سوژه شدن مکالمه ریاض محرز و همسرش درباره پیوستن آقای فوتبالیست به تیم عربستانی

سوژه شدن مکالمه ریاض محرز و همسرش درباره پیوستن آقای فوتبالیست به تیم عربستانی

واکنش ریاض محرز به گریه ی همسرش که از ترک انگلیس به مقصد عربستان برای پیوستن آقای فوتبالیست به تیم الاهلی ناراحت بود، سوژه ی کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

ریاض محرز، فوتبالیست ۳۲ ساله ی الجزایری که طی ۵ فصل در تیم منچستر سیتی درخشید، سال گذشته لیگ برتر انگلیس را برای حضور در تیم الاهلی ِ عربستان با قرارداد سالانه ۷۳ میلیون پوند دستمزد ترک کرد.

محرز و همسرش، تیلور وارد – که دختر بازیکن سابق لیگ برتر انگلیس، اشلی وارد است – از جمله زوج های فوتبالی حاضر در یک مستند سریالی جدید درباره ی شرکای زندگی بازیکنان لیگ برتر انگلیس هستند.

این مستند سریالی که «ازدواج با بازی» (Married to the Game) نام دارد از روز ۲۳ فوریه منتشر خواهد شد. انتشار بخش کوتاهی از این مستند سریالی که در آن محرز پاسخ عجیبی به سؤال همسرش درباره ی علت ترک انگلیس و رفتن به خاورمیانه می دهد، واکنش کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشته است.

محرز سال گذشته در حالی لیگ برتر انگلیس را ترک کرد که موفقیت های حرفه ای متعددی را در آنجا کسب کرده بود. او بازی در لیگ برتر انگلیس را با پیوستن به تیم لستر سیتی آغاز کرد، سپس به منچستر سیتی رفت و در سال ۲۰۲۲ با تیلور وارد ازدواج کرد. او در این مدت به یکی از اعضای کلیدی تیم منچستر سیتی بدل شده بود.

بخش کوتاهی از مستند سریالی «ازدواج با بازی» منتشر شده که نشان می دهد همسر محرز، تیلور وارد در حالی که اشک می ریخت از احساس خود نسبت به خبر نقل مکان شان به عربستان می گفت.

وارد گفت: «ریاض به من زنگ زد و گفت داریم می رویم عربستان.»

او در حالی که یک سمت میزی نشسته بود که همسرش در سوی دیگر آن قرار داشت، گفت: «حالا من آنجا باید همه اش تنها در خانه بنشینم.»

محرز اما در پاسخ به گریه ی همسرش، بی هیچ احساسی می گوید: «این هم بخشی از بازی است، مگر نه؟». این پاسخ محرز خیلی زود واکنش کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت.

کاربری به کنایه نوشته: «سخنی انگیزشی از ریاض محرز».

کاربری هم نوشته: «ولی محرز من با بازی تو آشنا نبودم.»

کاربر دیگری هم نوشته: «فقط باید به بازی احترام بگذارید.»

مستند سریالی «ازدواج با بازی» با حضور شرکای زندگی فوتبالیست های مطرح دیگری هم همراه است، از جمله هم‌تیمی سابق محرز در منچستر سیتی، الکای گوندوغان و همینطور جیمز تارکوفسکی، بازیکن تیم اورتون.

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود