درخواست های عجیب و غریبی که بازیگران مشهور هالیوود برای بازی در یک فیلم داشته اند

درخواست های عجیب و غریبی که بازیگران مشهور هالیوود برای بازی در یک فیلم داشته اند

وقتی بازیگران یک فیلم انتخاب می شوند و پروژه آماده ی ورود به مرحله ی فیلمبرداری می شود، بازیگران فهرست خواسته های خود را برای شرکت فیلمسازی ارسال می کنند. این فهرست اغلب درباره ی مواد غذایی و دیگر چیزهایی است که آن ها می خواهند در اتاق تعویض لباس خود داشته باشد. گاهی اما محتوای این فهرست چیزهای نامتعارفی است که بسیار گران قیمت اند یا تهیه ی آن ها دشوار است. در بعضی موارد هم این خواسته ها مادی نیست، بلکه کارهایی است که مایل به انجام شدن یا نشدن شان هستند.

شیا لباف

شیا لباف به رویکرد بسیار متعهدانه اش به کار خود معروف است، امری که در زمان ساخت فیلم «خشم» (Fury) مشهود بود. او در این فیلم نقش شخصیتی را برعهده داشت که زخم های بزرگی روی صورتش داشت اما لباف اجازه نداد گریمورهای فیلم او را برای نقشش آماده کنند. او به جای این کار خود با چاقو صورتش را برید و در زمان فیلمبرداری زخمش را باز نگه داشت تا تازه به نظر برسد.

تام کروز

تام کروز به بدلکاری های حیرت انگیزش مشهور است. اما از قرار معلوم او برای اینکه راحتی کافی برای خلق یک سکانس بی عیب و نقص را داشته باشد، درخواست شورت های لامبادای سفارشی دوز می کند. این شورت ها باید از جنسی نرم و کشی باشند تا او هنگام اجرای سکانس های اکشن احساس محدودیت نکند. اینطور که گفته می شود او در ابتدا از این موضوع خجالت می کشید اما حالا با بالا رفتن سنش آن را راهی برای افزایش انعطاف پذیری بدنی خود می داند.

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس یک بار فاش کرد که بازی در فیلم «مادر!» (Mother) برایش ساده نبود. او برای آنکه توان مواجهه با ماهیت تاریک این فیلم را پیدا کند، یک چادر مسافرتی خواسته بود که تصاویر اعضای خانواده ی معروف کارداشیان روی آن باشد. او در اینباره گفته: «یک چادر بود که عکس کارداشیان ها رویش بود. آنجا دائماً ریالیتی شوی «پا به پای کارداشیان ها» را می دیدم و آدامس بادکنکی می جویدم. محل شادی من بود.»

نیکلاس کیج

در فیلم کمدی ترسناک «بوسه خون آشام» (Vampire’s Kiss) سکانسی داشت که در آن باید یک خفاش شخصیتی که نقشش را برعهده داشت را گاز می گرفت. کیج اصرار داشت که برای این سکانس از یک خفاش واقعی استفاده شود. اما کارگردان فیلم زیر بار نرفت و به جای آن از یک نمونه ی عروسکی متحرک استفاده شد.

اوما تورمن

اوما تورمن در قرارداد خود برای بازی در فیلم «الوییز» (Eloise) سه تلفن همراه خواسته بود. او همچنین گفته بود که باید بعداً بتواند هر کدام از لباس ها یا کلاه گیس های نقشش در این فیلم را به قیمتی بسیار پایین تر خریداری کند. یک خواسته ی دیگر تورمن این بود که اتاق تعویض لباس او از اتاق دیگر بازیگران فیلم بهتر باشد.

پاریس هیلتون

پاریس هیلتون گرچه بازیگر نیست، اما در سال ۲۰۰۹ به او نقش کوچکی در فیلم «اون یکی ها» (The Other Guys) پیشنهاد شد. او یک فهرست ۳ صفحه ای از خواسته هایش را در اختیار تهیه کنندگان فیلم قرار داد که یکی از آن ها تهیه ی خرچنگ های زنده سر صحنه بود. در نهایت نقش هیلتون از فیلم حذف شد و او به خاطر توقع بالایش فرصت بازی در این فیلم را از دست داد.

ویل فرل

ویل فرل برای فیلم کمدی ورزشی «نیمه حرفه ای» (Semi-Pro) یک فهرست از خواسته های عجیب داشت، از جمله یک اسکوتر سه چرخ صندلی دار و یک درخت مصنوعی. از آنجایی که این خواسته ها ارتباطی با فیلم نداشت، روشن نیست دلیل او برای مطرح کردن آن ها چه بوده.

دنیل دی لوییس

دنیل دی لوییس که ۳ جایزه اسکار در کارنامه ی بازیگری خود دارد، به جدی گرفتن نقش های خود فرو رفتن کامل در آن ها مشهور است. به همین دلیل او وقتی بازی در نقش یک مرد معلول در فیلم «پای چپ من» (My Left Foot) را پذیرفت، درخواست کرد که در پشت صحنه هم او را با ویلچرش این طرف و آن طرف ببرند، با قاشق به او غذا دهند و او را از جایش بلند کنند. چون او می خواست در تمام دوران فیلمبرداری از نقشش خارج نشود.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود