۱۹ مورد از عجیب ترین و جنجالی ترین قرارداد های ازدواجی که میان زوج های هالیوودی نوشته شده است [قسمت دوم-پایانی]

۱۹ مورد از عجیب ترین و جنجالی ترین قرارداد های ازدواجی که میان زوج های هالیوودی نوشته شده است [قسمت دوم-پایانی]

همه کارشناسان و مردم به این موضوع واقف هستند که هالیوود، قلب تپنده صنعت سینمای جهان است و هیچ نمونه مشابه دیگری در این رابطه وجود ندارد. به همین دلیل، تمام عوامل حرفه ای و دست اندر کاران صنعت فیلم سازی، تلاش می کنند که خود را به سرزمین پر حاشیه آمریکا برسانند. یکی از قشرهایی که برای رسیدن به هالیوود هر کاری می کنند، بدون شک بازیگران هستند.

همواره حواشی زیادی پیرامون هنرپیشه های فعال در این عرصه وجود دارد. دنیای هالیوود به قدری پر زرق و برق هست که بازیگران را نیز درگیر خود می کند و رفتار آن ها را تغییر می دهد. یکی از شایع ترین کار ها و رفتار ها، نامزد کردن و یا جدا شدن چهره های سرشناس سینمای آمریکاست. همه می دانند که آمار طلاق در هالیوود سر به فلک می کشد و بازیگران هر روز با فردی جدید ازدواج نموده و یا نامزد می کنند.

یکی از کارهایی که میان افراد مشهور رواج دارد، امضای قراردادهایی قبل از ازدواج است. افراد ثروتمند معمولا در این توافق نامه (Prenup) ذکر می کنند که بعد از طلاق، اموال هیچ یک از طرفین به دیگری نمی رسد، و یا آن که برای ثروت خود تعیین تکلیف می نمایند. ما در این مقاله قصد داریم ۱۹ نمونه از جنجالی ترین قراردادهای هالیوود را بررسی کنیم. قسمت اول این مقاله دیروز منتشر شده و شما می توانید برای دیدن آن به این لینک مراجعه کنید.

۱۲- کاترین زتا جونز و مایکل داگلاس

15-w700

اگر این زوج از یکدیگر طلاق می گرفتند، خانم بازیگر هالیوود ۲.۸ میلیون دلار غرامت دریافت می کرد. به علاوه، در صورت خیانت آقای داگلاس، ۵ میلیون دلار دیگر نیز به حساب کاترین زتا جونز ریخته می شد.

۱۳- تایگر وودز و الین نوردگرن

16-w700

ماجرای خیانات تایگر وودز گلف باز مشهور به الین نوردگرن، این زوج را تا طلاق پیش برد. خانم نوردگرن نزدیک بود بتواند غرامت ۱۰۰ میلیون دلاری از این ورزشکار را به دست آورد.

۱۴- نیکول کیدمن و کیث اربن

17-w700

این مسئله هیچگاه تایید نشد، اما به نظر می رسید نیکول کیدمن بازیگر سرشناس هالیوود، با آقای اربن قراردادی را به امضا رسانده که در آن بندی موسوم به آزادی گنجانده شده بود. اگر کیث اربن بار دیگر به سراغ مصرف کوکائین می رفت، حتی ۱ دلار هم از ثروت خانم کیدمن به او نمی رسید.

۱۵- چارلی شین و بروک مولر

18-w700

آن ها توافق نامه ای دیوانه وار به امضا رساندند. بر این اساس، در صورت بیان کردن عبارت «بله» (I Do) (عبارتی که در مراسم عروسی در پاسخ به سوالات کشیش گفته می شود)، ۵۰۰ هزار دلار دریافت می کرد. همچنین وی توانست به ازای هر سال زندگی با آقای شین، ۳۰۰ هزار دلار به دست آورد. به علاوه، خانم مولر بعد از جدایی، به خاطر جا به جایی ۱۰۰ هزار دلار دیگر دریافت نمود و مالکیت ماشین قبلی اش را نیز در اختیار گرفت.

۱۶- الیزابت تیلور و لَری فورتِنسکی

19-w700

اگر آن ها ۵ سال با یکدیگر می ماندند، آخرین همسر خانم تیلور ۱ میلیون دلار دریافت می کرد، و اگر در آن زمان هنوز زن و شوهر بودند، این مبلغ همچنان در اختیار او قرار می گرفت. آن ها بعد از ۵ سال از یکدیگر جدا شدند و لَری توانست مبلغ یاد شده را به دست آورد؛ هرچند که بعد از این ماجرا نیز رابطه دوستانه این زوج حفظ شد و حتی خانم تیلور ۸۰۰ هزار دلار دیگر نیز به خواست خود به آقای فورتنسکی داد.

۱۷- چارلی شین و دنیس ریچاردز

20-w700

آن ها به مدت ۴ سال به یکدیگر زن و شوهر بودند. اگر هر یک از طرفین به دیگری خیانت می کرد، باید مبلغ ۴ میلیون دلار به طرف مقابل پرداخت می نمود.

۱۸- ماریا کری و نیک کانن

22-w700

وجود قرارداد میان آن ها هنوز به اثبات نرسیده و به نظر می رسد این زوج توافق کرده اند که همه چیز محرمانه باشد و به رسانه ها درز نکند. بر این اساس، هیچ یک از آن ها نمی توانند بعد از جدایی، درباره زندگی مشترکشان اطلاعات بدهند. اگر هر یک از طرفین این قانون را نقض کنند، باید جریمه بپردازند. این مبلغ برای کانن ۲۵۰ هزار و برای خانم کری ۵۰۰ هزار دلار ذکر شده است.

۱۹- کریس راک و ملک کامپتون راک

24-w700

هیچ گونه اطلاعاتی درباره توافق میان این دو نفر وجود ندارد، اما به نظر می رسد سود زیادی عاید خانم کامپتون خواهد شد. این قرارداد تاریخ انقضا داشت و در هجدهمین سالروز ازدواج آن ها به پایان می رسید. آن ها بعد از ۲۰ سال خواهان جدایی از یکدیگر شدند.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود