سلبریتی های هالیوودی که نمی دانستید خواهر و برادر خلافکار دارند

سلبریتی های هالیوودی که نمی دانستید خواهر و برادر خلافکار دارند

دعواهای خواهر و برادری بسیار رایج اند، اما برخی چهره های مشهور مجبورند با مشکلات بسیار جدی تری در رابطه با خواهر و برادرهای خود دست و پنجه نرم کنند، تا جایی که برخی سلبریتی ها خواهر یا برادری خلافکار داشته اند.

نیکی میناژ

در سال ۲۰۱۵، برادر نیکی میناژ، جلانی مراژ به تجاوز به دختری ۱۱ ساله متهم شد. میناژ با پرداخت ۱۰۰ هزار دلار وثیقه برادرش را از زندان آزاد کرد. در سال ۲۰۲۰، جلانی به ۲۵ سال حبس محکوم شد.

ریس ویترسپون

برادر ریس ویترسپون، جان دریپر ویترسپون در سال ۲۰۰۲ به سرقت خشن و تجاوز جنسی متهم شد.

به گفته ی همسایه ی برادر این بازیگر مشهور، جان زمانی که او در خواب بود، وارد خانه اش شده و تلاش کرده بود به او تجاوز کند. جان بعد از اعتراف به جرم خود، به ۲ سال عفو مشروط محکوم شد.

مگان مارکل

برادر ناتنی مگان مارکل، تام مارکل، بعد از جدایی از نامزدش در سال ۲۰۲۰ بی خانمان شد و مجبور شد برای ادامه ی زندگی به پیش مادرش برود.

تام در سال ۲۰۱۸ به دلیل تهدید کردن شریک عاطفی خود با اسلحه دستگیر شد.

او یک بار در مصاحبه ای گفته بود: «نسبت داشتن با مگان مرا تقریباً نابوده است. این موضوع از زمان شروع رابطه ی مگان با هری، به لحاظ روانی برای من تبدیل به یک کابوس شده است.»

لئوناردو دیکاپریو

در سال ۲۰۱۶، برادر ناتنی لئوناردو دیکاپریو، آدام فرار از قرار معلوم اقدام به سرقت اموالی به ارزش حدوداً ۹۹۰ دلار کرده بود. او در دادگاه حضور نیافت و متواری شد.

فرار در سال ۲۰۱۶ در مصاحبه ای درباره ی زندگی خودش و رابطه اش با برادر مشهور گفته بود: «ما یک زمانی به هم خیلی نزدیک بودیم. من خیلی دوستش داشتم و هنوز هم دارم. ولی سال ها است که باهم حرف نزده ایم. من ۵ یا ۶ بار برای سرقت های خرد بازداشت شدم. از سوپرمارکت ها جنس می دزدیدم. برای جور کردن پول اعتیادم که روزانه نیم گرم تا یک گرم بود، این کار را می کردم. من و لئو هیچوقت باهم جر و بحث نمی کردیم. ولی لئو کم کم دور خودش را با کسانی پر کرد که دوست نداشت دو و ور من باشند. او بزرگ ترین ستاره ی دنیا است و این هم من هستم که درگیر اعتیادم. من کم کم از دنیای لئو حذف شدم. دیگر از رفت و آمد به زندان خسته شده ام. از سال ۲۰۱۳ دیگر هروئین نمی کشم.»

کریستوفر نولان

برادر کریستوفر نولان، متیو نولان از قرار معلوم در یک ماجرای قتل از پیش تعیین شده در کاستاریکا در سال ۲۰۰۵ دست داشته. اینطور که گفته می شود متیو از سوی یک جواهرفروش برای قتل حسابدار خود به استخدام درآمده بود. گفته می شود متیو نیز کارگر یک هتل را برای انجام این قتل به کار گرفته بود.

متیو در سال ۲۰۰۹ در رابطه با یک پرونده ی ورشکستگی دستگیر شد که به ماجرای این قتل ربطی نداشت. او بعد از بازداشت، تلاش کرده بود از اداره ی پلیس فرار کند.

مدونا

برادر مدونا، آنتونی چیمونی سال ها با اعتیاد به الکل و مواد مخدر، بی خانمانی و مشکلات حقوقی درگیر بود. او بارهای دستگیر شد و خانواده در موارد متعددی تلاش کردند به او کمک کنند. آنتونی در سال ۲۰۲۳ درگذشت.

پاریس هیلتون

برادر پاریس هیلتون، کنراد هیلتون بعد از تهدید کردن چند مهماندار هواپیما به قتل، دستگیر شد. رفتار کنراد تحت تأثیر قرص خواب عنوان شد و او بعداً به ۳ سال عفو مشروط و انجام ۷۵۰ ساعت خدمات عمومی محکوم شد.

همان سال کنراد از قرار معلوم تلاش کرد بی اجازه وارد خانه ی شریک عاطفی سابقش شود. یک سال بعد، کنراد تست مصرف مواد مخدر او مثبت درآمد که خلاف مقررات عفو مشروطش بود. همچنین در سال ۲۰۱۷ کنراد به اتهام سرقت خودرو به دادگاه احضار شد. بعد از آن او در یک کلینیک روانی بستری شد.

منبع: starsinsider
بدون نظر

ورود