همه روابط عاشقانه پرماجرای دریک؛ از ریانا تا جنیفر لوپز

همه روابط عاشقانه پرماجرای دریک؛ از ریانا تا جنیفر لوپز

دریک به عنوان یکی از شناخته شده ترین موزیسین های دنیا، روابط عاشقانه ی علنی زیادی داشته است. عشق آنچنان جایگاه پررنگی در زندگی این رپر ۳۶ ساله داشته است که او در سال ۲۰۲۲ گردنبندی از ۴۲ انگشتر نامزدی درست کرد به یاد همه ی آن دفعاتی که امیدوار بود رابطه عاشقانه اش به خواستگاری بیانجامد اما هرگز این اتفاق رخ ندارد. و نام زنان مشهور زیادی در سابقه ی روابط عاشقانه ی دریک یا شایعات مربوط به آن وجود دارد.

ریانا

دریک و ریانا بعد از آشنایی با یکدیگر در زمان ساخت موزیک ویدئوی Pon de Replay خانم خواننده، به مدت یک دهه وارد رابطه ی مملوء از قهر و آشتی شدند.

بعد از سال ها دیده شدن آن ها با یکدیگر و انتشار خبرهایی درباره ی رابطه عاشقانه ی آن ها، دریک بالاخره در سال ۲۰۱۵ در مراسم جوایز موزیک ویدئوی امِ‌تی‌وی رابطه اش با ریانا را تأیید کرد و همچنین فاش کرد که از سال ها قبل به او علاقمند بود.

دریک رو به حاضرین گفت: «از ۲۲ سالگی عاشقش بوده ام.»

یک سال بعد آن ها قطعه ی Work را با همکاری یکدیگر منتشر کردند. با این حال، در سال ۲۰۱۸ ریانا از پایان رابطه اش با دریک خبر داد. او در مصاحبه ای گفت: «حالا باهم نه دوست هستیم نه دشمن.»

سیزا

دریک با تأیید رابطه اش با سیزا، خواننده ی آمریکایی در قطعه ی خود به نام  Mr Right که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد، طرفدارانش را شوکه کرد. او در بخشی از این آهنگ از سیزا نام برده و گفته بود او در سال ۲۰۰۸ با او در رابطه عاشقانه بود.

سیزا بعداً در توییتی رابطه ی خود با دریک را تأیید کرد اما گفت آقای رپر در مورد زمان این رابطه دچار اشتباه شده است و آن ها در سال ۲۰۰۹ با یکدیگر در رابطه بودند.

سیزا همچنین درباره ی رابطه عاشقانه اش با دریک گفت که همه ی اطرافیانش در آن زمان می توانند تأیید کنند که رابطه ی آن ها جز عشق و آرامش چیز دیگری نبود.

خانم خواننده همچنین در مصاحبه ای گفت که دریک همیشه به نیکی از او یاد می کند و او از این بابت قدردان است. سیزا همچنین تأکید کرد که احترام زیادی برای دریک قائل است.

سوفی براسوکس

شایعه ی رابطه عاشقانه ی دریک با سوفی براسوکس در سال ۲۰۱۷ مطرح شد. براسوکس قبلاً بازیگر پورن بود که به بازیگری فیلم روی آورد. وقتی بعد از اتمام رابطه ی کوتاه شان با یکدیگر، براسوکس از بارداری خود خبر داد، دریک آن را رد کرد.

نماینده ی دریک در آن زمان به رسانه ها اعلام کرد: «اگر واقعاً بچه ی دریک باشد که خودش اینطور فکر نمی کند، به وظیفه ی خود در قبال بچه عمل خواهد کرد. سوفی براسوکس هم یکی دیگر از بسیار زنانی است که تا به حال ادعای بارداری از دریک را داشته اند.»

پیش از آنکه به طور رسمی اعلام شود فرزند براسوکس از دریک است، پوشا تی، دیگر رپر آمریکایی از دریک انتقاد و او را متهم کرد به دلیل شغل قبلی براسوکس، فرزندش از او را پنهان می کند.

پوشا تی در قطعه ی خود به نام The Story of Adidon خطاب به دریک گفت که باید شغل قبلی براسوکس را فراموش کند و فرزندش را بپذیرد. او همچنین در بخشی از این آهنگ به دریک گفت: «تو داری یک بچه را پنهان می کنی، بگذار آن بچه به خانه اش برود. آن بچه را دوست داشته باش و به آن دختر احترام بگذار. فراموش کن که یک ستاره ی پورن بوده.»

بعداً آزمایش دی‌اِن‌اِی تأیید کرد که دریک پدر فرزند براسوکس است، پسری که نامش را آدونیس گذاشتند.

جنیفر لوپز

شایعه ی رابطه عاشقانه ی دریک و جنیفر و لوپز اولین بار بعد از همکاری شان با یکدیگر در سال ۲۰۱۶ مطرح شد.

آن ها حتی شب سال نو را باهم جشن گرفتند و دریک به لوپز یک گردنبند تیفانی ۱۰۰ هزار دلاری هدیه داد.

با این حال، ۲ ماه بعد رابطه ی آن ها به پایان رسید. آن زمان منبعی به رسانه ها گفت: «رابطه ی آن ها هیچوقت خیلی جدی نبود. از همدیگر خوش شان می آمد و با هم خوش می گذراندند. از دیدن هم خوشحال می شدند و می شوند. از وقت گذراندن و ساخت موسیقی باهم لذت می برند. جنیفر احترام زیادی برای دریک و استعدادش قائل است و دریک هم همین احساس را نسبت به او دارد.»

تایرا بنکس

دریک در سال ۲۰۱۲ با تایرا بنکس، سوپرمدل مشهور به یک قرار عاشقانه در دیزنی لند رفت.

دریک در مصاحبه ای دراینباره گفت: «یک بار با تایرا سر قرار عاشقانه رفتم. باهم با قیافه ی مبدل به دیزلی لند رفتیم که خیلی خوش گذشت. نمی دانم که واقعاً یک قرار عاشقانه محسوب می شد یا نه. بیشتر یک دورهمی بود. ما حالا هم رابطه ی نزدیکی باهم داریم.»

دریک و بنکس رابطه ی دوستانه ی خود را حفظ کرده اند و بنکس در موزیک ویدئوی او به نام Child’s Play حضور یافت.

جولیا فاکس

جولیا فاکس شاید بیشتر با رابطه عاشقانه ی کوتاهش با کانیه وست شناخته می شود، اما او رابطه ی کوتاهی هم با دریک داشته است.

فاکس یک بار در پادکست خود درباره ی دریک گفت: «دریک عالی و جنتلمن است. واقعاً هیچ اتفاق به خصوصی بین مان نیفتاد. ما فقط دوستان معمولی بودیم که با هم وقت می گذراندیم. نمی توانم بگویم که یک رابطه عاشقانه بود.»

کایلی جنر

شایعه ی رابطه عاشقانه دریک و کایلی جنر در سال ۲۰۱۹، در زمان جدایی جنر از شریک عاطفی اش، تراویس اسکات مطرح شد.

رابطه ی آن ها از همان ابتدا دوستانه بود. منبعی آن زمان به رسانه ها گفت: «دریک و کایلی این اواخر با هم وقت گذرانده اند. آن ها خیلی وقت است که باهم دوست اند و دریک رابطه ی نزدیکی با خانواده ی کایلی دارد.»

وجود رابطه عاشقانه میان جنر و دریک هرگز به طور رسمی تأیید نشد.

هیلی بالدوین

پیش از ازدواج هیلی بالدوین با جاستین بیبر، شایعه ی رابطه عاشقانه ی او و دریک مطرح شده بود و آن ها چند باری با یکدیگر دیده شده بودند.

همچون کایلی جنر، رابطه ی بالدوین و دریک هم هرگز رسماً تأیید نشد.

منبع: mirror
دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • عشق؟ تیر ۲۸, ۱۴۰۲

    این عشقه ایا؟
    هر روز با یکی اسمشو میزارن عشق

    منکه عشقم رفت. بهترین دوستم در واقع بدترین خیانتو بهم کرد و منم تا الان موندم. منتظرم از شوهرش طلاق بگیره.

    • سوسن تیر ۲۹, ۱۴۰۲

      شما اختلال شخصیت وابسته دارید که با دیدن بی وفایی و خیانت و ترجیح دیگری هنوز منتظرید به یکی دیگه هم خیانت کنه و به شما برگرده…. حتما خودتون رو درمان کنید به عنوان یه روانشناس بهتون توصیه میکنم.

  • محسن مرداد ۲, ۱۴۰۲

    تورو به امام حسین ع اگه مسلمانی هست کمک کنه من کارگر سرگزرم چند روزه کار گیرم نیامده دوتا بچه کوچیک دارم و مستاجرم ۲ماه کرایه خونه ندادم و مغازه ام دیگه نسیه نمیده بهم دستم از همه جا کوتاه به جون بچه هام ۵هزارم تو کارتم نیست الان با چه رویی خونه برم فقط ۱لقمه نون خالی برای بچه ها کمکم کنید
    ۵۸۵۹۸۳۱۲۲۸۹۳۲۳۸۹محسن ب