بهترین پادکست‌ های فارسی برای یادگیری کسب‌وکار

بهترین پادکست‌ های فارسی برای یادگیری کسب‌وکار

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همواره یکی از بهترین راه‌های آموزش و یادگیری شنیدن پادکست‌ها بوده است. از مزیت‌های یادگیری از طریق شنیدن پادکست‌ها، امکان گوش دادن به آن و داشتن زمان مناسب برای تمرکز بر صحبت‌های گوینده پادکست در زمان‌هایی است که فراغت کافی از کارهای روزمره وجود دارد. حال اگر شما قصد یادگیری راه‌اندازی کسب‌وکار نوآورانه یا استارتاپ را دارید،‌ این راهنما می‌تواند برای شما مناسب باشد.

پادکست خوب برای یادگیری کسب‌وکار

یکی از بهترین راه‌های یادگیری راه‌اندازی کسب‌وکار شنیدن تجربیات کسانی است که این مسیر را طی کرده‌اند و کسب‌وکار موفقی را با همه فراز و فرود آن تجربه کرده‌اند. همانطور که می‌دانید راه‌اندازی کسب‌وکار در ایران چالش‌های خاصی دارد که شاید در کتاب‌های ترجمه موجود در بازار، این چالش‌ها به خوبی بیان نشده باشند. از این رو اگر شما می‌خواهید یادگیری جامعی در این حوزه داشته باشید شنیدن از کارآفرینان ایرانی و چگونگی راه‌اندازی کسب‌وکار آن‌ها می‌تواند منبعی بسیار مفید باشد.

معرفی بهترین پادکست کسب‌ و کاری برای کارآفرینی در ایران

یکی از بهترین پادکست های فارسی کسب‌ و کار در ایران پادکست شعاع است. در این پادکست در هر قسمت از آن شما با داستان زندگی و تجربیات یک کارآفرین ایرانی روبرو هستید که یادگیری‌های خود از چالش‌ها و فراز و فرودهای شغلی خود را توضیح می‌دهد.

میزبان این پادکست که خود تجربه راه‌اندازی و مدیریت کسب‌وکاری موفق را دارد سعی می‌کند متناسب با وضعیت روز صنعت از هر مهمان سوالاتی داشته باشد تا عمق بینش و روش‌های حل مساله مهمان را درک کرده و به مخاطبان نیز منتقل کند.

معرفی پادکست شعاع

معرفی پادکست شعاع

پادکست شعاع به میزبانی آرمان صفایی مدیرعامل پلتفرم تریبون از سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را شروع کرده و تا کنون ۲۱ قسمت از آن با منتشر شده که مورد استقبال بسیاری از علاقمندان به این حوزه قرار گرفته است. این پادکست با حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد و به صورت ویدئوکست نیز در دسترس است.

موسسین استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای موفق ایرانی مانند ازکی، نوبیتکس، والکس، دکترساینا، همراه‌کارت و … از جمله مهمانان این برنامه تاکنون بوده‌اند و از داستان رشد و موفقیت خود تجربیاتی را بیان کرده‌اند.

شما می‌توانید برای شنیدن و دیدن این برنامه به سایت شعاع به آدرس shoacast.ir  مراجعه کنید.

دیجیاتو
یک نظر

ورود