سلبریتی های هالیوودی که شباهت زیادی به خواهر و برادر خود دارند

سلبریتی های هالیوودی که شباهت زیادی به خواهر و برادر خود دارند

خواهر و برادرهایی که شباهت زیادی به یکدیگر دارند، در اغلب موارد، صرفاً تشابه ژنتیکی ندارند، بلکه از یک ارتباط بصری منحصر به فرد مشترک نیز برخوردارند که می تواند بسیار جذاب باشد. گویی که ویژگی های ظاهری آن ها به دقت از روی یک قالب یکسان خلق شده است، امری که یک حس آشنایی، فراتر از نسبت های خانوادگی ایجاد می کند.

جولیا و اریک رابرتز

جولیا رابرتز و برادرش اریک همواره رابطه ی خوبی با یکدیگر داشته اند. اریک که خود نیز از بازیگران هالوود است در سال ۲۰۲۲ در مصاحبه ای ادغان کرد شایعاتی درباره ی وجود اختلاف میان او و خواهرش به گوشش رسیده بود که اصلاً صحت نداشتند.

از قرار معلوم، این شایعات همه جا مطرح می شدند و دیگران دائماً از او درباره ی این موضوع سؤال می کردند، گویی که آن اختلافات واقعاً وجود داشتند. او هم در پاسخ به دیگران می گفت: «وای جدی؟ خبر نداشتم.»

ایمی و بن استیلر

ایمی استیلر، خواهر بزرگ تر بن استیلر، توانسته به عنوان یک کمدین، بازیگر و نویسنده، اسم و رسمی برای خود به هم زند.

خانواده ی این دو خواهر و برادر سابقه ای طولانی در زمینه ی کمدی دارند. آن ها فرزندان جری استلیر و آن میرا هستند که هر دو به خاطر نقش آفرینی شان در یک سریال طنز تلویزیونی در دهه ی ۱۹۶۰ مورد تحسین بودند. این زوج شیمی قوی میان خود را در باشگاه های طنز هم به رخ می کشیدند و بیشتر از ۳۰ بار به برنامه ی تلویزیونی مشهور «شوی اِد سالیوان» دعوت شدند.

جیک و مگی جیلنهال

مگی و جیک جیلنهال ۲ تن از ستاره های شناخته شده ی صنعت سرگرمی هستند و کارنامه ی پرباری در این حوزه دارند. پدر آن ها، استفن جیلنهال، یک کارگردان بود که هم در سینما و هم در تلویزیون فعالیت داشت. مادر آن ها، نائومی فونر هم یک فیلمنامه نویس بود که با اثر اقتباسی اش به نام «از نفس افتاده» (Running on Empty) که نامزد جایزه اسکار شد، شناخته می شود. این خواهر و برادر با استعداد هم در قلب دنیای سرگرمی پرورش یافتند و در لس آنجلس بزرگ شدند.

جیک در سال ۲۰۲۲ در مصاحبه ای درباره ی روابط خواهر و برادری اش با مگی صحبت کرد. او گفت که گرچه حالا رابطه ی صمیمانه ای با یکدیگر دارند، اما رابطه ی آن ها مراحل مختلفی را از سر گذرانده است. آن ها هم همان فراز و نشیب های معمول دوران کودکی را تجربه کردند که ناشی از حس رقابت میان خواهر و برادرها بود و در جوانی، زمانی که بازیگرانی آرزومند و پرتلاش برای دستیابی به موفقیت در هالیوود بودند نیز با یکدیگر در رقابت بودند.

بلا و انور حدید

انور حدید که متولد سال ۱۹۹۹ است، برادر کوچک تر بلا و جیجی حدید، سوپرمدل های مشهور است.

انور علاوه بر فعالیت در صنعت مدلینگ، در دنیای مُد هم برای خود اسم درکرده است. او با برندهای مشهوری همچون هوگو باس، ولنتینو و رالف لورن همکاری داشته است. انور در سال ۲۰۱۷ در فشن شوی تامی هیلفیگر به همراه دو خواهرش به عنوان مدل حضور داشت.

کرستن و کریستین دانست

کریستین دانست برادر کوچک تر کرستن دانست و یک تهیه کننده است. او تنها پسر کلاوس هرمان دانست، مدیر خدمات پزشکی شرکت زیمنس و همسرش، اینز روپرکت است که مهماندار شرکت هواپیمایی لوفتانزا بود و علاوه بر آن، نقاش و صاحب یک گالری هنری بود. بعد از جدایی والدین شان از یکدیگر، کرستن و کریستین پیش مادر خود ماندند.

تیلور و آستین سوییفت

تیلور سوییفت و برادر کوچکترش، آستین سوییفت که متولد سال ۱۹۹۲ است، کودکی خود را در یک مزرعه ی پرورش درخت کریسمس در مناطق روستایی ایالت کالیفرنیا سپری کردند. با این حال، با شکوفا شدن استعداد موسیقی تیلور، خانواده ی آن ها به ایالت تنسی نقل مکان کردند تا از فعالیت تیلور در زمینه ی موسیقی حمایت کنند.

آستین هم که شیفته ی سینما بود، بعدها علاقه ی خود را با تحصیل این رشته در دانشگاه پی گرفت و همانجا بود که برای نخستین بار بازیگری را تجربه کرد.

منبع: brightside
بدون نظر

ورود