انرژی اسکالر چیست؟

انرژی اسکالر چیست؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امواج فرکانس زیستی و اسکالر قادر به تولید فرکانس‌های شفای اسکالر تعبیه‌شده با کد اطلاعاتی دی ان ای شخصی شما برای بهبود بلوک‌های پولی و پاکسازی یا باز کردن چاکرا ،با جدیدترین تکنولوژی و دستگاههای متاتراپی، اسکالر،بیورزونانس،جی دی وی و… برای موفقیت مالی، رفاه و فراوانی با استفاده از دی ان ای شخصی شما هستند.

انرژی اسکالر چیست؟

انرژی اسکالر به دلیل علاقه نیکولا تسلا به این موضوع خاص به عنوان “میدان های اسکالر” یا “میدان های تسلا” نیز شناخته می شود و مدت زیادی است که وجود دارد. استفاده از این انرژی هم در نظریه میدان کوانتومی و هم در مکانیک کوانتومی در هم تنیده شده است.

امواج اسکالر پدیده‌های هستند که در زمین‌شناسی، هیدرودینامیک و اخترفیزیک توصیف می‌شوند. آنها به طور طبیعی در طبیعت، در غذا، DNA و غیره وجود دارند و غیر هرتزی و غیر خطی هستند. به آنها طولی نیز گفته می شود که دارای دو موج الکترومغناطیسی یکسان هستند که فرکانس یکسانی دارند اما مخالف هستند.

جذب پول و فراوانی

تاریخچه و کشف انرژی اسکالر
کشف اسکالر به قرن نوزدهم برمی گردد و به جیمز کلرک ماکسول نسبت داده شود. سال‌ها بعد، این نیکولا تسلا بود که وجود انرژی اسکالر را نشان داد. 
 بعدها، انیشتین نیز وجود این انرژی را جدی گرفت ،که به کشف و فیزیک کوانتومی تبدیل شد.

در سال‌های بعد، تعدادی از محققان از جمله آندریا پوهاریچ آزمایش‌هایی را برای تعیین انرژی اسکالر بر بدن انسان انجام دادند. و نتیجه گرفت که این انرژی می تواند سیستم غدد درون ریز و ایمنی را تقویت کند. محقق دیگر، دکتر گلن راین، مشاهده کرد که انرژی اسکالر رشد گلبول های سفید را بهبود می بخشد. این آزمایش ها و مطالعات ثابت کردند که پتانسیل این انرژی باعث بهبود ایمنی بدن انسان می شود.

 امواج اسکالر می‌تواند انتقال انرژی را بدون تغییر در طول مسافت یا زمان انجام، پخش صوتی یا نوری که در طول مسافت و زمان تجزیه و تحلیل می‌شوند.
انرژی اسکالر می تواند حامل اطلاعاتی باشد که می تواند برای استفاده از راه دور نیز استفاده شود. علاوه بر این، اسکالر در اطراف ما هستند و فناوری اسکالر می تواند به ما کمک کند تا یک تجربه شفای عالی را شکل دهد.

انرژی درمانی اسکالار چیست؟

اسکالر درمانی،  از انرژی یا اسکالر برای بهبود و تقویت خلق و خو، استقامت و سلامت کلی فرد استفاده می کند. 
موادی که در این شیوه استفاده می شود مربوط به علوم کوانتومی و انرژی کوانتومی است. 

و اگر این روش را توسط یک متخصص انجام دهید، می تواند به شما در بهبود زمینه های زندگی و مدیریت استرس و … کمک کند. می توانید آن را به عنوان شارژ مجدد یک باتری لیتیومی در نظر بگیرید زیرا ممکن است احساس شادابی و طراوت کنید. علاوه بر این، چندین جلسه درمان اسکالر با پیوندهای شیمیایی قوی تر در DNA شما انجام می شود که به آنها کمک می کند تا در برابر آسیب مقاومت کنند. 
اسکالر درمانی از فرکانس انرژی اسکالر استفاده می کند که می تواند شما را در تقویت، ایجاد انگیزه، محافظت و سیستم عصبی خود مختار یا ANS شما کمک کند زیرا استرس و خطر را کاهش می دهد. همچنین در رابطه با فعالیت های اجتماعی که منفی هستند مفید هستند و به سلول های سم زدایی کمک می کنند و باعث آرامش می شوند.

فرکانس ثروت چیست؟

افراد بسیاری هستند که علاقه مند به پول و ثروت هستند اما در پس ذهن آن ها نگرش غلط نسبت به پول و ثروت وجود دارد. این افراد با وجود کوشش های فراوان برای به دست آوردن پول بسیار همیشه از مشکلات مالی رنج می برند. دلیل این اتفاق به مقدار بسیار زیاد در ذهن اینگونه افراد نهفته است. آنها ثروت را دوست دارند اما در ضمیر ناخودآگاه آنها تفکراتی ضد ثروت و دیدگاه های منفی نسبت به افراد ثروتمند وجود دارد. نقش تربیت و فرهنگ خانوادگی نیز می تواند بذر اینگونه تفکرات را از زمان کودکی در ذهن افراد بکارد.

اگر بخواهیم با روش ارسال فرکانس، بدست آوردن ثروت را بررسی کنیم باید بگویم که به طور غیر مستقیم فرکانس ها می تواند بر روی کسب ثروت موثر باشد. زیرا تا حد بسیار زیادی کسب مال و ثروت به ذهن افراد و نگاه آنها به این موضوع دارد. اما فرکانس هایی که مربوط به کسب ثروت می شود از نوع فرکانس هایی است که توسط ذهن فرد در زمینه ی خلق ثروت تولید و ایجاد میشود. اما بسیاری از افراد به دلیل مشکلات ذهنی و روحی دارای دیدگاه های منفی و مخرب نسبت به ثروت می شوند از این رو ارسال فرکانس و ایجاد آرامش ذهنی می تواند این گونه افراد را دارای آرامش ذهنی کند تا بتوانند دیدگاهی بهتر و تفکری مثبت تر نسبت به کسب ثروت داشته باشند.

 فرکانس های ذهنی برای کسب ثروت

یکی از عواملی که تاثیر موثر در کسب ثروت در افراد می شود، نوع و نگرش آنها به موضوع پول و ثروت است. ذهن افراد فرکانس هایی را از خود ساطع می کند که توان تاثیرگذاری بر شرایط پیرامون و افراد را دارد. این فرکانس ها آنقدر قدرتمند هستند که می تواند تاثیرات شگرفی بر شرایط خود و دیگران بگذارد. زمانی که دیدگاه یک فرد نسبت به پول و ثروت منفی و دست نیافتنی است، این تفکرات سدی بزرگ در مقابل ورود ثروت به زندگی فراهم می کند. در بیشتر مواقع نوع تفکر و سبک زندگی افراد در شکل گیری این نوع نگرش تاثیر می گذارد. بسیاری از افراد پول را عامل  فساد و کارهای خلاف می دانند.  خیلی از افراد انسان های پولدار را کسانی می بینند که با سوء استفاده و انجام امور خلاف عرف ثروتمند گردیده‌اند. این نوع نگرش های ذهنی سبب میشود که مغز انسان ها فرکانس هایی را مطابق با این اعتقادات پراکنده نماید. از این رو ثروت و خوشبختی جرات نزدیک شدن به این افراد را نخواهد داشت. وقتی شما در ذهن خود عاملی را ناپسند بدانید ذهن شما شرایطی را به وجود می‌آورد که این عوامل به شما نزدیک نشود و حتی در صورت فراهم شدن شرایط، این خود شما هستید که آنها را از خود دور می نماید. اینگونه تفکرات نه تنها شما را ثروتمند نخواهد کرد بلکه خیر و برکت را از زندگی معمولی و روزمره شما نیز دور خواهد کرد.

فرکانس های مثبت برای کسب ثروت
برای آنکه فردی ثروتمند باشید ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشید که ذهن و نگرش شما باید ثروتمند باشد. دیدگاه شما نسبت به ثروت باید تحسین برانگیز و همراه با عشق باشد. با اشتیاق فراوان و ذهنیت مثبت نسبت به پول و ثروت ذهن شما نیز با این تفکرات همسو و هم جهت می شود. آن زمان است که مغز فرکانس هایی را از خود تولید می کند که می تواند بر عوامل و شرایط تاثیر گذاشته تا زمینه برای ظهور پول و ثروت فراهم شود. به عبارت دیگر با قدرت فرکانسهای ذهن افراد شرایط برای به وجود آمدن موفقیت مالی خلق میشود.

انسان هایی در مسیر زندگی قرار می گیرند که ما را در زمینه مالی یاری خواهند داد و وسیله ای خواهند بود برای ایجاد فرصت های کسب ثروت و مال فراوان. قدرت ذهن می تواند به خوبی شغل و موقعیت هایی را برای ما فراهم آورد که به کسب ثروت و برکت منجر می شود.

بهترین تکنیک برای پاکسازی هاله و چاکرا

نیکولا تسلا به ما قدرت امواج اسکالر را داد که بدون افت قدرت از زمین عبور می کنند. این همان چیزی است که فناوری از آن استفاده می کند. این امواج با یک دستگاه خاص در فرکانس‌های مختلف تولید می‌شوند تا احساسات منفی را که هاله شما را تضعیف می‌کنند و چاکراهای شما را مسدود می‌کنند پاک کنند تا بتوانید در همه زمینه‌های زندگی خود مثبت‌اندیشی را به وجود بیاورید.

خدمات پاکسازی هاله و خدمات پاکسازی چاکرا

خدمات پاکسازی چاکرا ، میدان انرژی ظریف بدن شما را بازیابی می کند تا بتوانید انرژی مثبت را در درون و اطراف خود احساس کنید. بدون گیاه، مکمل یا دارویی که عوارض جانبی به شما بدهد، هیچ درمان دردناکی برای بهبودی وجود ندارد، و نیازی به رفتن به جایی نیست، زیرا می توانید این روش را در هر کجا که هستید دریافت کنید. 

این روش بر اساس اصول تشدید زیستی و تجربه شده توسط جدیدترین و پیشرفته ترین علم فیزیک کوانتومی و توسط دکتر گیلکی متخصص متافیزیک در کشور ایران انجام میگردد.

اگر یک حرفه ای یا یک کارآفرین باشید، ما یک برنامه عالی برای موفقیت حرفه ای و موفقیت تجاری شما داریم.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود