حواشی گل تماشایی لامین یامال ۱۶ ساله در نیمه نهایی یورو مقابل فرانسه + ویدیو

حواشی گل تماشایی لامین یامال ۱۶ ساله در نیمه نهایی یورو مقابل فرانسه + ویدیو

شب گذشته تیم ملی فوتبال اسپانیا با درخشش لامین یامال، پدیده ۱۶ ساله خود و گل تماشایی او موفق به شکست فرانسه در مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ شد.

اما ویدیوی باورنکردنی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که نشان می دهد یامال، سال گذشته گلی به تیم زیر ۱۷ ساله های فرانسه به ثمر رساند که تقریباً مشابه گل شگفت انگیز او در نیمه نهایی یورو بود.

واکنش پدری، هم تیمی یامال که به دلیل مصدومیت ناچار به تماشای بازی از کنار زمین بود نیز مورد توجه طرفداران قرار گرفت. او با چشمانی گرد شده از تعجب، شاهد این لحظه تاریخی بود.

اما این گل فقط یک گل معمولی نبود. یامال این گل را در حالی به ثمر رساند که آدرین رابیو، هافبک فرانسه، پیش از بازی گفته بود: «اگر یامال می‌خواهد در فینال بازی کند، باید خیلی بیشتر از اینها کار کند.»

در واکنش به این صحبت های رابیو یامال در پایان بازی و با صعود تیمش به فینال، خوشحالی خود را به شکلی ویژه ابراز کرد. او با ژست خاصی به سمت دوربین رفت و فریاد زد: «حرف بزن، حرف بزن!»

این گل، که باعث پیروزی اسپانیا و راهیابی آنها به فینال شد، نه تنها قلب هواداران را تسخیر کرد، بلکه حتی کاپیتان تیم مقابل، کیلیان امباپه را نیز به سکوت واداشت.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود