درخواست یک خواننده از هیلاری کلینتون برای پخش موسیقی در ایستگاه فضایی

«بونو» خواننده ای که می خواهد آهنگ هایش را در فضا پخش کند

درخواست یک خواننده از هیلاری کلینتون برای پخش موسیقی در ایستگاه فضایی

آخرین خبر جنجالی که شنیده شده، «هیلاری کلینتون»، «بونو» خواننده گروه U2 و ایستگاه فضایی بین المللی را شامل می شود. در نظر داشته باشید که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ می تواند به اندازه تمام سال حاشیه ایجاد نماید.

بهتر است ماجرا را با یکدیگر مرور کنیم. «بونو» خواننده مشهور، به موسسه هیلاری کلینتون نامه نوشته و در آن درخواستش را بیان نموده. معمولا اشخاص ثروتمند برای رسیدن به اهداف خود این کار را انجام داده و مبالغ زیادی در این راه خرج می کنند. بر اساس ادعای روزنامه واشنگتن پست، بونو خواستار انجام هماهنگی ها برای پخش کنسرت های آینده U2 در ایستگاه فضایی بین المللی شده.

اگر بخواهیم صریح صحبت کنیم، زندگی در ایستگاه فضایی بین المللی با در نظر گرفتن عدم وجود جاذبه و پیچیده بودن رفع نیاز های اولیه، کار بسیار سختی به نظر می رسد. در خوشبینانه ترین حالت، شما اندکی آسیب خواهید دید. با این که پخش موسیقی زنده در چنین شرایطی به ندرت انجام می شود، اما به خوبی می دانیم که راه حل این مشکل پخش کنسرت های U2 نیست. به طور حتم می توان کارهای بهتری برای رفع این مشکل انجام داد.

راهی که «بونو» در پیش گرفته بی سابقه است. وی اخیرا با آپلود خودکار آلبوم ضعیف خود بر روی آیفون ۸۰۰ میلیون کاربر (بدون رضایت آن ها)، شرکت بزرگی مانند اپل را نیز گمراه نموده. خوشبختانه این شرکت به اشتباه خود پی برد و به کاربران اجازه داد این آلبوم وحشتناک را از روی دستگاه خود پاک کنند.

اما این اتفاقات برای «بونو» کافی به نظر نمی رسد. برای او مهم نیست که فضانوردان طرفدار آهنگ های U2 هستند یا خیر. ظاهرا زمین برای بونو اندکی کوچک است، زیرا وی قصد دارد تا فضا هم پیش برود. مطمئنا صدای بونو نمی تواند پیغام انسان ها را به درستی برای موجودات بیگانه بیان کند.

تنها یک نفر در برابر این درخواست مقاومت نمود: «هیوما عابِدین» (Huma Abedin) معاون رئیس ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون. هنگامی که موسسه خانم کلینتون این درخواست را به وی منتقل کرد. خانم عابِدین هم به بهترین شکل ممکن پاسخ «بونو» را داد و صریحا آن را رد کرد.

منبع: theverge
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود