دومین ویدئو «سیا ساکتی»؛ وقتی شخصیت محبوب انیمیشنی پیک موتوری می‌شود

دومین ویدئو «سیا ساکتی»؛ وقتی شخصیت محبوب انیمیشنی پیک موتوری می‌شود

مجموعه پویانمایی‌های آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی که در دهه ۸۰ و ۹۰ از تلویزیون پخش می‌شد، بعد از سال‌ها دوباره ساخته شده و روی آنتن رفته است. یکی از شخصیت های شناخته شده این انیمیشن ها، «سیا ساکتی» بود که همیشه به دردسر می افتاد. حالا سیا ساکتی با تخلافت جدید به تلویزیون بازگشته است.

به تازگی دومین ویدئو از سیا ساکتی هم منتشر شد که در آن، این چهره محبوب انیمیشنی در قالب پیک موتوری ظاهر می‌شود.

سیا ساکتی مجموعه پویانمایی‌های تبلیغاتی راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی است، این مجموعه در سال ۱۳۷۹ توسط مؤسسه حور تولید شد.

سری اول مجموعه با نام «ماجراهای داوود خطر و سیا» در سال‌های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ پخش و سری دوم در سال های ۱۳۸۳ و ۱۳۸۴ پخش شد.

سری سوم این مجموعه در سال های ۱۳۸۶ و ۱۳۸۷ پخش شده و سری چهارم این مجموعه نیز با نام سیا ساکتی و ماجراهای خفن از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۱ شروع به پخش شد و سری پنجم این مجموعه از سال ۱۳۹۴ تاکنون در حال پخش است.

تا امروز ۵ سری از این مجموعه ساخته شده که کارگردانی هر سری را به ترتیب امیرمحمد دهستانی، بهرام عظیمی، ابراهیم ساکتی، ارد پیکان‌فر و مجدداً ابراهیم ساکتی انجام شد.

سیا ساکتی نام این شخصیت محبوب انیمیشنی بود که با صدای مرحوم مجید باقی در زمان شروع پخش با استقبال‌ بسیاری از سمت مردم مواجه شد، پسری درشت هیکل پا به انیمیشن‌های راهنمایی و رانندگی گذاشت و با شیطنت‌ها و کارهایی که از روی هیجان می‌کرد همیشه سرش به سنگ می‌خورد و همین هم باعث می‌شد تا پیام مثبت این انیمیشن از تنبه او به مخاطب برسد تا اشتباه‌های او را تکرار نکند.

مطالب مرتبط
یک نظر

ورود

  • Ali اسفند ۱۹, ۱۴۰۲

    سیا ساکتی رو موتورش اگزوز دسازم بسته اگزوزو خوب کل میزنه فقط اونجایی که یچرخ میزنه فقط کاتاف بلد نبود بزنه😂