از المپین های ایرانی تا سلبریتی های سینما

از علی موسوی تا الناز شاکردوست

از المپین های ایرانی تا سلبریتی های سینما

از بهترین مدافع جهان چه خبر؟

2-w900-h600

سید محمد موسوی، یکی از پر امید های ایران در تیم والیبال کشورمان، این روز ها روزگار شلوغی را در دهکده بازی های المپیک رویو دوژانیرو سپری می کند و هر از گاهی، فیلم و تصویری از اتاق و جاهایی که در طول روز با هم تیمی هایش می رود، به اشتراک می گذارد. او در این هفته که با ۳ مسابقه مهیج تیم ملی والیبال همراه بود، چند تصویر اینستاگرامی به اشتراک گذاشت تا شمار مخاطبانش به بیش از ۹۰۰ هزار نفر برسد.

از شهرام محمودی چه خبر؟

3-w900-h600

شهرام محمودی هم که در ۳ بازی اخیر تیم ملی والیبال کشورمان نقش موثری داشته است، خیلی وقت نکرد در این هفته بیش از ۱ پستی که در بالا ملاحظه می کنید، مطلبی منتشر کند  و این تصویر به تمریم ملی پوشان در نخستین روز اقامت در دهکده بازی های ریو ۲۰۱۶  برزیل اختصاص دارد.

از جوان ترین المپین ایرانی چه خبر؟

4-w900-h600

آریا نسیمی شاد که چند روز پیش گزارش مفصلی درباره آن منتشر کردیم، جوان ترین شناگر ایرانی در تاریخ رقابت های المپیک است. او اخیرا تصویری را با زهرا نعمتی، پرچمدار کاروان اعزامی ایران در روز افتتاحیه در ورزشگاه ماراکانا ریو منتشر کرد.

بهنوش بختیاری از خودش خجالت می کشد!

5-w900-h600

بهنوش بختیاری، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، این روزها دوران شلوغی را هم در دنیای مجازی و هم کار صحنه ای پیش می برد.  فالوور هایوی از مرز ۵ میلیون نفر فرار تر رفته است.

پشت صحنه نمایش سه خواهرهمراه بهترین و درجه یک ترین بازیگران تئاتر ایران و همراه با افشین هاشمی که بی شک قدرتمندترین بازیگر نمایش این دوره از تاریخ ایران است..خیلی قوی .. متعهد … وقت شناس .. پراستعداد…پرتلاش..وانسان…انسان…انسان…بعضی نمایشها اگر افشین هاشمی رو نداشته باشه اصلا نباید اجرا بشه..چون کارهایی و تکنیکهایی است که فقط و فقط او بلد است..من متحیرم از قدرت بازیگریش…و بی ادعا بودنش..ازینکه میبینم هرروز با انرژی مضاعف و انگیزه ای عجیب روی صحنه می رود..

از خودم خجالت میکشم که حتی نام بازیگر به روی خودم بگذارم…افشین هاشمی دنیای دیگری از بازیگری را به ما آموخت…که چقدر باید مواظب احساسات..بدن..صدای خودمون باشیم..سیگار خط قرمزشونه…و تمام نیرویش را این روزها روی سیاه نمایش ما گذاشته..کاراکتر فیروز که اگر افشینو نداشتیم واقعا نمیشد که بشه…و صد البته راهنمایی های بسیار بسیار مفید کارگردانی مثل استاد حمید امجد.

.کاش بیایید و ببینید که من راست میگم..و حیفه که تو این فرصت مفاخر هنر این کشورو از نزدیک نبینیم..حیف میشود اگر سه خواهرو نبینید..افشین جان و استاد امجد درخشش های فوق تصوری در انتظار شماست که روح و جانتان رو برای این اجرا گذاشتید..من دست شما رو میبوسم…افشین هاشمی بلد است هزاران نقش بازی کند…اصلا وقتی روی صحنه است مطمئنی که اون صحنه درست و تمیز و گرم اجرا میشود…افشین هاشمی تکرار نشدنیست..قدرش رو بدونیم…خیلی باید قدرش رو بدونیم..هرشب ساعت هفت وسی سالن اصلی تئاترشهر

پرویز خان پرستویی به هیروشیما رفت

666-w900-h600

پرویز خان پرستویی، این روز ها در اینستاگرام، همان طور که در گزارشات هفته های پیش گفتیم، به ارائه دکلمه های دیجیتالی و بیان نقطه نظرات با نثری خاص عادت دارد. شاید کم تری سلبریتی هنرپیشه ایرانی در اینستاگرام سراغ داشته باشیم که به اندازه پرویز پرستویی، به وعظ گویی و بیان نکات روانشناسی و جامعه شناسی و آسیب شناسی فرهنگ عام بپردازد.  پرویز خان این هفته از افتتاحیه المپیک و سفر به هیروشیمای ژاپن گفت:۶ آگوست ۲۰۱۶ به همراه عده ای از هنرمندان .همایون اسعدیان، مازیار میری، حسن برزیده، پژمان لشگری پور و حبیب احمدزاده و…….درکنار جانبازان عزیز موزه صلح و شرکت درهفتادمین سالگشت بد مستی جنایتکاران وحشی در هیروشیما به نام منافع آمریکایی. وامروز عصرافتتاحیه جشنواره صلح ودوستی ایرانیان

اگر دلتات برای دکلمه های اینستاگرامی پرویز خان تنگ شده است، جدید ترین دکلمه اینستاگرامی ایشان را بخوانید:

مسیرهای زندگی ات هستی؛ وزندگی دائماً با تمام رنج ها ولذت هایش در حال رخ دادن ودوباره تکرار شدن و نو شدن. تو می اندیشی، تو حرکت می کنی وایجاد می کنی وزندگی را می شناسی. بنابراین ناگزیر از پذیرفتن درد ها و رنج ها هستی ودر پی دیدن وحس کردن زندگی، رنج های آن را تجربه خواهی کرد. هنگامی که توانستی زندگی را با وجود رنج هایش قبول کنی و سیال وارام با آن کنار بیایی ،جزئی از طبیعت می شوی زیرا به تعادل وتعاملی عمیق با محیط پیرامونت می رسی، هنگامی که بدی را با بدی پاسخ ندادی وکینه به دل نگرفتی و به همگان احترام گذاشتی؛ حتی گزند حاصل از رفتار آنها تو را آزار نخواهد داد ،زیرا انچنان ارام ونرم از کنار ان عبور می کنی که انرژی منفی حاصل از ان در تو بسط نمیابد و هرگز قادر به تسخیر روح تو نخواهد بود. وقتی به کائنات لبخند زدی وبه شادی عشق و نیکی تقدیم همگان کردی،لذت وشادی به سویت بر می گردد. وقتی زندگی را به بیهودگی سپری کردی واز ان خسته شدی، به روش خودت از تو دست خواهد کشید وفراموشت می کند. و خشم و ستیز با روزگار نیز قطعا پاسخی محکم تر از طرف روزگارت خواهد داشت. این قانون زندگی ست که به هر رفتار واثری همانگونه پاسخ می دهد و لذت ورنج در نهایت به دست خودِ تو ایجاد خواهد شد.

پرویز خان را در https://www.instagram.com/parvizparastouei دنبال کنید. او بیش از ۴۰۰ پست منتشر کرده است.

علی لاریجانی : اینستاگرام و آب و تاب!

7-w900-h600

تنها پست این هفته در صفحه علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، مربوط به افتتاح پارک آبی در قم است که همین موضوع سبب شد تا رییس مجلس شورای اسلامی پس از مدت به اینستاگرام بیاید و مطلبی به شرح زیر مرقوم فرمایند:

در شرایط فعلی بیش از هشتصد هزار میلیارد تومان پول در دست مردم قرار دارد. اکنون که این منابع در اختیار مردم است و آنها علاقمند به #تولید هستند باید زمینه برای ورود این منابع به تولید و #کارآفرینی فراهم شود چرا که اگر امروز دچار لکنت در تولید هستیم به دلیل فراهم نبودن این زمینه‌ها است. مراسم افتتاح و بهره‌برداری از مجموعه پارک آبی “آب‌و‌تاب” در بوستان غدیر #قم ۱۳ مردادماه ۱۳۹۵

بهرام رادان ۲ میلیونی

8-w900-h600

بهرام رادان که این روزها فیلم بارکد را روی پرده ها دارد، شمار فالوور هایش از مرز ۲ میلیون مخاطب فرا تر رفت. وی بخش هایی از این فیلم را به صورت ویدئوهای کوتاه منتشر کرد. او این هفته تنها ۱ پست منتشر کرد و آن هم اختصاص داشت به تصویر پرتره ایشان که قراین نشان می دهد که او در تبریز است و شاید خیلی حوصله نوشتن و اینستا بازی ندارد. اگر چه او هیچ کلمه ای زیر این عکس ننوشت، اما دوست دارانش بیش از ۳ هزار پست و بیش از ۱۲۵ هزار لایک به جدید ترین پست وی اختصاص دادند.

بهرام رادان بیش از ۸۷۰ پست به اشتراک گذاشته است.

تسلیت اینستاگرامی پژمان به پژمان
9-w900-h600

این هفته پژمان بازغی، تنها یک پست منتشر کرد و آن هم مربوط به درگذشت مادر پژمان جمشیدی بازیگر دنیای مستطیل سبز بود که مادرش به رحمت خدا رفته است. تسلیت اینستاگرامی پژمان هنر به پژمان فوتبال و سینما، ده ها هزار لایک را به همراه آورد.

او نوشت: پژمان عزیز خیلی سخته،خیلی، نمیدونم چی باید بگم، تسلیت میگم و در کنارتم روحشون قرین رحمت.

پژمان بازغی این روزها فیلم بارکد را با فروش ۸ میلیاردی روی پرده سینما ها دارد،وی ۷۵۰ هزار فالوور دارد و فقط صفحه همسرش، مستانه مهاجر، که تدوین گر سینما است را فالو کرده است.

رامبد جوان و توصیف اینستاگرامی از جواد خیابانی

10-w900-h600

رامبد جوان که دو سالی است که با برنامه طنز خندوانه در شبکه نسیم، مخاطبان زیادی را دست و پا گرده، در اینستاگرام نیز بسیار فعال بوده و بیش از ۱ هزار پست را به اشتراک گذاشت که ۳.۵ میلیون فالوور برای ایشان به همراه آورد. وی اخیرا تصاویری از حضور جواد خیابان، گزارشگر فوتبال تلویزیون را که بر برنامه پر مخاطبش دعوت کرده است در اینستاگرام منتشر کرد.

او درباره جواد خیابانی، گزارشگر حماسه ملبورن نوشت:

سلام رفقا ١- لطفا به جواد خیابانی با تمام ضعف ها و قدرت هاش احترام بزارید امشب در کمال صداقت و یک رنگی در خندوانه ظاهر شد و شب بی نظیری برامون ساخت ٢- دوستون دارم ٣- اگر متوجه پرشی در ویرایش برنامه میشید بخش عمده اش به خاطر اینه که ما در خندوانه یاد گرفتیم و عادت کردیم که زیاد گفت و گو کنیم تا یخ مهمان آب بشه و حرف های مختلفی گفته بشه , معمولا چیزی در حدود دو ساعت این گفت و گو ها طول میکشه که تماشاگران داخل استودیو این ماجرا را میبینند. و نهایتا چهل و پنج دقیقه از این گفت و گو ها در تلویزیون پخش میشود . بنابراین تصور اینکه سانسوری در کار هست از ذهنتون بیرون کنید، بعضی جاها هم اصلاحیه هایى از طرف تلویزیون هست که صورت میگیره که این امری معمول و طبیعی است و در تمام تلویزیون های جهان اصلاحیه ها وجود داره ۴- مخلصم, شب خوبی داشته باشید. . .

محمد رضا گلزار و  اهمیت زمان

11-w900-h600

این هفته محمد رضا گلزار که پروژه سینمایی اش با بزرگان بالیوود چند ماهی است سر و صدای زیادی به پا کرده، درباره زمان نوشت. او گفت:

زمان چیز بسیار عجیبی است. می دود، جلو می رود و دوست داشتنی ترین آدم های زندگیت را یا کهنه می کند یا عوض. بعضی ها یا تغییر می کنند یا حقیقت درونشان مشخص می شود. زمان دیر یا زود به تو ثابت می کند که کدامشان ماندنی اند و کدامشان رفتنی. ما دعا میکنم زمان بگذرد و دنیا پر شود از آدم های واقعی. آدم هایی که نه زمان آن ها را عوض کند نه زمین!

گویا جناب گلزار هم مثل جناب رادان، این هفته کمی از چیزی! ناراحت بودند!

کمی از دنیای هنرپیشه های سینما موقتا دور می شویم و به عالم بزرگان مستطیل سبز می رویم که خبر بعدی را از جادوگر فوتبال آسیا شروع می کنیم.

علی کریمی و کودکان کار ایران

12-w900-h600

علی آقای کریمی، جادوگر سابق فوتبال آسیا و ارتش سرخ پوشان پایتخت، این روزها در اینستاگرام با مخاطبانش در ارتباط است و ۱.۲ میلیون فالوور دارد. او خیلی فعالیتی در اینستاگرام ندارد اما پست هایش با استقبال طرفداران دو آتیشه پرسپولیس همراه می شود.علی کریمی معمولا خودش به ارائه مطالب خاص مثل پرویز پرستویی اقدام نمی کندو همواره پست های مهم از سلبریتی های ایرانی اینستاگرام را به اشتراک می گذارد.

سلطان با ۳۷۲ هزار فالوور

13-w900-h600

بعد از جادوگر سرخ پوش ها، باید از سلطان قرمز ها گفت. علی پروین این هفته نیز در اینستاگرام فعال نبود و همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، به دیدن پژمان جمشیدی رفت برای عرض تسلیت جهت درگذشت مادرش.

فرهاد مجیدی و توپ بازی در استخر

14-w900-h600

وقتی صحبت از بزرگان پرسپولیس می شود، نباید استقلالی ها را هم فراموش کنیم. فرهاد مجیدی، کاپیتان پر طرفدار آبی پوشان پایتخت، یکی از پر بیننده ترین صفحات را بین استقلالی ها دارد و شمار فالوور هایش این هفته به هفت صد و نود و پنچ هزار نفر رسید. او فقط ۵ صفحه را فالوو کرده است. در تصویر بالا می بینید که فرهاد مجیدی، در استخری مشغول به توپ بازی است و زیر آن نوشت:

I AM READY TO PLAY FOOTBALL AGAIN

 

بهاره رهنما

15-w900-h600

بهاره رهنما، یکی از بازیگران فعال سینما تئاتر و تلویزیون، از جمله سلبریتی های بالای ۲ میلیون فالوور در اینستاگرام به شمار می رود که فعالیت زیادی در این شبکه از خود نشان داده است. وی جدید ترین پست را به یکی از تصاویر هنری خود اختصاص داد و زیرش نوشت:

ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻝ ﺑﻌﺪ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﻓﮑﺮﺵ ﺭﺍ ﻫﻢ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﯿﻢ ﺗﻮﯼ ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﻣﯽ ﺷﻮﯾﻢ ﺗﻮ ﺍﺯ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﻣﯽ ﺁﯾﯽ… ﻫﻨﻮﺯ ﺑﺎ ﻫﻤﺎﻥ ﭘﺮﺳﺘﯿﮋ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﻗﺪﻡ ﺑﺮ ﻣﯽ ﺩﺍﺭﯼ ﻓﻘﻂ ﮐﻤﯽ ﺟﺎ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﺗﺮ ﺷﺪﻩ ﺍﯼ ﻗﺪﻡ ﻫﺎﯾﻢ ﺁﻫﺴﺘﻪ ﺗﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺑﻪ ﯾﮏ ﻗﺪﻣﯽ ﺍﻡ ﻣﯽ ﺭﺳﯽ ﻭ ﺑﺎ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﻧﺎﻓﺬﺕ ﻣﺮﺍ ﮐﺎﻣﻞ ﺑﺮﺍﻧﺪﺍﺯ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ!

ﺩﺭﺩ ﮐﻬﻨﻪ ﺍﯼ ﺍﺯ ﺍﻋﻤﺎﻕ ﻗﻠﺒﻢ ﺗﯿﺮ ﻣﯽ ﮐﺸﺪ ﻭ ﺭﻋﺸﻪ ﺍﯼ ﻣﯽ ﺍﻧﺪﺍﺯﺩ ﺑﺮ ﺍﺳﺘﺨﻮﺍﻥ ﻓﻘﺮﺍﺗﻢ. ﻫﻨﻮﺯ ﺑﻮﯼ ﻋﻄﺮ ﻓﺮﺍﻧﺴﻮﯼ ﺍﺕ ﺭﺍ ﮐﺎﻣﻞ ﺍﺳﺘﻨﺸﺎﻕ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺍﻡ ﮐﻪ ﺍﺯ ﮐﻨﺎﺭﻡ ﺭﺩ ﺷﺪﻩ ﺍﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﺧﻄﻮﻁ ﭼﻬﺮﻩ ﺍﺕ ﺭﺍ ﺩﺭ ﯾﮏ ﻟﺤﻈﻪ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﺩﺭ ﺫﻫﻨﻢ ﺛﺒﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﻣﯽ ﺍﯾﺴﺘﻢ ﻭ ﺑﺮﻣﯽ ﮔﺮﺩﻡ ﻭ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻢ ﺗﻮ ﻫﻢ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻩ ﺍﯼ! ﻣﯽ ﺩﺍﻧﻢ ﺑﻪ ﭼﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ! ﻣﻦ ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ ﭼﻘﺪﺭ ﺩﯾﺮ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻩ ﺍﯼ! ﭼﻘﺪﺭ ﺩﯾﺮ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯼ! ﭼﻘﺪﺭ ﺩﯾﺮ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻩ ﺍﻡ! ﭼﻘﺪﺭ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻥ ﻫﺎ ﺳﺎﻝ ﻫﺎ ﭘﯿﺶ ﻧﯿﺎﺯ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻗﺪﻡ ﻫﺎﯼ ﺳﺴﺘﻢ ﺭﺍ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻡ… ﺗﻮ ﺍﻣﺎ ﻫﻨﻮﺯ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻩ ﺍﯼ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻈﯽﻫﺎ ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﺍﻣﺎ ﻣﻄﻤﺌﻨﺎً ﺑﺎﺯﮔﺸﺖﻫﺎ ﺑﺪﺗﺮﻧﺪ! ﺣﻀﻮﺭ ﻋﯿﻨﯽ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻧﻤﯽﺗﻮﺍﻧﺪ ﺑﺎ ﺳﺎﯾﻪ ﺩﺭﺧﺸﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻧﺒﻮﺩﺵ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﺷﺪﻩ ﺑﺮﺍﺑﺮﯼ ﮐﻨﺪ!

او این مطالب را از کتاب آدم کش کور انتخاب کرده بود.

 سحر قریشی ۴ میلیونی

16-w900-h600

۴ میلیونی شدن اخیر سحر قریشی در اینستاگرام سبب شده بود تا هفته پیش ایشان عکس پروفایل را به عدد ۴ تغییر دهد. اما این هفته دوباره تصویر خود را روی پروفایل قرار داد. در تصویر بالا، جدید ترین پست خانم قریشی در این هفته نمایش بود که در فرودگاه بین المللی تهران او را در کنار سحر پاکدل نشان می دهد که قصد سفر دارند. او از ۴ ساعت تاخیر در پروازش ابراز ناراحتی کرد اما در این سلفی، خیلی ناراحت به نظر نمی رسد.

 

رضا عطاران و دراکولای دیجیتالی

17-w900-h600

رضا عطاران هنرپیشه طنز سینمای ایران، این روز ها خیلی فرصت نمی کند به اینستاگرام سر بزند، او در جدید ترین پست خود، تصویری از مارلون براندو، بازیگر مطرح سینمای قرن بیستم و هنرمند فیلم نوستالژیک پدرخوانده را به نمایش گذاشت که مربوط به گریم مارلون در این فیلم بود. او زیر این پست نوشت:

مارول براندو، قبل وبعدازگریم، پدرخوانده..کیف میکنى نیگاش میکنى

 

شیلا خداداد و ادب مرد به ز دولت اوست . . .

18-w900-h600

شیلا خداداد، این هفته به مناسبت مصرع: ادب مرد به ز دولت اوست، نوشت:

از بنیادی ترین و والاترین دروس و آموزه های عقیدتی و اجتماعی بوده و هست ، و پاکیزگی گفتار از ارکان بسیار مهم اخلاق محسوب می شود. متاسفانه در روزهای گذشته نشریه یالثارات ، با زیر پا گذاشتن حریم اخلاق و نادیده گرفتن عفت کلام، عبارات ناشایست و زشتی را نسبت به سینماگران و خانواده ایشان به کار برده که فارغ از توجیه لغوی آن ،در عرف اجتماعی ، یکی از رکیک ترین و زشت ترین فحاشی های رایج در بین فرومایه ترین افراد جامعه محسوب می شود . انتقاد سالم، سازنده و مودبانه حق تمامی ارباب جراید و رسانه های جمعی است اما بی حرمتی، افترا و زشت گویی در هر شکل و با هر بهانه و نیتی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست. انجمن بازیگران سینمای ایران پس از چند روز خویشتن داری و با مشاهده عدم برخورد مناسب با این هجمه اخلاقی، حق قانونی و شرعی اعاده حیثیت را برای تمامی هنرمندان و خانواده ایشان محفوظ دانسته و برخورد قاطع مسولین قضایی و قانونی ذیربط با این بی حرمتی را، کمترین انتظار هنرمندان می داند . بیایید امروز که پدیده زشت و منحوس تروریسم در لباس دین ، خدمتگذاری شیطان می کند و نفرین جهانیان را به جان می خرد، ما همه باهم حافظان شریف کلام مقدس خداوندی باشیم که به حرف و قلم قسم یاد می کند .تا فراموش نکنیم که ادب مرد به ز دولت اوست .

الناز شاکردوست و رونمایی از یک فیلم جدید

19-w900-h600

هفته پیش الناز شاکردوست از اکران فیلم انیمیشنی جدیدی به نام مبارک خبر داد. این هفته فقط الناز خانم به سلفی ماشینی بسنده کرد و نوشت:

خوشحالی یعنی برادر و خواهر خوبی داشته باشی . . ..

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود