جنجالی ترین ازدواج های دنیای فوتبال؛ از مائورو ایکاردی تا رونالدینیو

جنجالی ترین ازدواج های دنیای فوتبال؛ از مائورو ایکاردی تا رونالدینیو

سادیو مانه، مهاجم سابق تیم فوتبال لیورپول هفته ی گذشته با عایشه تامبای ۱۹ ساله که از قبل با او در رابطه عاشقانه بود ازدواج کرد.

اینطور که گفته می شود مانه ی ۳۱ ساله در مراسمی خصوصی در سنگال با تامبا ازدواج کرده است.

سن همسر مانه تعجب بسیاری را برانگیخته است و به علاوه، گفته می شود مانه در دوران نوجوانی تامبا با او آشنا شده بود اما آن زمان به طور رسمی پا پیش نگذاشته بود.

روشن نیست که این زوج دقیقاً از چه زمانی با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند. سن قانونی ازدواج در سنگال ۱۶ سال است.

اما ماجراهای عاشقانه ی عجیب و جنجالی دیگری هم در سال های اخیر در دنیای فوتبال وجود داشته که در ادامه مروری بر آن ها خواهیم داشت.

هالک

ژیوانیلدو وییرا د سوزا، مهاجم برزیلی که با نام هالک شناخته می شود، به تازگی اعلام کرده که دومین فرزندش از برادرزاده ی همسر سابقش را در راه دارد.

این فوتبالیست ۳۷ ساله قبلاً با آیرن آنجلوی برزیلی ازدواج کرده بود که با او در ژاپن آشنا شده بود. این زوج در سال ۲۰۰۷ با یکدیگر ازدواج کردند.

هالک و آیرن طی زندگی مشترک ۱۲ ساله ی خود صاحب ۳ فرزند شدند. بعد از جدایی آن ها از یکدیگر در سال ۲۰۱۹، هالک در سال ۲۰۲۰ با برادرزاده ی همسر سابقش، کامیلا آنجلو ازدواج کرد.

آیرن آنجلو (سمت چپ) و برادرزاده اش کامیلا آنجلو (سمت راست)
هالک و کامیلا آنجلو

یک سال بعد، این زوج اعلام کردند اولین فرزند مشترک شان را در راه دارند و ماه گذشته هالک خبر داد او و کامیلا به زودی صاحب فرزند دوم خود خواهند شد.

مائورو ایکاردی

وندا نارا کانون مثلث عشقی ای بود که در سال ۲۰۱۳ برملا شد. این مدل و مجری تلویزیونی آرژانتینی آن زمان همسر ماکسی لوپز، فوتبالیست آرژانتینی بود تا اینکه فاش شد او با هم‌تیمی همسرش، مائورو ایکاردی، دیگر فوتبالیست آرژانتینی وارد رابطه عاشقانه شده است. لوپز و ایکاردی آن زمان در تیم ایتالیایی سمپدوریا با یکدیگر هم‌تیمی بودند.

ایکاردی در کتاب خود تأیید کرده است که رابطه عاشقانه اش با نارا زمانی آغاز شد که او هنوز همسر لوپز بود.

ماکسی لوپز و وندا نارا

ایکاردی در اینباره نوشته: «شب قبل از سفرم به آمریکا وندا به من پیام داد. تعجب کردم چون معمولاً با ماکسی صحبت می کردم نه او. وندا از من خواست که در صورت امکان از آمریکا برایش یک آیپد بگیرم چون آن زمان هنوز در ایتالیا نبود. ولی آن پیام مرا به این فکر انداخت که آیا وندا واقعاً تبلت می خواست یا دنبال بهانه ای بود تا با خودم در ارتباط باشد. به ایتالیا که برگشتم، یکی از اولین کارهایی که کردم این بود که دوباره به وندا پیام دادم. چون باید آیپد را به او می دادم، بهانه ی خوبی بود. خیلی به هم پیام دادیم و کم کم باهم صمیمی تر شدیم. یک روز وندا به من پیام داد که او و ماکسی قرار است با یکی دیگر از هم‌تیمی هایمان و همسرش برای تفریح به یک جزیره بروند و به من پیشنهاد کرد که با آن ها بیایم. من هم با کمال میل قبول کردم. آنجا وقتی در طبقه ی دوم قایق تنها دراز کشیده بودم، یکدفعه وندا آمد و بدون هیچ خجالتی کنارم نشست. آن زمان ازدواج او و ماکسی داشت به پایان می رسید.»

ایکاردی و نارا در سال ۲۰۱۴، تنها چند ماه پس از نهایی شدن طلاق نارا و لوپز، با یکدیگر ازدواج کردند. نارا ۷ سال از ایکاردی بزرگ تر است.

مائورو ایکاردی و وندا نارا

ایکاردی بعداً به تیم اینترمیلان پیوست و لوپز در تیم سمپدوریا باقی ماند. در مسابقات میان این دو تیم، لوپز از دست دادن با ایکاردی خودداری می کرد. بعد از آنکه در یک مسابقه میان اینترمیلان و سمپدوریا که با نتیجه ی ۴ بر صفر به نفع اینترمیلان به پایان رسید، ۲ گل از این ۴ گل را ایکاردی به ثمر رساند، این مسابقه به «دربی وندا» مشهور شد.

وقتی ایکاردی تصویر نارا و ۳ فرزندش از لوپز را روی بدن خود خالکوبی کرد، لوپز از او انتقاد کرد.

همچنین بعد از آنکه ایکاردی تصاویری از فرزندان لوپز و نارا در صفحه ی خودش منتشر کرد، لوپز گفت که دوست ندارد فرزندانش در عکس های ایکاردی حضور داشته باشند.

ایکاردی و نارا طی ۸ سال زندگی مشترک شان صاحب ۲ فرزند شدند و نارا ایجنت فوتبالی ایکاردی بود.

نارا در سال ۲۰۲۲ از جدایی اش از ایکاردی خبر داد. با این حال، رابطه ی آن ها از آن زمان با چند قهر و آشتی دیگر ادامه یافته است.

تابستان امسال معلوم شد نارا به سرطان خون مبتلا شده و او حالا در حال طی دوره ی درمان خود است.

سسک فابرگاس

سسک فابرگاس، بازیکن سابق تیم های آرسنال و بارسلونا در سال ۲۰۱۲ از سوی یک تاجر میلیونر به همسر دزدی متهم شد.

الی تکتوک، تاجر لبنانی ادعا کرد که فهمیده بود همسر آن زمانش دنیلا سمن، مدل لبنانی با فابرگاس، فوتبالیست اسپانیایی وارد رابطه عاشقانه شده بود. تکتوک وقتی به این ماجرا پی برده بود که تصاویری از همسرش در سفری با فابرگاس دیده بود. این تصاویر توسط روزنامه ها منتشر شده بود.

تکتوک در سال ۲۰۱۲ به رسانه ها گفت: «به محض دیدن آن عکس ها حالم از رفتار دنیلا بهم خورد و همه ی احساسم را به او از دست دادم. از فابرگاس تعجب نمی کنم. او فقط ۲۵ سالش است و یک احمق است. دنیلا دنبال او رفته و به محض اینکه پول و شهرتش تمام شود ولش می کند. او که دیوید بکهام نیست.»

الی تکتوک و دنیلا سمن

اینطور که گفته می شود فابرگاس و سمن در رستورانی ژاپنی در لندن با یکدیگر آشنا شده بودند. بر اساس شنیده ها، در آنجا سمن به سراغ فابرگاس رفته بود تا برای پسرش از او امضا بگیرد و آن ها بعداً شماره تلفن خود را به یکدیگر داده بودند.

طلاق پر سر و صدای سمن از تکتوک با کشمکش های قانونی زیادی همراه بود.

سمن در دادگاه مدعی شد که تکتوک به آن ثروتمندی که مردم تصور می کردند نبود و او مجبور شد برای تأمین هزینه های خود آپارتمان خانوادگی شان در لندن را بفروشد.

تکتوک به خاطر فروش آپارتمان خانوادگی شان به یک شرکت متعلق به فابرگاس از سمن شکایت کرد و مدعی شد این آپارتمان دست کم ۲ میلیون پوند کمتر از قیمت واقعی اش فروخته شده بود. اما دادگاه شکایت او را نپذیرفت.

سسک فابرگاس و دنیلا سمن

فابرگاس در سال ۲۰۱۸ با سمن که ۱۲ سال از او بزرگ تر است ازدواج کرد. مراسم عروسی مجلل آن ها در انگلیس برگزار شد.

علاوه بر ۲ فرزندی که سمن از همسر سابقش تکتوک دارد، او و فابرگاس نیز صاحب ۳ فرزند شدند.

رونالدینیو

رونالدینیو، فوتبالیست افسانه ای برزیل در سال ۲۰۱۸ شایعات مطرح شده در کشورش درباره ی تصمیم او برای ازدواج همزمان با دو زن را رد کرد.

گفته می شد رونالدینیو در عمارت ۵ میلیون پوندی اش در ریو دو ژانیرو به همراه دو نامزدش پریسیلا کوئیلو و بئاتریز سوزا زندگی می کرد.

بر اساس شایعات، او قصد داشت طی مراسمی خصوصی در عمارتش با دو نامزدش ازدواج کند اما رونالدینیو این ادعا را رد کرد.

او در مصاحبه ای با تلویزیون برزیل گفت: «تمام دنیا دارند به من زنگ می زنند. قرار نیست ازدواج کنم. این یک دروغ بزرگ است.»

چند همسری در برزیل غیر قانونی است و رونالدینیو در صورت ازدواج با دو زن با مجازات ۶ سال حبس مواجه می شد.

پریسیلا کوئیلیو (سمت چپ) و بئاتریز سوزا (سمت راست)

رسانه های برزیل مدعی بودند که او از هر دو نامزدش خواستگاری کرده و به هر دوی آن ها حلقه داده بود.

گفته می شد خواهر رونالدینیو که مخالف چند همسری برادرش بود، اعلام کرده بود در مراسم ازدواج او شرکت نخواهد کرد.

در سال ۲۰۲۳، دادگاهی در برزیل ادعای پریسیلا کوئیلیو درباره ی اینکه او و بئاتریز سوزا به مدت ۶ سال با رونالدینیو در ازدواج سفید بودند را رد کرد.

رونالدینیو نیز این ادعا را تکذیب کرد.

بعد از جدایی پریسیلا کوئیلیو از رونالدینیو در سال ۲۰۱۸، مادر کوئیلیو مدعی شد که در دوران رابطه ی رونالدینیو با دخترش، ۲ تخت در خانه ی این فوتبالیست سابق وجود داشت.

او گفته بود: «رونالدینیو یک اتاق خواب برای خودش و پریسیلا داشت و یک اتاق خواب هم برای خودش و بئاتریز. آن ها هیچوقت باهم در یک تخت نمی خوابیدند. او یک روز پیش پریسیلا بود و یک روز هم پیش بئاتریز. هر ماه به هر دویشان یک اندازه پول می داد و هدیه هایی که به آن ها می داد عیناً مثل هم بودند. یک بار به هر دویشان ساعت رولکس داده بود.»

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود