چطور یک پسر را عاشق خود کنیم؟

چطور یک پسر را عاشق خود کنیم؟

شاید فکر کنید که برای جذب پسر مورد علاقتان باید مثل سلبریتی‌های فیلم‌های هالیوودی باشید و این موضوع تمام فکرتان را درگیر کرده است. اما کافی است پسر مورد علاقه‌تان را خوب بشناسید. با کمی مهارت می‌توانید برای او فردی جذاب باشید.

روش‌های مختلفی برای جذب کردن پسرها وجود دارد و ما در این مقاله می‌خواهیم درباره روش‌های درست و اشتباه جذب کردن پسران صحبت کنیم. اگر برای تسخیر قلب پسرها از راه درست وارد شوید، احتمالش زیاد است که با بازی کردن نقش دختر رویاهایش و نشان دادن تمام خصوصیاتی که او در یک دختر تحسین می‌کند، در نهایت موفق شوید.

اما اگر راه‌های اشتباه را انتخاب کنید، به دلایل زیادی ناراحت و سرخورده خواهید شد. در این مقاله با روش‌های مختلفی برای جذب مردان آشنا می‌شوید که موثر بودن آنها به لحاظ علمی اثبات شده است، بنابراین اگر می‌خواهید با بایدها و نبایدهای جذب پسران آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

از شبکه های اجتماعی استفاده کنید

از فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام استفاده کرده و عکس ها و متن های مختلفی را به اشتراک بگذارید که کنجکاوکننده باشد. این کار باعث می شود پسر مورد علاقه‌تان ذهنش درگیر شما شده و بیشتر به شما فکر کند.

به لباس پوشیدنتان توجه کنید

اگر می خواهید یک پسر مناسب را وابسته خود کنید، به نوع لباس پوشیدن خود دقت کنید. سعی کنید لباس هایی را انتخاب کنید که در عین آراسته بودن شما را زیباتر نشان دهد و مناسب وضعیت جسمانی‌تان باشد (به اصطلاح به شما بیاید). طرز پوشش یکی از عوامل تاثیرگذار در این موضوع است که چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم.

ارتباط چشمی برقرار کنید

خودتان را جای پسر مقابل بگذارید، چقدر احتمال دارد با دختری که حتی به شما نگاه نمی‌کند، سر صحبت را باز کنید؟ شما ممکن است با خودتان بگویید: «یکبار بهش نگاه کردم، دید دیگه. اگر می‌خواست بیاد، میومد».
شما حداقل باید سه/چهار بار به او نگاه کنید تا جرات پیدا کند که صحبت را با شما شروع کند.

لبخند بزنید

در حین ارتباط چشمی، هیچ‌وقت جادوی لبخند زدن را فراموش نکنید، چون با اینکار دو تا پیام مهم به فرد مقابلتان می‌دهید:
اول اینکه: «من یکم ازت خوشم خومده و دوست دارم باهات صحبت کنم».
و دوم: «من دختر شادیم. تو صحبت کردن با من قراره بهت خوش بگذره!»

تک‌کلمه‌ای صحبت نکنید

به این سناریو توجه کنید:
پسر: «شغلتون چیه؟»
دختر: «کارمند بانک»
پسر: «چه جالب، خواهر منم تو بانک کار می‌کنه؛ به نظر من خیلی کار سختیه.»
دختر: «اوهوم»
(هدف این گفت‌وگو را فراموش نکنید. در حقیقت قصد پسر، صحبت کردن در مورد شغلتون نیست؛ بلکه می‌خواهد موضوع مشترکی برای صحبت کردن پیدا کند.)

نمایشی رفتار نکنید

پسرها به هیچ وجه دخترهایی را که رفتار نمایشی دارند و از کاه کوه می‌سازند، دوست ندارند. اجازه ندهید که این جامعه مردسالار اثبات کند که زنان ضعیف‌تر از مردان هستند. هرچقدر هم که فیلم عاشقانه دیده‌اید، نگذارید که این داستان‌های غیرواقعی زندگی عاشقانه‌تان را به نابودی بکشاند.

سهل‌الوصول نباشید

وقتی که پسری نمی‌تواند به راحتی به دختری نزدیک شود، غرورش خدشه‌دار می‌شود و از خودش می‌پرسد که این دختر چرا به او علاقه ندارد. بنابراین بازیگوش باشید، ناز کنید و با ترغیب کردنش به صحبت کردن با خودتان، او را سر انگشتتان بچرخانید. البته مراقب باشید زیاده‌روی نکنید و تصویری از دختری خجالتی را از خودتان به نمایش نگذارید که رسیدن به او ممکن نیست. اگر عاقلانه عمل کنید، مانند آهنربا پسر مورد علاقه‌تان را به خود جذب می‌کنید.

مرموز باشید

لازم نیست تمام نکات مهم زندگی خودتان را در همان دیدار اول توضیح دهید. کمی مرموز بودن بسیار جذاب است. البته به این معنی نیست که جواب تمام سوالات را سربالا بدهید. به این مثال توجه کنید:
پسر: «شغلتون چیه؟»
دختر: «من نوازنده پیانو هستم. ۱۵ ساله پیانو می‌زنم. البته اولش خیلی دوست نداشتم ولی کم‌کم علاقه‌مند شدم. ….)
این همه توضیح برای بار اول آشنایی، اصلا مناسب نیست!

خیلی برای جذاب بودن تلاش نکنید

یکی از پرتکرارترین سوالات دخترها این هست:
«چرا پسرایی که من ازشون خوشم میاد، از من خوششون نمیاد و پسرایی که من خوشم نمیاد، از من خوششون میاد؟»
شاید یکی از جواب‌های اصلی برای این سوال این باشه: شما در مقابل پسرهایی که خوشتان می‌آید، دوست دارید بهترین باشید و همین تلاش بیش از حد جواب عکس می‌دهد.

غیر مستقیم به او نشان دهید که به آشنایی بیشتر علاقه دارید

خیلی خجالتی بودن یا خیلی سهل‌الوصول بودن هر دو دافعه ایجاد می‌کند. سعی کنید یک رفتار میانه را انتخاب کنید؛ اما چرا؟
اگر خجالتی باشید، احتمالا پسر با خود فکر می‌کند: «وای، حالا باید کلی تلاش کنم تا یک کلمه حرف بزنیم.»
و اگر سهل‌الوصول: «خب حتماً با خیلی‌های دیگه اینطوری هست.»

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود