استعفای یک مجری دیگر صدا و سیما؛ رضا جاودانی هم از تلویزیون کناره گیری کرد

استعفای یک مجری دیگر صدا و سیما؛ رضا جاودانی هم از تلویزیون کناره گیری کرد

پس از غیبت رضا جاودانی در برنامه «گزارش ورزشی» طی هفته های گذشته، این مجری و گزارشگر قدیمی و مطرح تلویزیون حالا از استعفای خود از صدا و سیما خبر داده است.

در یک ماه اخیر برنامه «گزارش ورزشی» بدون حضور رضا جاودانی از شبکه سه پخش می شد و به همین دلیل شایعاتی درباره ی پایان همکاری این مجری ورزشی با تلویزیون در ادامه ی تغییرات صدا و سیما مطرح شده بود.

حالا رضا جاودانی در گفتگویی تازه با «حرفی نو» از کناره گیری خود از تلویزیون خبر داده است.

استعفای رضا جاودانی

جاودانی در اینباره گفته: قطع همکاری خودم را با شبکه سوم سیما و به‌کلی با تلویزیون اعلام کرده‌ ام. ترجیح می‌ دهم در این شرایط فعلی با صدا و سیما همکاری نکنم.

این گزارشگر قدیمی تلویزیون دلیل کناره گیری خود را نیز اینگونه توضیح داده: اکثر دلایلم برای عدم همکاری با صدا و سیما شخصی است اما در شرایط فعلی یک انسان نمی‌ تواند نسبت به وضعیت زندگی هموطنانش نیز بی‌ تفاوت باشد. اوضاع اقتصادی مردم اصلاً خوب نیست و در این شرایط دیگر رمقی برای تماشای برنامه‌ های ما ندارند.

وی همچنین درباره ی نظر مدیران صدا و سیما درباره ی تصمیمش برای کناره گیری گفته: مدیران تلویزیون و شبکه سه لطف داشتند و علاقمند بودند که من به تلویزیون بازگردم اما من فعلاً ترجیح می‌ دهم این همکاری ادامه پیدا نکند.

بیوگرافی رضا جاودانی

استعفای رضا جاودانی

رضا جاودانی متولد سال ۱۳۴۸ در مشهد و دارای مدرک فوق لیسانس رشته حقوق جزا و جرم‌ شناسی است.

جاودانی که پدر مرحومش از تهیه کنندگان رادیو تلویزیون و مادرش بازنشسته واحد خبر صدا و سیما بود، در سال ۱۳۶۸ وارد صدا و سیمای مرکز خراسان شد و به اجرای برنامه‌ های مختلف و گزارش مسابقات ورزشی پرداخت.

در سال ۱۳۷۶ برای ادامه تحصیل به تهران رفت و در آنجا همکاری خود را با شبکه سه آغاز نمود.

نخستین برنامه ی وی «جُنگ ورزش» نام داشت که از سال ۱۳۷۶ روی آنتن شبکه سه رفت. جاودانی با پیوستن به شبکه سه صرفاً به اجرای برنامه های ورزشی پرداخت.

جاودانی در کنار مجریان و گزارشگرانی چون عادل فردوسی‌پور، جواد خیابانی و پیمان یوسفی یکی از قدیمی‌ترین مجزیان ورزشی تلویزیون بود که در برنامه‌ های پربیننده‌ای چون گزارش ورزشی، دایره طلایی، یک جهان یک جام، بیست چارده، آنسوی نیمکت، آسیا ۲۰۱۵، جام پانزدهم و مردان آهنین به مجری گری پرداخته بود.

برنامه مردان آهنین با اجرای جاودانی یکی از پر بیننده‌ ترین برنامه‌ های تلویزیون بود که در دوره خودش علاقمندان زیادی داشت.

جاودانی که وکالت خوانده در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم عضویت دارد.

رضا جاودانی متأهل است. او با مهشید سالاری، فوق لیسانس مردم شناسی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ازدواج کرده است.

این زوج پسری به نام شروین دارند که تحصیل کرده ی رشته ی وکالت است و در این زمینه فعالیت دارد.

استعفای رضا جاودانی
رضا جاودانی و پسرش شروین

دیجیاتو
۱۱ نظر

ورود

  • حامد شهریور ۱, ۱۴۰۲

    هر آدم عاقل و با انسانیتی در اولین فرصت ارتباطش رو با این ها باید قطع کنه

  • میثم شهریور ۱, ۱۴۰۲

    اخه …مردم چی فرض کردی روغن ریخته نظر امامزاده میکنی یه نگاه به خودت تو اینه بندا دیگه برات جونی نمونده مطمعنن خیلی وقت پیشم پول باز نشستگیتو گرفتی زدی به بدن

    • داور شهریور ۱, ۱۴۰۲

      یک همه مثل خودت نیستن
      دو این حرفو نزن که ۹۹ درصد کسایی که دور یا نزدیک، دور سفره ی غارت کشور هستن، سنشون بالای ۶۰ هست!

  • حاج محمود شهریور ۱, ۱۴۰۲

    به درک

    • حاج قاسم شهریور ۱۲, ۱۴۰۲

      بزنه تو کمرت

    • شاهرخ تویسرکانی آذر ۱۴, ۱۴۰۲

      آقای رضا جاودانی نمیخواد بخاطر ما ملت کناره گیری کنی و آتو بدی دست اونور آبی ها که بخاطر بدست اوری قدرت وطن که چیزی نیست ناموسشان را هم می‌فروشند شما نان به نرخ روز استخوانت از این نظام ووطنه مفت باختی آقای وطنفروش

  • مهدی شهریور ۱, ۱۴۰۲

    دلیل اصلی جداییش دوری از احمدی بود لامصب خیلی داشت خطرناک میشد

  • یک ایرانی شهریور ۵, ۱۴۰۲

    آخه عزیزم کی شما رو حساب می‌کنه مردم همین مردم مثلاً ضعیف دارند به اربعین میرند آیا شما با این مردم هستید؟ بعدش فرضا قطع همکاری کردید چه اثری دارد. میخواهید برید خارج دیگه این ادا و اصول ها چیه؟

  • آه آبان ۷, ۱۴۰۲

    خاچیکیان عالم تو سرت

  • ابراهیم آبان ۹, ۱۴۰۲

    به درک ، بهتر که رفتی اما یه سوال توی اون هشت سال حسن روحانی همچی چند برابر شد یادت نبود واسه مردم اشک تمساح بریزی
    حالا رفتی بی زحمت به احترام مردم پولهای صدا و سیما رو برگردون راست میگی

  • هم الغالبون آذر ۱۱, ۱۴۰۲

    دوستان عزیز و نویسنده محترم مطلب فراموش نکنید زمان افتادن روح ا… زم در تور اطلاعاتی مشاور و همکارش در فرانسه کریه و ناله میکرد و عنوان داشت که دقیقا عین جمله:_شما حتی نمیتونید تصور کنید که چه اشخاصی از هنرمندان،ورزشکاران،کارمندان ادارات حساس، برخی نظامیون و وزرا و سفرای سابق و…. با او بطور مستمر در تماس بودند و باید منتظر عواقب و ریزش ها و یا حتی دستکیری و محاکمه کارگردانان،بازیکران،تهیه کننده ها و….باشیم،امثال فرخ نجاد و برزو ارجمند و متواریان دیکر با کمک صاحب قلاده شان یعنی جهودنیسم اخرین زورشان را جهت براندازی زدند و مطمئن بودند که زیر رصد سازمان اطلاعات سباه باسداران قرار دارند و ماندنشان منجر به محاکمه و آبروریزی شان میشودخب بهتر از دست بیش کرفتن ورق برنده دیکری برایشان موجود نبود،امثال این مجری و کسانی که بسنده به اخراجشان شد یا اعتراف به اشتباهشان شده و توبه کردند و یا رابطه شان در حد جاسوسی و اقدام علیه امنیت ملی نبوده بهمین سادکی.اما انان که فرار کردند خیلی کثیف هستند یکی از نظر فروختن ناموس و خاک وطن به اجنبی و دشمنان قسم خورده ایرانیان یکی تلاش و ایجاد فضای تنش الود و سواستفاده از هیجان نوجوانان و جوانان و بدروغ به زیر بنر یک شبه تولید شده زن زندکی ازادی و خونخواهی مهسا امینی فریاد حق طلبی و ازادکی حنجره جر میدادند.تا حالا از فرخ نجاد که در مصاحبه اذعان کرد تمام مردم ایران فدای تار موی بسرم و مردم کشورش را به یک تار مو فدا میکند جه تعصبی به هموطنانش دارد در ایران لباس سیاه به تن برای مرحومه امینی کفت تا اخر عمر عذا داریم دوروز بعد در کنسرت شهرام شب بره در بزن و برقص بود و خنده های ابلیس وار میکرد.این جماعت را مردم ادم میکنند و بعد بمردمی که هرجه دارند از صدقه سر انهاست جفتک اندازی میکنند.