این سلبریتی های هالیوودی نگاه تان را به مسأله طلاق تغییر می دهند

این سلبریتی های هالیوودی نگاه تان را به مسأله طلاق تغییر می دهند

سلبریتی هایی که در ادامه از آن ها صحبت خواهیم کرد ثابت می کنند طلاق پایان خوشبختی نیست و بعد از جدایی، همیشه برای یک شروع تازه و تجربه ی دوباره ی شادی فرصت هست.

گوئینت پالترو و برد فالچک

گوئینت پالترو و برد فالچک در سال ۲۰۱۸ با یکدیگر ازدواج کردند. آن ها زمانی با یکدیگر آشنا شدند که پالترو به عنوان بازیگر مهمان در سریال «گلی» (Glee) حضور یافت، مجموعه ای تلویزیونی که فالچک از نویسندگان و تهیه کنندگان آن بود.

هم پالترو و هم فالچک پیش از آن یک ازدواج ناموفق داشتند. اما این امر مانع از آن نشد که این زوج باهم یک خانواده ی شاد تشکیل دهند که در آن فرزندان هر دویشان با هم وقت می گذرانند. جالب آنکه همسر سابق پالترو، کریس مارتین، خواننده ی گروه موسیقی ColdPlay و شریک زندگی فعلی اش، داکوتا جانسون، بازیگر مشهور هالیوود، نیز رابطه ی خوبی با پالترو و همسرش دارند و زیاد باهم وقت می گذرانند.

گلدی هاون و کرت راسل

گلدی هاون، مادر کیت هادسون، بازیگر مشهور هالیوود که خود نیز بازیگر و شریک زندگی اش، کرت راسل، از دیگر بازیگران شناخته شده ی هالیوود، از سال ۱۹۸۳ تاکنون باهم هستند.

این زوج هرگز به طور رسمی با یکدیگر ازدواج نکرده اند، اما این امر مانع از آن نشد که بتوانند خانواده ی شادابی با فرزندان حاصل از ازدواج قبلی خود تشکیل دهند.

کورتنی کارداشیان و تراویس بارکر

کورتنی کارداشیان و تراویس بارکر، موزیسین آمریکایی اولین بار در سال ۲۰۰۶ با یکدیگر آشنا شدند. با این حال، بعد از آن زندگی شان مسیر جداگانه ای از یکدیگر در پیش گرفت. آن ها هر کدام با افراد دیگری تشکیل خانواده دادند. اما دست سرنوشت آن ها را بار دیگر در سال ۲۰۲۱ بر سر راه هم قرار داد.

این زوج یک سال بعد با هم ازدواج کردند و با فرزندان شان از ازدواج قبلی خود خانواده ی تازه ای تشکیل دادند.

بروس ویلیس و دمی مور

بروس ویلیس و دمی مور در سال ۲۰۰۰ از یکدیگر جدا شدند و حضانت فرزندان شان به طور مشترک برعهده گرفتند. با این حال، رابطه ی آن ها با یکدیگر دوستانه باقی ماند و آن ها هنوز به اتفاق هم زمان زیادی با ۳ دخترشان می گذرانند.

دمی مور رابطه ی خوبی هم با همسر فعلی بروس ویلیس، اِما همینگ ویلیس و ۲ دخترش از آقای بازیگر دارد.

آلیشا کیز و سوییز بیتز

آلیشا کیز، خواننده ی مشهور و سوییز بیتز، رپر و تهیه کننده ی موسیقی، در جریان یک پروژه ی مشترک باهم آشنا شدند.

آن ها بعداً با یکدیگر ازدوج کردند و کیز علاوه بر ۲ پسری که از ازدواج قبلی خود داشت، مادر ۳ فرزند بیتز در ازدواج قبلی اش هم شد. کیز با همسر سابق بیتز هم رابطه ی دوستانه ای دارد.

ریچل وایس و دنیل کریگ

ریچل وایس و دنیل کریگ، به عنوان دو تن از بازیگران مشهور هالیوود، رابطه عاشقانه ی خود را بی سر و صدا نگه داشتند و حتی در سال ۲۰۱۱ در مراسمی مخفیانه باهم ازدواج کردند. این زوج بعد از جدایی از شریک زندگی قبلی شان، در جریان یک پروژه ی مشترک با یکدیگر آشنا شدند و عشق میان نقش هایشان را تبدیل به واقعیت کردند.

جیمز باند سابق حالا یک خانواده ی شاد ۵ نفره دارد که یکی از آن ها دختر کریگ از ازدواج قبلی خود است.

ریس ویترسپون و رایان فیلیپ

ریس ویترسپون و رایان فیلیپ بعد از ۷ سال ازدواج، تصمیم به جدایی گرفتند و حضانت فرزندان شان را نیز به طور مشترک برعهده گرفتند. این زوج سابق گرچه بعداً دوباره با افراد دیگری تشکیل خانواده دادند و از آن ها صاحب فرزند نیز شدند، اما گهگاه با فرزندان خود به دور هم جمع می شوند

گوئن استفانی و بلیک شلتون

گوئن استفانی و بلیک شلتون، داوران مسابقه ی استعدادیابی The Voice که هر دو خواننده هستند، در این برنامه با یکدیگر آشنا شدند.

بعد از ازدواج شان در سال ۲۰۲۱، شلتون رسماً ناپدری ۳ پسر استفانی از ازدواج قبلی اش شد. شلتون خود نیز پیش از آن، یک ازدواج ناموفق داشت اما فرزندی نداشت. او حالا پدر بودن را مهم ترین نقشی می داند که یک مرد می تواند در زندگی اش داشته باشد.

مت دیمون و لوسیانا باروسو

لوسیانا باروسو وقتی در سال ۲۰۰۳ در یک کلاب شبانه با مت دیمون آشنا شد، متصدی یک مشروب فروشی بود. آن ها فوراً مجذوب یکدیگر شدند و وقتی ۲ سال بعد باهم ازدواج کردند، دختر باروسو از شریک زندگی قبلی اش هم در مراسم عروسی شان حضور داشت. به گفته ی باروسو، داشتن یک دختر ۴ ساله از نظر دیمون نه تنها یک مسأله، بلکه یک امتیاز مثبت بود. این زوج حالا در مجموع ۴ فرزند دارند که یکی از آن ها همان ثمره ی رابطه ی قبلی باروسو است.

کوین و انیکو هارت

کوین هارت وقتی در سال ۲۰۰۹ در یک کلاب شبانه با همسر آینده اش، انیکو هارت که یک مدل است، آشنا شد، به تازگی یک ازدواج ناموفق را پشت سر گذاشته بود. کوین و انیکو هارت بعد از ۲ سال نامزدی، در سال ۲۰۱۶ باهم ازدواج کردند. حالا در کنار دختر و پسرشان و ۲ فرزند کوین از همسر قبلی اش، از زندگی خود لذت می برند.

اشلی سیمپسون و ایوان راس

ایوان راس، بازیگر و موزیسین، گرچه خود از خانواده ی مشهوری است اما احتمالاً تصور نمی کرد یک روز پدرناتنی پسر اشلی سیمپسون، خواننده ی مشهور از پیت وینتز، دیگر موزیسین شود. خانواده ی سیمپسون و راس با تولد ۲ فرزندشان بزرگ تر شد.

سیمپسون همچنین با شریک زندگی سابق خود، وینتز هم رابطه ی دوستانه ای دارد و آن ها حضانت پسرشان را به طور مشترک برعهده دارند.

ویل و جیدا پینکت اسمیت

خانواده ی ۴ نفره ی مشهور اسمیت، ویل و جیدا پینکت اسمیت و فرزندان شان، جیدن و ویلو اسمیت، در حقیقت یک عضو پنجم هم دارد. او پسر ویل از همسر اولش، شری زامپینو است که تری نام دارد و گرچه در هالیوود فعالیتی ندارد و علاقه ای به قرار گرفتن در کانون توجه عمومی ندارد، اما یک عضو ثابت خانواده ی اسمیت است.

جیدا پینکت اسمیت و همسر ویل، شری زامپینو هم از چالش های داشتن چنین خانواده ای گفته و آن را ساده نداسته اند، با این حال، در نهایت یاد گرفتند که همدیگر را دوست داشته باشند و حالا رابطه ی خوبی باهم دارند.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود