مادرخوانده ها و پدرخوانده های هالیوود که ترسی از به عهده گرفتن مسئولیت فرزند دیگران نداشتند

مادرخوانده ها و پدرخوانده های هالیوود که ترسی از به عهده گرفتن مسئولیت فرزند دیگران نداشتند

سلبریتی ها با همه ی سبک زندگی مجلل و پرزرق و برق شان، در بسیاری از موارد، زندگی ای درست مانند مردم عادی دارند. مثلاً بسیاری از آن ها تجربه ی مادرخوانده و پدرخوانده شدن داشته و صاحب یک چندین فرزندخوانده شده اند که مسئولیت آن ها را به عهده گرفته اند.

جیسون موموآ

زویی کراویتز، بازیگر شناخته شده ی هالیوود، در خانواده ی مشهوری متولد و بزرگ شد. مادر او لیزا بونت، بازیگر و پدرش لنی کراویتز، موزیسین است. پدرخوانده ی او جیسون موموآ، بازیگر مشهور هالیوود است. وقتی موموآ با لیزا بونت ازدواج کرد، زویی ۷ ساله بود. گرچه موموآ و بونت در سال ۲۰۲۲ از یکدیگر جدا شدند، اما موموآ هنوز هم با دخترخوانده ی خود در ارتباط و حامی او است. برای مثال، موموآ به همراه دو فرزندش از بونت در مراسم افتتاحیه ی فیلم زویی کراویتز، «بتمن» (Batman) شرکت کرد. موموآ گفت دخترخوانده اش را بسیار دوست دارد و هر چه در خانواده شان رخ دهد، برای او خانواده همیشه همه

مت دیمون

وقتی مت دیمون با همسر آینده اش، لوسیانا باروسو آشنا شد، باروسو از ازدواج قبلی خود یک دختر ۴ ساله به نام الکسیس داشت. بعد از ازدواج آن ها در سال ۲۰۰۵، دیمون پدرخوانده ی الکسیس شد و او و باروسو خود نیز صاحب ۳ دختر دیگر شدند. دیمون الکسیس را همیشه مانند دخترش می دانسته و آن ها با یکدیگر بسیار نزدیک هستند.

کاترین زتاجونز

بسیاری از اوقات، فرزندان با شریک زندگی جدید والدین شان رابطه ی خوبی ندارند، اما در مورد کامرون داگلاس، پسر مایکل داگلاس اینگونه نبود. مایکل داگلاس بعد از جدایی از مادر کامرون، دایاندرا لوکر در سال ۱۹۹۵، با کاترین زتاجونز در سال ۲۰۰۰ ازدواج کرد و این زوج بعداً صاحب ۲ فرزند شدند. علیرغم مشکلاتی که کامرون در گذشته به آن ها دچار شده بود، زتاجونز هزگز محبت خود را از او دریغ نکرد و او و کامرون توانستند با یکدیگر رابطه ی دوستانه ای پیدا کنند. کامرون هم بعد از ازدواج پدرش گفته بود که هرگز او را تا این حد شاد ندیده بود.

بلیک شلتون

بلیک شلتون، موزیسین و داور مسابقه ی خوانندگی مشهور The Voice می گوید نمی تواند زندگی اش را بدون ۳ فرزند همسرش، گوئن استفانی، خواننده ی مشهور تصور کند. استفانی از همسر سابقش، گون راسدیل، خواننده ی گروه موسیقی Bush، سه پسر دارد. شلتون خود با یک پدرخوانده بزرگ شده و از به عهده گرفتن مسئولیت فرزندخوانده هایش ترسی نداشت. او همیشه با افتخار درباره ی پدرخوانده ی خود صحبت کرد و از او به عنوان یک سوپرقهرمان یاد کرده و تأکید کرده که سعی می کند برای فرزندخوانده های خود هم همانگونه باشد.

آنتونیو باندراس

آنتونیو باندراس وقتی در زمان بازی در فیلم کمدی رمانتیک Two Much با ملانی گریفیت آشنا شد، مادر داکوتا جانسون، بازیگر مشهور هالیوود آشنا شد و آن ها در سال ۱۹۹۶، زمانی که داکوتا ۷ سال داشت، باهم ازدواج کردند. این زوج خود بعداً صاحب یک دختر دیگر هم شدند اما ازدواج شان دوام نیاورد و در سال ۲۰۱۴ از یکدیگر جدا شدند. با همه ی این ها، داکوتا و باندراس همواره رابطه ی بسیار صمیمانه ای با یکدیگر داشته اند و باندراس او را دختر خود خطاب می کند. حتی پس از جدایی باندراس و گریفیت هم داکوتا و پدرخوانده اش کماکان با یکدیگر در ارتباط هستند. برای مثال، داکوتا باندراس را در مراسم افتتاحیه ی فیلم پدرخوانده اش Dolor y gloria همراهی کرده بود. باندراس در مصاحبه ای گفته که بسیار خوشحال است که هنوز برای دخترخوانده اش مهم است.

سلما هایک

سلما هایک در سال ۲۰۰۷ از همسرش، فرانوا هنری پینو، تاجر فرانسوی صاحب یک دختر شد. با این حال، پینو خود از ازدواج های قبلی اش ۳ فرزند داشت. هایک اما همه ی فرزندخوانده هایش را دوست دارد و از وقت گذراندن با آن ها لذت می برد.

جیدا پینکت اسمیت

ویل اسمیت و همسرش جیدا پینکت اسمیت یکی از مشهورترین خانواده های هالیوود را دارند. این زوج یک دختر و یک پسر دارند. با این حال، جیدا مادرخوانده ی پسر ویل از همسر سابقش، شری زامپیو که تری نام دارد هم هست.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود