite Francaise) همکار شدند. تام دستیار کارگردان این فیلم بود. آن ها اما زمانی باهم دوست شدند که به همراه تعداد دیگری از دوستان شان برای مدتی در خانه ای در لندن با یکدیگر هم‌خانه شدند.

بعد از یک سال زندگی در آن خانه، مارگو و تام با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند اما رابطه ی خود را از بقیه ی هم‌خانه های خود مخفی نگه داشتند. تام آن زمان در دنباله ی فیلم «مأموریت غیر ممکن» (Mission Impossible) دستیار کارگردان بود.

این زوج در سال ۲۰۱۶ در استرالیا باهم ازدواج کردند.

کیم کارداشیان و کانیه وست

کانیه وست و کیم کارداشیان اولین بار در سال ۲۰۱۰ با یکدیگر آشنا شدند. آن زمان کانیه تازه به رابطه عاشقانه اش با امبر رز پایان داده بود، کیم با مدلی به نام گابریل اوبری در رابطه بود.

کانیه و کیم با یکدیگر دوستان معمولی بودند، تا اینکه در سال ۲۰۱۲ همه چیز چرخشی عاشقانه پیدا کرد.

در سال ۲۰۱۲، پس از پایان زندگی مشترک بسیار کوتاه کیم با بسکتبالیستی به نام کریس هامفریز، کانیه آهنگی به نام Theraflu منتشر کرد که در آن اذعان کرد احساسش به کیم چیزی بیشتر از یک دوست معمولی است.

چند ماه بعد، کیم به همراه کانیه در حال وقت گذرانی با یکدیگر در سفر دیده شد. دسامبر همان سال، کیم اعلام کرد که او و کانیه اولین فرزند خود را در راه دارند.

آن ها در سال ۲۰۱۴ در فرانسه با یکدیگر ازدواج کردند و صاحب ۴ فرزند شدند. زندگی مشترک این زوج اما دوام نیاورد و آن ها در سال ۲۰۲۲ به ازدواج خود پایان دادند.

بلیک لایولی و رایان رینولدز

رایان رینولدز و بلیک لایولی در سال ۲۰۱۰ در زمان بازی در فیلم ابرقهرمانی «گرین لانترن» (Green Lantern) باهم اشنا شدند. آن زمان رایان همسر اسکارلت جوهانسون بود و بلیک هم با پن بدجلی، همبازی اش در سریال «دختر سخن چین» (Gossip Girl) در رابطه عاشقانه بود.

در اواخر سال ۲۰۱۰ هم ازدواج رایان و هم رابطه عاشقانه ی بلیک به پایان رسید. آن ها در تابستان ۲۰۱۱ همزمان با حضورشان در فعالیت های تبلیغاتی فیلم «گرین لانترن» رابطه ی دوستی خود را ادامه دادند.

اما نزدیک به یک سال بعد از اکران این فیلم، دوستی معمولی آن ها به عشق و عاشقی تبدیل شد. بلیک و رایان بعد از حضور در یک قرار عاشقانه ی مشترک به همراه شرکای عاطفی آن زمان شان، به رابطه ی ویژه ی میان شان پی بردند.

این زوج در سال ۲۰۱۲ با یکدیگر ازدواج کردند و حالا صاحب ۴ فرزند هستند.

منبع: insider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود