غذای گربه و سگ رویال کنین انتخابی مناسب برای حیوانات کوچک+ مهم‌ترین نکات خرید کوله گربه

غذای گربه و سگ رویال کنین انتخابی مناسب برای حیوانات کوچک+ مهم‌ترین نکات خرید کوله گربه

در چند سال اخیر غذای سگ و گربه رویال کنین به‌خوبی توانسته است یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌های صاحبان حیوانات خانگی را پوشش دهد؛ چراکه غذاهای گربه و سگ رویال کنین دارای مواد مغذی فراوانی هستند که کاملاً سلامت جسمی حیوانات خانگی را پوشش می‌دهند. همچنین کمپانی رویال کنین اقدام به تولید انواع غذای حیوانات با خواص دارویی و درمانی هم کرده است و بدین‌وسیله گام بلندی برای سلامت و پیشگیری از بیماری‌های حیوانات خانگی برداشته است.

غذای سگ رویال کنین

غذای سگ رویال کنین یکی از برندهای معتبر و شناخته‌شده در تولید غذای سگ‌های خانگی است. درواقع غذای سگ رویال کنین به‌دلیل داشتن چند ویژگی منحصربه‌فرد توانسته است گوی سبقت را از سایر رقبا بگیرد. مهم‌ترین ویژگی‌های غذای سگ رویال کنین عبارت‌اند از:

کیفیت و مرغوبیت بالا

اولین ویژگی ممتاز غذای سگ رویال کنین به کیفیت و مرغوبیت محصولات این کمپانی برمی‌گردد. کمپانی رویال کنین در تولیدات خود از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده کرده است و همین امر سبب شده است کیفیت تولیدات این کمپانی نیز بالا برود.

لحاظ کردن فاکتور سن سگ‌ها

دومین ویژگی غذای سگ رویال کنین این است که در تولید محصولات به سن سگ‌ها هم توجه شده است. به‌عنوان مثال غذای سگ رویال کنین مخصوص توله‌سگ‌ها، با غذای سگ‌های بالغ متفاوت است.

لحاظ کردن فاکتور نژاد سگ‌ها

سومین ویژگی مثبت غذای سگ رویال کنین توجه به نژاد سگ‌هاست. از آنجا که سگ‌ها دارای نژادهای مختلفی هستند و همه نژادهای سگ‌ها به یک نوع غذای یکسان نیاز ندارند، کمپانی رویال کنین این موضوع را در تولیدات خود مدنظر داشته است و غذای مناسب و مجزا برای هرکدام از نژادهای سگ تهیه و تولید کرده است.

غذای گربه رویال کنین

در چند سال اخیر، غذای گربه رویال کنین در بین سایر غذاهای گربه موجود در بازار، به‌دلیل دارا بودن برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد، توانسته است نام نیکی را از خود در ذهن صاحبان گربه‌های خانگی بر جای بگذارد. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های غذای گربه رویال کنین عبارت‌اند از:

کیفیت و مرغوبیت بالا

غذای گربه رویال کنین در ردیف یکی از بهترین برندهای غذای گربه است که در بازار موجود است. در این غذاهای خشک نیز کیفیت و مرغوبیت در درجه اول اهمیت قرار گرفته و سعی شده است با شناخت صحیح از نیازهای بدنی انواع گربه‌های خانگی غذایی تولید شود که سلامت این حیوانات را تأمین کند.

در نظر گرفتن سن گربه‌ها

فاکتور مهم دیگری که در تولید غذای گربه رویال کنین به کار گرفته شده است، توجه به سن گربه‌هاست. غذای گربه رویال کنین برای بچه گربه‌ها و گربه‌های بالغ غذاهای متعددی در نظر گرفته است که این موضوع حکایت از دقت و هوشیاری کمپانی رویال کنین در تولیدات خود دارد.

در نظر گرفتن نژاد گربه‌ها

گربه‌ها نیز دارای نژادهای متعددی هستند و بدیهی است هر گربه‌ای با توجه به نژادی که دارد، نیازهای غذایی متفاوتی نیز دارد؛ از این‌رو کمپانی رویال کنین، با توجه به نژادهای مختلف گربه‌ها و با شناختی که از انواع نژادهای گربه‌ها دارد، اقدام به تولید غذای گربه رویال کنین متناسب با نژاد گربه‌ها کرده است.

انواع غذاهای سگ و غذای گربه رویال کنین

یکی از ابتکارات که در تولید انواع غذای سگ و غذای گربه رویال کنین به کار گرفته شده است تولید برخی از غذاهاست که جنبه درمانی و تقویتی هم برای این حیوانات دارند. به عبارتی دیگر کمپانی رویال کنین در تهیه غذاهای حیوانات خانگی، سلامت محصولات را در درجه اول اهمیت قرار داده است؛ از همین رو غذای سگ رویال کنین و غذای گربه رویال کنین با خواص دارویی و درمانی وارد بازار شده است. از مهم‌ترین انواع غذای سگ و غذای گربه رویال کنین عبارت‌اند از:

غذای درمانی

غذای درمانی همان‌طور که از نام آن مشخص است به غذایی گفته می‌شود که برای حیوانات خانگی همچون دارو عمل می‌کند و سبب پیشگیری از بسیاری از بیماری‌های این حیوانات می‌شود. مسلم است چنین غذایی نه‌تنها به سلامت حیوانات خانگی کمک می‌کند.

غذای مرطوب

تولید غذای مرطوب سگ‌ها و گربه‌ها از دیگر ابتکارات کمپانی رویال کنین بوده است. هدف از تولید غذای مرطوب رویال کنین، تأمین رطوبت بدن حیوانات خانگی بوده است. غذای مرطوب رویال کنین به دو صورت غذاهای کنسروی و غذاهای بالشتی (پوچ) تولید و به بازار عرضه شده است.

فواید غذای گربه و غذای سگ رویال کنین

از جمله فواید غذای گربه و غذای سگ رویال کنین عبارت‌اند از:

• تقویت سیستم ایمنی و حفظ سلامت مفاصل و استخوان‌ها

• بهبود عملکرد سیستم گوارشی و هضم آسان

• حفظ سلامت پوست و تقویت‌کننده رشد مو و ناخن‌ها

• حفظ سلامت دندان‌ها و پیشگیری از پوسیدگی آن‌ها

• دارای فرمولاسیون دقیق و مناسب با در نظر گرفتن کالری مورد نیاز حیوان

• بهبوددهنده کیفیت مدفوع و کاهش‌دهنده بوی بد مدفوع

کوله گربه مناسب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

کوله گربه و سگ هم از وسایل جدید و کاربردی است. درواقع این کوله‌ها جایگزینی برای باکس حمل گربه و سگ هستند؛ با این تفاوت که بسیار شیک‌تر بوده و حمل و نقل آن‌ها نیز راحت‌تر است. همچنین از نظر زیبایی ظاهری نیز با باکس‌های حمل گربه و سگ تفاوت بارزی دارند.

از جمله ویژگی‌های کوله گربه و سگ مناسب عبارت‌اند از:

دارای تهویه مناسب

یکی از اصلی‌ترین فاکتورهایی که کوله گربه و سگ باید داشته باشد این است که حتماً دارای تهویه مناسب باشد؛ چراکه در غیر این صورت قطعاً در سلامت گربه یا سگ شما تأثیر منفی خواهد داشت و همین‌طور امکان قرار دادن گربه و سگ به مدت طولانی در آن‌ها ممکن نخواهد بود.

محکم و دارای استقامت بالا

از دیگر ویژگی‌های کوله گربه و سگ مناسب جنس کوله است که باید محکم و مقاوم باشد؛ چراکه در غیر این صورت نمی‌تواند وزن گربه یا سگ را تحمل کند.

اندازه متناسب

یکی دیگر از فاکتورهای کوله گربه و سگ که حتماً باید به آن توجه شود اندازه متناسب کوله گربه و سگ است. این کوله‌ها نباید از اندازه حیوانات خانگی بزرگ‌تر یا خیلی کوچک‌تر باشند، بلکه باید هنگام خرید حتماً به وزن و اندازه حیوانات توجه شود.

دارا بودن پد نرم برای راحتی حیوان

دارا بودن پد نرم نیز از دیگر ویژگی‌های مهم در خرید کوله گربه و سگ است؛ چراکه ممکن است حیوان زمان نسبتاً طولانی را در کوله سر کند و بدیهی است اگر جای راحتی نداشته باشد، بی‌قراری می‌کند و در کوله آرام نخواهد ماند.

قابلیت ضد آب

ضد آب بودن کوله نیز از دیگر فاکتورهای مهمی است که کوله گربه و سگ مناسب باید داشته باشد. قابلیت ضد آب بودن کوله، مخصوصاً در زمستان و فصول بارانی بسیار اهمیت دارد.

قابلیت شست‌وشو

بدیهی است کوله گربه و سگ نیز پس از اینکه مدتی استفاده شدند، نیاز به شست‌وشو پیدا می‌کنند؛ از این‌رو قابلیت شست‌وشو کوله گربه و سگ از فاکتورهای مهم و ضروری است؛ چراکه با سلامت و بهداشت حیوانات خانگی و صاحبان آن‌ها مرتبط است.

سخن پایانی

در این مقاله غذای سگ و غذای گربه رویال کنین بررسی و خواص و فواید آن‌ها نیز بیان شد. بدیهی است با توجه به توضیحات ارائه‌شده، استفاده از این نوع غذاها نه‌تنها بر سلامت جسمی حیوانات خانگی مؤثر است، بلکه سبب بالا رفتن طول عمر این حیوانات نیز می‌شود. همچنین در باب فاکتورهای ضروری کوله گربه و سگ نیز توضیحاتی ارائه شد که لازم است در زمان خرید کوله گربه و سگ حتماً به آن‌ها توجه شود.

بدون نظر

ورود