ترندهای زیبایی که ممکن است در آینده از انجام شان پشیمان شوید

ترندهای زیبایی که ممکن است در آینده از انجام شان پشیمان شوید

فشن چیز بسیار دمدمی مزاج و بی ثباتی است. ما بسیار از اوقات برای جا نماندن از ترندهای روز دست به خریدهای پیش بینی نشده ای می زنیم. این امر نه تنها به ما صدمه ی مالی می زند، اما گاهی استانداردهای زیبایی ما را مجبور به اعمال تغییراتی در ظاهرمان می کنند، کاری که بسیار پرریسک است، چرا که ترندها خیلی زود به فراموشی سپرده می شوند، اما تغییراتی که ما در ظاهر خود ایجاد کرده ایم تا همیشه با ما باقی می مانند.

در ادامه از ترندهای زیبایی خواهیم گفت که ممکن است در آینده از انجام شان پشیمان شوید.

اکستنشن مژه

اکستنشن مژه نوعی کار زیبایی است که اگر اصولی انجام گیرد، استاندارد و بی خطر است. اما بهتر است از انجام این کار برای طولانی مدت خودداری کنید. می توانید از اکستنشن مژه تنها برای موقعیت های بخصوصی استفاده کنید و سپس، آن ها را بردارید.

به گفته ی پزشکان، اکستنشن مژه می تواند سرعت رشد مژه های طبیعی را کاهش دهد. به علاوه، پیش از انجام این کار باید اطمینان حاصل کنید که به چسب مورد استفاده واکنش آلرژیک نخواهید داشت.

تغییر مدل ابروها

ترندهای تعیین کننده ی مدل ابروها گاهی به سرعت تغییر آب و هوا عوض می شوند. نزدیک به ۳۰ سال قبل، ابروهای بسیار باریک مُد بودند. بعد از آن، ابروها پهن مد شدند و به نظر می رسد این چرخه هیچ پایانی ندارد.

حالا میکروبلیدینگ و دیگر شیوه های تغییر مدل ابرو محبوبیت زیادی دارند. اما در نظر داشته باشید که همچون تتوی ابرو که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفت، بسیاری از این روش های جدید هم دائمی هستند و تغییر آن ها دشوار یا غیر ممکن است. به علاوه، معمولاً به گهگاهی ترمیم نیاز دارند. و البته اگر نتیجه خوب از آب در نیاید، با دردسر بزرگی برای اصلاح آن رو به رو خواهید شد. بنابراین از معتبر بودن جایی که قصد انجام این کار را دارید، حتماً اطمینان حاصل کنید.

پیرسینگ

پیرسینگ در اواخر دهه ی ۱۹۹۰ و اوایل دهه ی ۲۰۰۰ محبوبیت زیادی پیدا کرد، از پیرسینگ بینی و ابرو گرفته تا لب ها و دیگر نقاط بدن.

با این حال، باید توجه داشت که محل انجام پیرسینگ و رسیدگی به آن اهمیت زیادی دارد، چرا که عفونت پیرسینگ بسیار رایج است، چیزی که می تواند مشکلات ظاهری و پزشکی برای فرد ایجاد کند.

خالکوبی

خالکوبی دیگر به کاری عادی و متداول تبدیل شده که از محبوبیت زیادی نیز در دنیا برخوردار است. به ویژه خالکوبی روش خوبی برای پنهان کردن جای زخم یا برخی نقص های ظاهری است. با این حال، به خاطر داشته باشید که پیدا کردن تتوکاری ماهر و همینطوری تصویری مناسب برای خالکوبی اهمیت زیادی دارد، چرا که اگر نتیجه ی کار خوب از آب درنیاید یا بعداً از خالکوبی خود پشیمان شوید، پاک کردن آن کار ساده ای نخواهد بود.

برنزه کردن

پوست برنزه تا چند سال قبل بسیار جذاب و زیبا دانسته می شد. تابستان ها این کار با حمام آفتاب انجام می شد و در زمستان از دستگاه های برنزه کننده استفاده می کردند.

اما قرارگیری طولانی مدت در معرض آفتاب برای پوست بسیار مضر است. علاوه بر، بالا رفتن سرعت پیری پوست و ایجاد چین و چروک، احتمال ابتلا به سرطان پوست نیز بسیار بالا می رود.

آرایش دائم

آرایش دائم به عنوان راه حلی برای کسانی معرفی شد که دوست دارند همیشه ظاهری آرایش کرده داشته باشند. اما مهم ترین مشکل این کار همان دائمی بودن آن است. آرایش دائم تنها با لیزر قابل پاک شدن است. بنابراین پیش از انجام این کار، خوب درباره ی آن فکر کنید.

لنزهای رنگی

لنزهای رنگی تغییر زیادی در چهره ایجاد می کنند. استفاده از آن ها اگر با مشورت چشم پزشک صورت گیرد، بی خطر خواهد بود. لنزهای خود را همیشه از فروشگاه های معتبر تهیه کنید واگرنه آسیب ماندگاری به چشم ها و بینایی تان وارد خواهند کرد.

منبع: brightside
دیجیاتو
بدون نظر

ورود