چک این و چک اوت هتل فلامینگو کیش

چک این و چک اوت هتل فلامینگو کیش

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هر مسافری برای رزرو هتل باید در نظر بگیرد، ساعت پذیرش و خروج از هتل است. اگر شما هم جزء مسافران جزیره کیش هستید و می‌خواهید در هتل فلامینگو کیش اقامت داشته باشید، پس قبل از سفر از ساعت چک این و چک اوت این هتل آگاه شوید. با به موقع رسیدن به هتل در ساعت چک این می‌توانید از امکانات هتل فلامینگو استفاده کنید.

آیا می‌دانید باید چه ساعتی در هتل حاضر باشید و چه ساعتی از آن خارج شوید؟ آیا شما هم می‌خواهید چند ساعت زودتر به اتاق بروید یا چند ساعت دیرتر اتاق را تحویل دهید؟ پس در این مطلب همراه ما باشید تا همه چیز را درباره چک این و چک اوت هتل فلامینگو کیش بررسی کنیم. 

با اصطلاحات رایج  رزرو هتل‌ها آشنا شوید

چک این و چک اوت دو اصطلاح رایجی هستند که هنگام رزرو هتل می‌شنوید یا آن را می‌بینید. البته اشتباه نکنید این اصطلاحات فقط برای هتل‌های خارجی به کار نمی‌روند و در سطح بین‌المللی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به‌گونه‌ای که حتی در هتل‌های ایران نیز از این اصطلاحات استفاده می‌شود.

اصطلاح Check in یا چک این فرایندی است که طی آن پذیرش شما صورت می‌گیرد. چک این همان ورود به هتل و انجام کارهای لازم برای تحویل گرفتن اتاق است. زمانی که وارد یک هتل مانند هتل فلامینگو کیش می‌شوید، مسئول پذیرش یک فرم را در اختیار شما قرار می‌دهد. با تکمیل اطلاعات و تحویل مدارک شناسایی، فرایند چک این شما به پایان می‌رسد و اکنون می‌توانید به اتاق خود بروید.

چک این و چک اوت هتل فلامینگو کیش

اصطلاح Check out یا چک اوت نیز فرایند تخلیه واحد اقامتی و خروج از هتل است. چک اوت هتل تقریبا دو الی سه ساعت قبل از چک این هتل انجام می‌شود. در این فاصله زمانی مسئول هتل اتاق را بررسی می‌کند تا در صورت آسیب به وسایل موجود در اتاق هزینه خسارت آن را از مسافر بگیرند. همچنین تا زمان ورود مسافران جدید، اتاق را کاملا تمیز می‌کنند.

آیا می‌توان ساعت چک این و چک اوت را تغییر داد؟

چک این و چک اوت هتل طبق ساعت مشخصی انجام می‌شود. بنابراین شما باید در ساعت مشخص برای پذیرش به هتل بروید و طی ساعت چک اوت هتل، وسایل خود را جمع کنید و بیرون از اتاق باشید. البته ممکن است به هر دلیلی مسافران بخواهند که کمی بیش‌تر در اتاق بمانند یا دیرتر وارد اتاق شوند.

در این صورت بعضی هتل‌ها مشکلی ندارند و این کار را بدون پرداخت هزینه انجام می‌دهند. اما قانون کلی هتل‌ها این است که مسافر باید نیم شارژ معادل نصف هزینه یک شب اقامت در هتل را بپردازد. همچنین بعضی هتل‌ها اتاق چمدان دارند و شما می‌توانید در ساعات اضافی، چمدان‌ها را در این اتاق بگذارید و طی این مدت در شهر گشتی بزنید.

درباره هتل فلامینگو کیش چه می‌دانید

یکی از هتل‌های چهار ستاره کیش که در پنج طبقه با ۲۰۰ واحد اقامتی ساخته شده، هتل فلامینگو نام دارد. برخورد خوب کارکنان، فضای سبز، امکانات هتل فلامینگو کیش و بهترین موقعیت مکانی از ویژگی‌های این مجموعه اقامتی به حساب می‌آید. به همین دلیل مسافران زیادی برای اقامت خود در کیش، هتل فلامینگو را انتخاب می‌کنند.

چک این و چک اوت هتل فلامینگو کیش

اتاق‌های این هتل در دو دسته اتاق‌های ویلایی و هتلی تقسیم می‌شوند که امکانات هتل فلامینگو کیش در هر یک از این اتاق‌ها متفاوت هستند. این مجموعه اقامتی در بلوار دریا قرار گرفته و تا بهترین مراکز خرید، ساحل و مهم‌ترین جاهای دیدنی فاصله کمی دارد. بنابراین می‌توانید با اقامت خود در این هتل به هر جایی از این جزیره که می‌خواهید، دسترسی راحتی داشته باشید.

چک این و چک اوت هتل فلامینگو کیش چه ساعتی است؟

قانون کلی هتل‌ها درباره ساعت پذیرش و خروج از هتل به این صورت است که چک این در ساعت ۱۴ و چک اوت در ساعت ۱۲ ظهر انجام می‌شود. پرسنل هتل فلامینگو کیش نیز در همین ساعات کار پذیرش و خروج مهمانان را انجام می‌دهند. هنگام رزرو اتاق‌های هتل فلامینگو کیش از علی بابا می‌توانید ساعت چک این و چک اوت هتل را مشاهده کنید.

اتاق چمدان نیز یکی از امکانات هتل فلامینگو کیش است و در صورتی که می‌خواهید دیرتر اتاق را تحویل دهید یا زودتر وارد اتاقتان شوید، با پرسنل این مجموعه هماهنگ کنید و چمدان‌های خود را در این اتاق بگذارید.

بنابراین هتل فلامینگو کیش به‌عنوان یکی از هتل‌های چهار ستاره این جزیره، پذیرای مهمانان زیادی در هر فصل از سال است. برای بهره‌مندی از خدمات و امکانات این هتل، بهتر است در همان ساعت پذیرش یعنی ۱۴ در هتل حاضر باشید و در ساعت ۱۲ ظهر آخرین روز اقامت خود، اتاق را تحویل دهید. به دلیل وجود امکاناتی مانند اتاق چمدان در صورت هماهنگی با پرسنل هتل، جابه‌جایی ساعت پذیرش و خروج از هتل نیز امکان‌پذیر است.

بدون نظر

ورود