این نشانه ها می گوید کسی از شما خوشش می آید

این نشانه ها می گوید کسی از شما خوشش می آید

میل به دوست داشته شدن در همه ی ما وجود دارد، با این حال، همه ی ما در نشان دادن آن چندان خوب نیستیم. فهمیدن اینکه دوست یا همکارتان یا کسی که به او علاقه دارید از شما خوشش می آید یا نه، گاهی می تواند دشوار باشد. خوشبختانه نشانه های نه چندان واضحی وجود دارد که معلوم می کند دل کسی با شما هست یا نه.

۱- به صدای شما واکنش نشان می دهد

این نشانه ی بسیار مهم و قابل توجهی است. کارشناسان می گویند وقتی از کسی خوش مان می آید، تن صدایمان را بر حسب میزان جذابیتی که او برایمان دارد، تغییر می دهیم. مثلاً زن ها وقتی جذب کسی می شوند، اغلب از صدای زیرتر و غیریکنواختی استفاده می کنند. به علاوه، زنان مردان با صداهای بم تر را ترجیح می دهند و مردان اغلب جذب زنانی می شوند که صدای زیری دارند.

۲- درباره ی زندگی شخصی اش به شما اطلاعات جزئی می دهد

هر چه از کسی بیشتر خوش تان بیاید، اطلاعات شخصی تری درباره ی خودتان به او می دهید. فرد ممکن است حتی از عیب ها یا شکست های خود هم صحبت کند، اما به شکلی نسبتاً غیر جدی. به علاوه، او سعی می کند با پرسیدن از خودتان، مکالمه ادامه پیدا کند.

۳- ناز می کند

وقتی کسی که شروع به ناز کردن می کند، همه چیز ناگهان جالب تر می شود و شما تلاش تان را به دست آوردن چیزی که می خواهید دو چندان می کنید. دست نیافتنی به نظر رسیدن، دیگران را مشتاق تر می کند. اما به خاطر داشته باشید که این شیوه تنها زمانی جواب می دهد که هر دو طرف به یکدیگر علاقمند باشد، در غیراینصورت، تنها یک چیز یک طرفه خواهد بود.

۴- پاهای خود را رو به شما برمی گرداند

به زبان بدنش توجه کنید، به ویژه به دست ها و پاهایش. حالت قرارگیری بدن می تواند نشان دهد که فردی از شما خوشش می آید یا نه. اگر پا روی پا نمی اندازد، نشانه ی قوی ای است که به شما تمایل دارد. به علاوه، دقت کنید که آیا با شما تماس چشمی دارد یا خیر، یا کف دست هایش رو به بالا است یا نه؛ این ها نشان دهنده ی باز بودن زبان بدن هستند. این امر در مورد هم مردان صدق می کند و هم زنان.

۵- با صراحت می گوید که در رابطه عاطفی یا متأهل نیست

اگر در مکالمه تان با یکدیگر به شکلی یکباره و بی مقدمه معلوم کرد که در حال حاضر با کسی در رابطه عاطفی یا متأهل نیست، از کنار آن ساده نگذرید. به احتمال زیاد دلیلی پشت آن وجود دارد. بنابراین اگر می خواهید تمایل خودتان را به او نشان دهید، احتمالاً نوبت شما است که این کار را انجام دهید. او می خواهد دست یافتنی بود خود را به عنوان نشانه ای از تمایلش به شما نشان دهد.

۶- سر به سرتان می گذارد

این یکی از نشانه هایی است که می توانید حین مکالمه با او تشخیصش دهید. اگر شما را دست می اندازد، اما به شکلی شوخ طبعانه، ممکن است به شما علاقمند باشد، چون این کار روشی برای ابراز علاقه است. اگر شما هم به او احساس دارید، بیکار ننشینید. فقط حواس تان باشد که سر به سر گذاشتن برای شوخی کردن است، اما اگر او بابت چیزی شما را دست می اندازد که نسبت به آن حساس هستید، یک نشانه ی منفی تلقی می شود.

۷- با چیزی در اطرافش بازی می کند

باز هم توجه به زبان بدن را فراموش نکنید. وقتی کسی بی قرار است، با موها، لباس یا وسایلش بازی می کند. این امر می تواند نشانه ی مجذوب شدن هم باشد و می توانید آن را به راحتی در حرکات او تشخیص دهید.

۸- از رفتارتان تقلید می کند

آیا بعد از اینکه آرنج تان را روی میز گذاشتید متوجه شدید کسی که از او خوش تان می آید هم تنها چند لحظه بعد همین کار را کرد؟ احتمالاً می توانید به زودی ابراز علاقه را شروع کنید. از نظر علمی ثابت شده که آدم ها از کسانی که از آن ها خوش شان می آید تقلید می کنند، چه در حرکات و حالت بدن و چه در حرف زدن یا حتی علائق غذایی یا موسیقایی خود.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲۶ نظر

ورود

  • فرهاد آذسن مرداد ۲۶, ۱۴۰۲

    چرا کسی به من ابراز علاقه نمی‌کند با اینکه سن من داره بالا میره و موقعیتی پیش نمیاد

    • امیرمسعود مرداد ۲۶, ۱۴۰۲

      منم همچنین، الان همه دخترا به دنبال گزینه های فول آپشن هستن موقعیت اجتماعی بالا، وضع مالی خیلی خوب، ماشین مدل بالا، خونه، قیافه شبیه سلبرتی ها، …….

    • ... مرداد ۲۶, ۱۴۰۲

      اینقدر منتظر بمون تا علف زیر پاهات سبز شه خخخخخ
      خیلی جدی نگیر اینجا چرت و پرت زیاد مینویسن

    • ... مرداد ۲۹, ۱۴۰۲

      هعی هم درد 🤧

  • چرا باید بگم مرداد ۲۶, ۱۴۰۲

    نتیجه گیری: همه از من متنفر هستند

    • سعید مرداد ۲۶, ۱۴۰۲

      در برابر دختری که شکمش رو نمیتونه سیر کنه،لباس،غذا،مسافرت،ماشین،خونه و ،،،،غیره که همه چیزش رو مرد واسش فراهم میکنه بعد اونا بیان ناز کنن،اصلا دنبالشون نباش چون خودشون دنبالت میدوند
      واسه کسی که حتی شرت پاش مال خودش نیست دنبالشون نرو بزار خودشون دنبالت بیفتن

      • یکی مرداد ۲۸, ۱۴۰۲

        ما هیچیمون مال خودمون نیست مردوزن نداره تازه باید از خداتونم باشه خانومتون نره کار بیرون بکنه بریزه توشکم شما

  • زینب مرداد ۲۷, ۱۴۰۲

    توقعات و احتیاط و سوءاستفاده شما پسرا هم خیلی زیاده علتش همینه که مجرد می مونید وگرنه امکان ندارن دو و ورتون دختر خوب نباشه

    • SAJGOD مرداد ۲۷, ۱۴۰۲

      ببند

    • علی مرداد ۲۷, ۱۴۰۲

      ما پسرا خودمون میخوایم مجرد باشیم تا گیر گشنه هایی مثل شما نیوفتیم

      • 💁🏻‍♀️ مرداد ۲۸, ۱۴۰۲

        خب چرا دنبال دختری گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پوف پوف بو میده نقل کسی مثل تو شده
        شما ها اکثر از رابطه هنجار شکنی میخواهید نه عرف

    • ه ر مرداد ۳۰, ۱۴۰۲

      اتفاقا شما دخترا توقعاتتون بیش از حده که کسی نمیگیردتون

    • جام مهر ۵, ۱۴۰۲

      این دخترا قیمت دارن. بعضیا رو نمیشه قیمت گذاشت. دنبال اونا باش

  • محمدی مرداد ۲۷, ۱۴۰۲

    دوره عجیبی شده

  • یک مادر. مرداد ۲۸, ۱۴۰۲

    فرزندم تشکیل زندگی یه جو معرفت ومسئولیت پذیری می خواهد که متاسفانه درنسل امروز ی کم رنگ شده بقیه بهانه است…. ..

  • کیانا مرداد ۲۹, ۱۴۰۲

    فهمیدم همه ازم خوششون نمیاد😂😂

  • اشکان مرداد ۲۹, ۱۴۰۲

    دیدن اینجور مطالب باعث میشه یکم ذوق کنم واقعا(یاد تجربه های شخصیم میفتم مور مور میشم😂). ولی حقیقت امر واقعا این چیزا اهمیتی نداره. حداقل تو طولانی مدت. دوستانی که میگن دختر نمیاد اینا دو دلیل داره: ۱. ترس از ارتباط با جنس مخالف ۲.قضاوت بی مورد در حالی که حتی یه مکالمه درست و حسابیم نداشتن و….

  • یک دختر بدبخت ایرانی مرداد ۲۹, ۱۴۰۲

    ممکنه خیلی ها از من خوششان بیاد اما چ فایده فقط برای دوستی و رابطه جنسی میخوان هیچکی منو برای خودم نخواست … حتی خواستگارها بعد چند جلسه می‌فهمیدم هدفشان از ازدواج فقط رابطه جنسی همین! درصورتیکه زندگی متاهلی محبت همکاری تفاهم در زمینه های مختلف و… هم میخواد

    عده ای هم ک باخانواده آمدن خواستگاری فقط بوق بودن و بقیه برایشان تصمیم چون بی اراده بودن! اینم شانس منه

    • ابب مرداد ۳۰, ۱۴۰۲

      خب عزیزم ۹۰ درصد دلیل ازدواج رابطه جنسیه.وگرنه دلیل دیگه ای وجود نداره.وقتی کسی بخواد محبت و … داشته باشه اونو میتونه خیلی راحت با دوست دخترش هم داشته باشه.ازدواج در واقع مجوز رابطه جنسیه

    • موری شهریور ۱, ۱۴۰۲

      حسابشو بکنید اقایون زن نگیرن ببینید چطور خانما میان خاستگاری چه خوب هر روز با یکی باشی🤣

    • Narges شهریور ۲۹, ۱۴۰۲

      نه دخترم تو بدشانس و بدبخت نیستی حق تو نیز در این جهان هستی محفوظ است و به زودی به بهترین و زیباترین سهمی که لایقش هستی میرسی مثبت و امیدوار بمون گل زیبا

    • Narges شهریور ۲۹, ۱۴۰۲

      دخترم میفهمم حس ات رو و کاملا درکت میکنم اما دخترم تو بدشانس و بدبخت نیستی حق تو نیز در این جهان هستی محفوظ است و به زودی به بهترین و زیباترین سهمی که لایقش هستی میرسی مثبت و امیدوار بمون گل زیبا

  • موری شهریور ۱, ۱۴۰۲

    حسابشو بکنید اقایون زن نگیرن ببینید چطور خانما میان خاستگاری چه خوب هر روز با یکی باشی🤣

  • یک عدد خوشبخت🥺😂 شهریور ۳, ۱۴۰۲

    عهههه خاطر خواه زیاد دارم کههه، الهی دورت بگردم خودممم😂⁦♥️⁩

  • پسر بدبخت ایرانی شهریور ۲۰, ۱۴۰۲

    ببینین دخترا موجودات کثیفی هستند مخصوصا نصل امروزی ها که وقت با یکی دوستن اگه یه پسر دیگه بیاد و خوش تیپ تر و خوش قیافه تر از دوست پسرش باشه اون پسر رو ول میکنه همه دخترا دنبال موقعیت اجتماعی خوب قیافه خوب پول زیاد ماشین خوب ویلا خونه و …. هستن پس نتیجه میگیریم نباید دلمون رو به دخترا بسپاریم چون یه ماه یا یا سال بعد پاره پوره تحویلمون میده و میره با یکی دیگه اگه با … بزنیم بهتر از رابطه ..با دخترای ……. هست . پس برادر های من لطفا عاشق هیچ دختری نشید دخترای امروزی …مطمعنا اگه کسی بهتر از شما بود شما رو ول میکنن. پس در نتیجه ب…موجودات دخترای امروزی هستن.
    اگه تو پارک ها به اطراف دقت کنین و زود زود برین پارک متوجه میشین که هرروز یه دختر با چند تا پسر هست و اون پسر هارو سره کار میزاره و آخرش اون ها رو رد میکنه و اون ها به مواد و ساگار و الکل معتاد میشن .