معرفی ۵ هتل‌ اقتصادی و قیمت مناسب قشم

معرفی ۵ هتل‌ اقتصادی و قیمت مناسب قشم

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

قشم به عنوان یکی از جاذبه‌های توریستی متفاوت جنوب ایران شناخته می‌شود و کسانی که عازم این شهر هستند، قصد دارند ساعت‌های خودشان را با افراد بومی قشم سپری کرده و لحظات خاطره‌انگیزی را در ذهنشان ثبت کنند. برای اینکه غذاهای بومی قشم را امتحان کرده، ساعت‌ها از تماشای قشم زیبا لذت ببرید و یک سفر جذاب و به‌یادماندنی برای خودتان رقم بزنید، لازم است که یک اقامتگاه مناسب را برای ماندن در قشم انتخاب کنید.

در این مطلب برخی از اقامتگاه‌های قیمت مناسب قشم را برای گردشگرانی که قصد دارند به این منطقه سفر کنند معرفی کرده‌ایم. در صورتی که به دنبال راهی برای سفر اقتصادی به قشم هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً نام این اقامتگاه‌ها را به خاطر داشته باشید.

۱) هتل ارم قشم

یکی از هتل‌های قیمت مناسب و باکیفیت قشم که می‌توانید برای سفرهای اقتصادی در نظر داشته باشید هتل ارم قشم است. این هتل قشم با وجود ۴ ستاره درخشان در سال ۱۱۳۹۵ ساخته شده و هم‌اکنون در پنج طبقه و ۹۸ اطلاق آماده پذیرایی از مسافران است. از جمله ویژگی‌های این هتل اقتصادی می‌توان به نزدیکی آن به جاذبه‌های دیدنی‌های قشم مانند قلعه پرتغالی‌ها اشاره کرد.

در اطراف این هتل بازارها و مراکز خرید متعددی نیز وجود دارد و می‌توانید برای خرید به این مراکز بروید. یا اینکه ساعت‌های روزتان را صرف غذا خوردن در رستوران‌های بومی قشم کنید و دست‌پخت اهالی این منطقه را بچشید. این هتل با وجود ۴ ستاره درخشان امکانات مناسبی را نیز برایتان در نظر گرفته و در صورت حضور در این مراکز آرامش خاطر خواهید داشت.

معرفی 5 هتل‌ اقتصادی و قیمت مناسب قشم

۲) هتل مارینا ۱ قشم

هتل مارینا ۱ یکی از هتل های قشم است که یک ستاره درخشان برای آن در نظر گرفته شده است. این هتل در سال ۱۳۹۳ ساخته شده و در سال ۱۳۹۸ بازسازی شده است. رستوران ایرانی و فست فود هتل در ساعت‌های مختلف روز آماده پذیرایی از مسافران هستند و کافی‌شاپ فضای باز و آلاچیق‌های هتل نیز امکان صرف زمان در فضای آزاد را برای مسافران این هتل فراهم می‌کنند.

این هتل ساحلی قشم تنها چند کیلومتر تا ساحل فاصله دارد و دوستداران دریا می‌توانند ساعت‌های خاصی از روز را در کنار دریا سپری کنند. مرکز خرید ستاره قشم و برخی دیگر از مراکز خرید در نزدیکی این هتل قرار گرفته‌اند و با کمک خودرو می‌توانید خودتان را به این مراکز برسانید.

۳) هتل دیانا پلاس قشم

هتل دیانا پلاس نیز به عنوان یکی از هتل‌های اقتصادی قشم شناخته می‌شود. این هتل در سال ۱۳۹۳ ساخته شده و ۲ ستاره درخشان دارد. قلعه پرتغالی‌ها که یکی از شناخته‌شده‌ترین جاذبه‌های تفریحی قشم است در نزدیکی این هتل واقع شده و بازار فردوسی و مرکز خرید قشم در نزدیکی این هتل قرار دارند.

به عنوان یک اقامتگاه اقتصادی می‌توانید این هتل در قشم را مد نظر داشته باشید. از جمله امکاناتی که در این هتل ۲ ستاره در اختیار مسافران قرار می‌گیرد می‌توان به آسانسور، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، تلویزیون در لابی، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، دستگاه واکس کفش، پارکینگ سرپوشیده، صندوق امانات و اتاق چمدان اشاره کرد.

معرفی 5 هتل‌ اقتصادی و قیمت مناسب قشم

۴) هتل قصر الوند قشم

رزرو هتل قشم برای هر مسافری با توجه به اینکه چه بودجه‌ای در نظر گرفته است انجام می‌شود. افرادی که قصد دارند بازه زمانی طولانی در قشم بمانند، یا کسانی که همیشه مسافر هستند، معمولاً ترجیح می‌دهند که از بین هتل‌های قشم به سراغ موارد قیمت مناسب و اقتصادی بروند. هتل قصر الوند قشم یک هتل ۲ ستاره است که در بلوار آزادگان، چهار راه سعدی واقع شده.

این هتل قیمت مناسب امکانات رفاهی که برای سکونت در قشم نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. با چند دقیقه رانندگی نیز می‌توانید خودتان را از هتل به پارک زیتون، قلعه پرتغالی‌ها و بازارهای نزدیک این هتل برسانید. اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، رستوران ایرانی، صندوق امانات، خدمات تور و فست فود از جمله مواردی هستند که مسافران موقع اقامت در این هتل می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

۵) هتل پارک قشم

نفس کشیدن در ساحل و تماشای طلوع یا غروب خورشید را می‌توانید در این هتل قشم تجربه کنید. هتل پارک قشم یکی از هتل‌های ۲ ستاره این جزیره است که در نزدیکی ساحل واقع شده. این هتل به بازار قدیم قشم و بازار ماهی‌فروشان این شهر نزدیک است و موقع سکونت در هتل می‌توانید پیاده خودتان را به این مراکز خرید برسانید. در نزدیکی هتل پارک رستوران‌های متعددی قرار دارد و می‌توانید غذاهای محلی و ایرانی را در آن‌ها امتحان کنید و امکانات اولیه و اینترنت نیز در هتل برای مسافران موجود است.

معرفی 5 هتل‌ اقتصادی و قیمت مناسب قشم

سخن پایانی

قیمت هتل در قشم با توجه به موقعیت جغرافیایی هتل، قدمت ساخت آن و امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می‌دهد متغیر است. با توجه به اینکه چه بودجه‌ای برای سفرتان در نظر دارید و قصد دارید یک سفر اقتصادی را به قشم تجربه کنید یا خیر، این امکان برایتان وجود دارد که هتل‌های لوکس قشم را با کمک اسنپ بررسی کرده و این گزینه‌ها را  برای سکونت در نظر بگیرید، یا اینکه در یکی از هتل‌های اقتصادی و قیمت مناسب این شهر ساکن شوید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود